hoi, Ik snap dat je denk dat ik slap ben. Het is bij mij ook meer het gevoel wat ik krijg als ik iets zeg maar er niet echt iets mee gedaan wordt zoals ik bijvoorbeeld bij mijn vriendin heb. Dat geeft me een naar gevoel en ja ik weet eigenlijk niet echt hoe ik alles goed kan uitleggen sorry daarvoor. De studie die ik ga doen op het MBO heeft eigenlijk ook een andere naam dan mechatronica en bouwkunde, maar ik weet de naam nooit is een beetje slecht maar ja. Maar het is zo dat je ij het 1e naar bijde krijgt en dat je in de 2e moet kiezen tussen mechatronica of bouwkunde en wilde voor nu nog voor bouw kunde doen omdat je daan voor mijn gevoel meer aan het ontwerpen was. Ook had ik her gevoel dat je bij mechatronica vooral dingen deed met bv electrischitijd en daarmee draadjes enzo goed verbinden en dat vind ik zelf wat minder. Ik zou inderdaas graag willen werken bij het achtbaan bedrijf hier in nederland (Vekoma) alleen het probleem is dat er eigenlijk per achtbaan bedrijf 1 max 2 vaak mensen zijn die achtbanen ontwerpen en is dit dus ook een erg kleine kans. Ik weet wel hoe ik die kans een beetje zou kunnen vergroten en dat is door naar een pretpark beurs te gaan de IAAPA. Dit word iederjaar ik een ander land gehouden. Alleen zijn kaartjes vrij duur en heb ik daar eigenlijk wenig geld voor ik werk wel namelijk bij de Efteling, maar ik moet er ook nog heen en dat gaat moeilijk aangezien ik 16 ben en mijn ouders niet zo graag hebben dat ik naar het buiten land ga in mijm eendje. En ja ik heb opzich wel een doel, maar om dat te halen moet ik erg lang op school zitten en wat ik dus haat is leren en je moet universitijd hebben gedaan voor dat gene dat ik wel en bijde mijn zussen heben universitijd gedaan en 1 daarvan ga naar het 2e leerjaar en hoor ik dat het best moeilijk is en er veel moet voor doen en dan zie ik ze ook vaak dagelijks soms ook hele dagen in hun boeken zitten. En ja dit klinkt heel lui en dat snap ik ook, maar school is echt niks voor mij en merkte de afgelopen 2 jaar dat ik totaal niet lekker in mijn vel zat en nogsteeds zit en ja dit klinkt warschijnlijk heel stom en lui en dat snap ik, maar toch heb ik het gevoel dat ik totaal niet samen ga met school. En hierbij merkte ik trouwens wel dat toen de scholen dicht moesten en online les kregen me een stuk beter begon te voelen terwijl eigenlijk bijna iedereen dut juist andersom had. En nu lijkt het mischien overdreven wat ik eerst heb gezecht en dat snap ik, maar toch is er iets waardoor ik terwijl ik graag achtbaan ontwerper zou willen worden en ook echt nog wel plezier kan hebben in mijn leven als is dat dus ook niet vaak, omdat ik toch op een of andere manier bijna altijd/iedere dag aan zeldmoord denk en hoe ik dat kan doen. Ik wil echt niet stom overkomen, maar ik voel het echt en heb soms als ik bv lang het treinspoor/treinspoor overgang fietste (op de heen en terugweg naar school) er naar toe tefietsen 5 meter verderop en wachten op een trein. Bedankt voor jullie reacties.
Moderator
Bij gedachten over zelfmoord kun je bellen met 0800-0113 of chatten op www.113.nl