Hoi jongen 16
1: Ik ben voor nu tenminste nog even niet van plan om terug te gaan naar Nederland misschien als ik wat ouder ben, want ik heb nog wat vragen aan mijn biologische ouders die niemand anders kunnen beantwoorden.
2: Wat ik het meeste mis … 🤔 een paar vrienden maar het hebben van sociaal media maakt dat wat minder.
3: Het eten dat ik hier krijg is net zo eetbaar als ik denk dat je dat in Nederland zou eten, al smaakt het hier wel lekkerder ??.
4: Ja hoor ik mag van mijn pleegouders stappen, ben niet ontvoerd ofzo haha het zijn keilieve mensen, beste ouders die je als kind kan wensen.
5: Ja ik heb 1 broertje en hij is 10 jaar oud.
6: In het begin sliep ik bij mijn nieuwe broertje op zijn kamer, maar mijn pleegvader heeft inmiddels ook een kamer voor mij gemaakt zodat iedereen zijn eigen kamer heeft.
7: Als ik het bedrijf bekend maak waar mijn pleegvader werkt dan weet iedereen mij te vinden en zowel ik als mijn nieuwe familie stellen privacy graag op prijs.
8: Namen noemen van anderen mag volgens mij niet dus zal ik me daar ook aan houden, maar voor letters mogen wel dacht ik, mijn pleegvader z’n naam is Jose.Manuel. hij heeft 2 voornamen, mijn pleegmoeder haar naam is Maria Isabel. ook zij heeft 2 voornamen (is heel gebruikelijk hier dat de kinderen 2 voornamen krijgen) en mijn pleegbroertje z’n naam is Manuel.
9: Heel soms dwalen mijn gedachten af naar het leven dat ik voorheen had met mijn biologische ouders, vooral als ik leuke dingen doe met mijn nieuwe familie dan denk ik onwillekeurig aan hun mijn biologische ouders.
10: Eng vond ik het niet, spannend wel, omdat contact hebben via sociale media niet te vergelijken is met realiteit. Uiteraard was ik wel een beetje bang dat hij zijn beloftes niet na zou komen als ik eenmaal bij hun zou komen inwonen.
11: Wat ik allemaal gekregen heb, is liefde, heel veel liefde, respect, vriendschap, vertrouwen, binding, acceptatie, erkenning.
12: Ik weet dat het in de zomer hier heel erg heet kan worden, maar dat is minder omdat we thuis airconditioning hebben. En ook omdat we vlakbij zowel een rivier hebben liggen als de zee, dus ik denk dat ik me genoeg kan afkoelen als het het te heet wordt. Uiteraard zal ik me moeten insmeren met zonnebrand crème maar dat is gewoon zo.
13: Ja iedereen in huis moet deelnemen in huishoudelijke taken, schoonmaken de vloer dweilen, ramen lappen, kleding wassen en ophangen, bedden opmaken, douche schoonmaken na gebruik, enzovoorts.
14: ??😊 uiteraard doe ik dat ook, als gezonde jongen. Overigens denk zelf dat, dat iedereen het doet jong of oud.
15: Met chicks bedoel je op meisjes?, de meisjes die ik ken zijn opener veel opener dan de meisjes die ik in Nederland kende. En onbekende meisjes begroeten je ook met 2 zoenen een op iedere wang, iets dat je in Nederland nooit zult meemaken.
Maar ik ben in een fase geraakt dat ik beide sekse (jongens en meisjes) aan het ontdekken ben, of ik nu biseksueel ben of niet, zal de toekomst wel zeggen.
Hopelijk heb ik je vragen beantwoord zoals je had verwacht, adios hasta la próxima.