Volgens mij ben je een nietsnut die hier gewoon wat zit te trollen. Waarschijnlijk zelf een echte pauper. Alleen dat je nul vrienden hebt, wil ik wel geloven.
Ik ken verschillende echt rijke mensen. Die hebben allemaal een hoogstaande opvoeding genoten. Ze hebben excellente omgangsvormen, zijn charmant, hoffelijk. De meesten zijn ook zeer intelligent, hoogbegaafd, waarbij ze die gaven constructief gebruiken. En ze werken keihard, dikwijls 80 uur per week. Zij hebben niet alleen veel geld, maar ze hebben vooral een rijke cultuur, en een rijk innerlijk en spiritueel leven. Hun geld is een gevolg van die innerlijke rijkdom. Niet omgekeerd.
Ze werken graag en hard, en ze kunnen oprecht genieten van het resultaat van hun werk.
En meer nog: ze kijken niet neer op anderen, op hun kuisvrouw, op hun tuinmannen, op de winkelbedienden. Nee, ze waarderen en respecteren die zeer. Ze babbelen met hen, nodigen die mensen uit op de thee.
Dat is helemaal het omgekeerde van die spiritueel en mentaal arme figuur die jij bent. Jij bent een loser, geen winner. Jouw geld is niet van jou, maar van je ouders. Je hebt er niets aan bijgedragen. Je kan niets, je bent niets.
Tenminste, als wat je schrijft echt zou zijn, en geen getrol.
Hoog tijd om wat echt levensinzicht op te doen, en om verantwoordelijkheid te nemen en iets van je leven te maken. Met jouw familiale achtergrond zou je veel goed kunnen doen en veel mensen gelukkiger kunnen maken. En daardoor ga je zelf ook een rijker en gelukkiger mens worden. Anders zien we je binnen een paar jaar terug als een troosteloze, gedrogeerde junkie in de goot.