Jongen van 22,
Deze jongen zegt dat hij witchcraft en manifestie op mij uitvoert. Hij doet dat ook op anderen...Dat is een heel moeilijk iets om aangifte mee te doen.
Meisje van 22,
Ik wil hier advies over. Ik was een paar keer 'verliefd' op hem op de middelbare school en op mijn opleiding. Ik was niet letterlijk verliefd. Ik dacht dat ik verliefd op hem was. Ik heb hem ook 4 volgverzoeken gestuurd en daar heb ik ook spijt van.
Ik was nogal een soort stalker op de middelbare school. Ik ben meerdere keren 'verliefd' geweest op leerlingen die ik niet goed ken. Dat waren leerlingen uit andere klassen, die ik er toen stoer en knap uit vond zien. Ik was daar aangetrokken tot, vond ze er cool uitzien. Mijn verliefdheid draaide toen nog puur om uiterlijk en kledingstijl.
Omdat ik deze leerlingen niet goed kende ging ik opzoek naar informatie over diegene. Denk aan namen, achternamen, naam van klas, famillieinstellingen, roosters... googelen op internet, vreselijk. Daar voel ik me heel schuldig over. Die jongen was daar een van.
Hij had later dit door dat ik veel naar hem keek, hij heeft er toen verder niks mee gedaan, alleen mijn naam joelen op het schoolplein met wat vrienden. Ik durfde niks terug te zeggen, omdat ik me schaamde. Dat was het dan ook, toen kwam de quarantaine en was niet meer veel met hem bezig. Ik had hem ook ontvolgt op instagram, omdat mijn gevoelens verdwenen. Van stalken had ik veel spijt en was daar mee gestopt. In het nieuwe schooljaar had ik hem opnieuw een volgverzoek gestuurd, omdat ik ook weer spijt kreeg van het ontvolgen. Die werd geaccepteerd.
Een jaar later ging die jongen mij opzoeken met wat vrienden onze namen joelen op school. Ons koppelen en zeggen dat ik zijn soulmate was. Ik durfde er nog niks van te zeggen en toen dacht ik dat het slimmer was om het te negeren. Alleen ik dacht toen ook veel aan hem, maar ik deed er niks mee. Ik was afgestudeerd van de middelbare school en moest ook niet zoveel meer aan hem denken. Ik had hem niet meer meegemaakt en gezien.
Ik vind het nogal opvallend dat hij al die jongens heeft opgetroffeld om dit te doen bij mij. Ik heb hem dat jaar voornamelijk gezien als een beetje een loner en een afstandelijk en stil typ. Deze jongens zaten niet in zijn huidige vriendengroep waar hij eerst in zat en ik vraag me af ze uberhaupt wel op deze middelbare school zaten. Hier heb ik verder geen idee over. Als ik hier nu op terugkeek was dit best een bijzondere actie.
Op mijn nieuwe studie was ik niet met hem bezig. Ik kon niet meer inloggen op mijn instagram account, nadat ik mijn telefoon ben kwijt geraakt. Daarom had ik een nieuw account aangemaakt waarmee ik mensen volgverzoeken ging sturen. Ook hem heb weer een volgverzoek gestuurd, deze werd afgewezen. Dat doet er niet zoveel aan toe en het maakt me niet zoveel uit.
In het 2e jaar van mijn studie kwam hij bij mij op school. Dat had ik eerlijk waar zelf opgezocht door zijn naam op te zoeken op
zo'n app waar alle leerlingen inzitten om elkaar te mailen en te contacten, omdat ik een beetje nieuwschierig naar hem was. Ik had hem fysiek niet gezien op school.
Ik stuurde hem een nieuwe volgverzoek. Was de 4e, omdat terug moest denken, en ging nadenken over hemelf en alles wat ik met hem had meegemaakt van de middelbare school. Vooral over die soulmate. Ik was benieuwd hoe hij ging reageren op het volgverzoek.
Dat volgverzoek werd geaccepteerd en hij ging me terugvolgen. Later ben ik 'zomaar'
weer ontvolgt. ***
Zijn klas en klasgenoten zag ik vaker op school. Heel akward. Ik hoorde hem allemaal nare dingen over mij aan het praten op mijn nieuwe studie. Dat ik lelijk ben, dik, dom, nutteloos en dat hij alles wat hij op de middelbare school deed niet meende, maar gewoon aandacht wou uitlokken. Als ik langskwam of hen langskwamen hoorde ik dat.
Hij had mij ook uitgescholden voor hoer. Hij was 19... Dat was heel raar. Qua dit alles betreft durfde ik niet veel, als ik hem zag en dit soort dingen gebeurden of ik kwam teveel in contact met die jongen durfde ik geen woord te zeggen.
Van anderen hoor ik dat hij manifesteerd en witchcraft gebruikt (op mensen), om ze aan te trekken, voor hun downfall, etc.
Dat vind ik heel raar en gevaarlijk eigenlijk. Ookal zou het niet kunnen. Het is een heel raar idee. En dat hij niet leuk doet.
Ik had deze jongen later ook maar ontvolgt op instagram. Vond ie blijkbaar niet zo leuk, want hij keek me heel boos aan.
Ik dacht dat hij mij opzocht in mijn eigen dorp toen ik aan het werk was. Hij had me verder niks aangedaan. Ik dacht dat die jongen die ik daar zag stond te gluren naar mij aan het werken. Het was iemand die veel op hem leek.
