• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Op jezelf
  4. Op jezelf
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Sommige dingen wil je niet zien

23 jaar
3 dagen geleden
Vanmorgen toen ik thuis kwam hoorde ik geluiden. Toen ik door liep zag ik mijn oudere zus met haar vriendje te keer gaan.
Sommige dingen wil je niet zien en daar is dit er eentje van.

Later op de ochtend toen haar vriendje weg was kwam ze naar mij toen om haar excuses aan te bieden
Ze vertelde hoe het zo ver kwam. Het begon allemaal toen ze hem het schaamhaar rond haar vagina liet weg scheren waarna het steeds verder ging

Ik kan aan mijn zus daar ze er erg mee zit. Maar heb gezegd dat het gebeurd is, en dat ze het niet meer terug kan draaien
9 reacties
14 jaar
3 dagen geleden
@m17 ja hoef mijn broertje niet naakt te zien en zeker niet dan dat lange dunne ding omhoog. Schrok niet maar nee bedankt.
22 jaar
3 dagen geleden
Prachtig verwoord @m22! Ik krijg het idee dat we in deze tegenwoordige tijd met "sociale communicatie" technologieën steeds maar weer verder aan het afdwalen zijn van onze verbinding met fundamentele waarden (waardering, autonomie, empathie) in ruil voor simpliciteit. Misschien komt dat een beetje door lamlendigheid, maar toch ook wel door de toenemende complexiteit van t leven.
Ik kan me voorstellen dat zowel de zus als haar vriend met lichtelijke schaamte wel even dachten oh shit... Als ze vervolgens haar excuses komt aanbieden dan neem ik aan dat ze volgende keer echt wel beter rekening zullen houden met jouw grenzen. Maargoed, beetje liefde in de brouwerij mag er ook wel zijn!
23 jaar
3 dagen geleden
Ik heb iets soortgelijks vorig jaar meegemaakt als jij ts, maar dan met m'n broer en destijds scharrel (nu z'n vriendin). M'n ouders waren op vakantie en m'n broer datete al een tijdje met haar en had die buwuste avond ook een date. Ik was een avondje naar vrienden en toen ik rond 01:00 thuis kwam en de woonkamer inliep waren zij compleet naakt bezig op de bank... Vet akward en ben meteen maar doorgelopen, dag later kwam hij nog ff sorry zeggen en nu lachen we erom.

Oh ja en ik heb een maandje geleden in m'n ouders slaapkamer per ongeluk een dildo gevonden...
17 jaar
4 dagen geleden
@M14 schrok je ervan toen je dat zag? En waarom was hij stijf dan
22 jaar
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

5 dagen geleden
Ik snap wel dat je het niet wil zien, en het nadien niet meer kan "on-zien". Er is geen delete of backspace knop voor geheugen. Maar langs de andere kant: dat is gewoon de natuur zoals hij is. Misschien moet je daar ook aan wennen? De realiteit bestaat niet alleen maar uit gephotoshopte en AI-gefakete, glad gepolijste idealen. Probeer de humor van de realiteit ook in te zien, en de schoonheid van de on-schoonheid. Zoals oude huizen, kastelen, meubels, bomen, dieren, oude landschappen, oude auto's en moto's ook een zekere schoonheid kunnen hebben.
14 jaar
5 dagen geleden
Mijn broertje met een stijve gezien :(
15 jaar
1 week geleden
@m17 zoiets heb ik 2 jaar geleden ook gezien van mijn opa en hij was rond de 70 en krijg dat beeld nooit meer uit mijn hoofd hij dacht dat ik nog aan het slapen was en liep naakt naar de slaapkamer vanuit de badkamer
17 jaar
1 week geleden
Euh een oom van me 50 + helemaal naakt met z'n dikke buik en hang piemel en kale kop.
Was op een familie weekend in vakantie huisjes.
Ik wilde wat uit hun huisje halen mijn neefje had gezegd dat het bij hun lag.
Staat oom naakt zich af te drogen met de slaapkamer deur wijd open.
Ja zegt hij nog sorry maar dat badkamertje is veel te klein.
Ja duh met zo'n grote buik dacht ik nog.
12 jaar
1 week geleden
Ik stond een keer in de grote kleedkamer van het zwembad en een man en een jongen waren daar ook en die jongen moest lachen. Toen ik keek zag ik een stijve piemel, ik keek snel weer weg, maar vond het ook wel spannend maar durfde niet te blijven kijken.