Hallo, ik denk ik zet t ff bij depressie, niet dat ik dat precies heb, maar het heeft er wel mee te maken. Ik ben namelijk sinds jongs af aan erg onzeker over de mensheid, en in de zin van doen en laten, en bepaalde blikken qua gezicht. Ik zit al hiervoor in therapie, om er mee om te gaan, en dat vind ik best moeilijk.. want dan moet ik alles uiten qua verleden, en ik d8 ik vertel t jullie ook.. puur omdat ik jullie vertrouw, maar heb het oprecht moeilijk mee, ook al laat ik t thuis niet merken, en me moeder weet er wel uiteraard er vanaf, mede door mijn therapie. Maar met mijn verleden waren er veel dingen gebeurd, maar heb ook gelukkig een leuk verleden gehad. Maar om een lang verhaal kort te maken, ik krijg gewoon bepaalde blikken naar me toe, en wordt ook weleens raar gelachen naar mij.. ik denk dan kom t door mij? ik probeer t te negeren, maar t is moeilijk.. want ik heb nix raars aan me gezicht ofzo.. en dat is ook vooral in t verleden gebeurd.. ik zit hier zwaar mee, en met therapie is t moeilijk om te vertellen.. hoe kan ik hier t beste mee omgaan? moet ik anders denken? negeren? ik weet t allemaal niet meer, want bij elk iemand die ik dan zie heb ik die zelfvertrouwen niet meer.. ik hoop dat ik voldoende heb verteld, neem de tijd om t te lezen, en wie weet krijg ik tips. Mvg