Hola chico 23,
Lo siento que haya pasado tanto tiempo, solamente 24 días pero ya mi pregunta “op je zelf” ya se cerró no sé el porqué?
ja ik ga al naar school hier waar ik in sta ingeschreven. Ook heb inmiddels een Spaanse identiteitskaart ontvangen.
Si, mi padre de acogida wil mij heel graag adopteren dat wil ik ook graag, omdat ik hier bij hem en hun me gewaardeerd en welkom voel, niet te vergelijken met mijn biologische ouders die mij volgens mij liever kwijt dan rijk waren. Maar dat blijkt ook wel uit hun interesse afgelopen maand toen ik 14 jaar werd. Ze hebben niets aan mijn contact persoon laten weten of ik wel een fijne dag gehad heb. Ook verdere mensen en of familieleden hebben zich niets van laten horen op enkele schoolvrienden na heb ik niets ontvangen.
Kinderen hier worden zolang de ouders het zich kunnen veroorloven goed verzorgd en komt hen niets te kort, vaak gaat de hele familie op pad in het weekend en maken er een soort van minivakantie van iets wat ik met mijn biologische ouders nooit meegemaakt heb. Alleen een jaar in mijn leven ben ik op “werkvakantie” geweest naar Spanje toe maar dat was via school.
Ook zie ik hier hele grote verschillen met de ouders van hun ouders, vaak wonen opa en oma in bij hun kinderen en hun kleinkinderen en zijn tegerlijkertijd niet alleen, en passen op hun kleinkinderen als de ouders werken moeten of als zij met elkaar een leuke buitensedag of avond willen hebben.
Ik volg naast de de normale Spaanse school ook Nederlands om mijn biologische moeder/vader taal niet te verleren en wanneer het mijn padre de acogida mogelijk is gaat hij met me mee en zo leren we allebei Nederlandse lessen, ik spreek en schrijf al behoorlijk Spaans en mijn padre begint zo langzamerhand ook weer wat meer en beter Nederlands te leren wat best goed is en vooral handig 😄.
Mi padre tiene su propia empresa y puede mantener a su pareja y su hijo que tienen conjuntamente a mí y también. Vivimos en una casa rural donde estamos rodeado por naturaleza y muy a lo lejos se puede oír la civilización 😅, donde la contaminación se nota mucho si lo comparamos donde vivo, por el los vehículos y que circulan y sobretodo por el constante ruido que genera la gente.
Este pasado 14 de febrero me encontré una carta donde un chico se me ha declarado 😊?? y la verdad me ha sorprendido mucho porque aunque he estado tonteando con chicas también he estado tonteando con chicos y la verdad aún no estoy seguro cuál es mi identidad sexual hetero seguro que no, quizás sea bisexual aunque de momento he tenido más de contacto con chicos que chicas, pero eso a mí no me preocupa mucho ya que estoy más que feliz que alguien se haya fijado en mí, cosa que allá en los Países Bajos no ha sucedido.
Weet nou niet hoeveel mensen mijn nieuwe leven topic volgen, maar zou het best leuk vinden als ze ook reagerende zoals ze in die andere subforum deden zoals die ene J18.
Ik heb mijn wegloop plan goed voorbereid en dat was geen makkelijke opgave want vele mensen (vooral mannen) waren alleen in mijn geïnteresseerd omdat ik in het bezit ben van een piemel en een kontje en mij enkel voor hun eigen plezier wilden en voor de rest keken ze niet verder, en daar had ik geen behoefte aan.
Alles achter me laten is niet makkelijk maar ook niet al te moeilijk gezien de ouders die ik had, was voor de keuze snel gemaakt maar met veel voorzorg.
Espero que leas esto Chico23 y quieras añadirlo a mi perfil que empecé “mi nueva vida”.
Saludos cordiales para ti Chico23 y J18 y todos los que reaccionaron también.
Moderator
Nederlands graag de volgende keer. Ik zie het nu door de vingers.