Mijn dorp en zijn wijk staan redelijk ver van elkaar vandaan en ik kom haast nooit in zijn wijk. Dat is verder niet heel bekend terrein voor mij.
Later had ik hem geblokkeerd op instagram. Hij werd leek daar heel boos over en zei dingen als: Ik ga dr beheksen en prayen voor haar downfall, want ze heeft me geblokkeerd. Ook zij hij dat hij me wel kan knijpen in mijn nekvel als ik hem niet zou deblokkeren. Dit soort zinnen en woorden hoorde ik als ik hem en zijn vrienden zag. Ik heb hem en zijn beste vriend toch maar gedeblokkeerd, want ik was daar heel bang voor. Vooral het beheksen vond ie heel grappig.
Op school hebben we een paar evenementen waarbij iedereen in de kantine moet zitten. Het is dan heel druk en iedereen moet langs elkaar heen wurmen. Hij zit dan soms "per ongeluk" aan mij door op mij te blazen of voor een paar seconden op me te tikken Ik twijfel of dat per ongeluk is, omdat ik dit bij geen enkele andere leerling van school had. Het kan, maar ik bij dit geval weet ik het niet hoor... ik voelde ook een keer een hele harde druk in mijn hals als hij langkwam, alsof er iemand op mijn slagader drukte met een vinger. Dat was heel vreemd.
Hij is heel zweverig en spiritueel, met sterrenbeelden bezig onder andere. Hij gelooft heilig in witchcraft en ik weet niet of je uit andere topics hebben gelezen waaruit blijkt dat ik daar heel bang van wordt.
Ik had hem niet supervaak gezien die maanden. Ongeveer eens in de 3 weken. Hij zat in een totaal andere klas.
Deze jongen is daarna gestopt met de school waar ik op zat. Niet meer gezien, niet meer last van gehad fysiek, maar mentaal heel erg. Ik ben een paar maanden later afgestudeerd. Dat examenjaar was behoorlijk rottig. Het was bijzonder typ: hij had een keer zijn eigen dood gefaked en dreigde met zelfmoord toen hij beef kreeg.
Hij voelt natuurlijk aan dat ik niks durf te zeggen en daar werd ik vermoedelijk mee gepest. Hij had een meisje uit mijn klas, die hij kent voor zijn karretje gespand toen hij van school af was zelfs, om mij na te apen, met dat ik niks tegen hem durf te zeggen. Zij moest van hem zeggen in de klas: Ik wil afspreken met (naam jongen) maar ik durf niet!
Dat meisje mag hem trouwens niet, dus ik weet niet hoe hij dit voor elkaar had gekregen. Waarschijnlijk had hij een heel zielig verhaal aan haar verteld, dat niet klopt, zodat het lijkt alsof ik hem pestte en mij wou terugpesten. Ik ben er echt klaar mee. Ik had alles genegeerd, maar omdat ik nu ook van die school af ben kan ik niks meer.
Ik snap niet hoe deze jongen allemaal mensen met zich meekrijgt. Ik vraag me af of dit wel zijn echte vrienden zijn. Daarnaast denk ik al dat hij mij zit op te zoeken op dit forum met topics. Of dat zo is weet ik niet.
Ik weet niet wie drie kwart jaar geleden ongeveer mijn topics over tweelingzielen had gelezen, toen had ik het over een meisje waarvan ik geloofde dat zij mijn tweelingziel was. Het spijt me heel erg maar dat was een jongen, deze jongen. Ik had om anoniem te blijven gedaan alsof dit een meisje was. Wat ik over 'haar' schreef ging over hem. Dat deed ik deels omdat ik denk dat ie op dit forum mij zit op te zoeken. Nadat ik die topics had verwijderd is er nog van alles gebeurd met hem. En er is meer gebeurd dan dat ik omschreven had toen, wat hier nu instaat, zoals het prikken in mij nek en uitschelden.
Ik krijg psychotische gedachten van die jongen. ***Ik had het gevoel dat hij de nacht dat hij me had ontvolgt de hele nacht aan mijn ziel zat te trekken. Dat is een spirituele gave die tweelingzielen kunnen doen. Dat voelt heel raar. Nadat dat snachts gebeurde las ik pas op internet dat tweelingzielen dat konden. Iedereen denkt dat dit een waanidee is van mij. Ik ben geconstateerd met psychotische klachten. moet over een paar maanden naar de psychiator in het ziekenhuis om te kijken of ik wel echt een psychose heb.
Dan is er nog een ander ding, waardoor het komt dat ik nog denk dat ik een tweelingziel heb en dat is dat ik steeds lichamelijke tingles voel over mijn hele lichaam. (Een soort briesjes over je huid). Dat gebeurd ookal zo'n driekwart jaar. Dat voelde ik ook heel erg toen ik dacht dat hij aan mijn ziel zat te trekken. Fysiek gezien heb ik geen last meer van hem. Misschien spiritueel wel.
Ik praat met mijn omgeving. Zij zeggen naast dat ik mezelf dingen bedenk dit een rare toxische jongen is. Hierom adviseren ze geen contact met die jongen te zoeken en dit alles is waarom ik dit wel wil doen. Aan iedereen die ik vertelde over de witchcraft. Een vriendin gelooft er niet in, dus er is niks om bang over te zijn. De ander zegt dat ik eerst naar de politie moet gaan omdat ik hem verdenk van stalken, de witchcraft is een heel vaag ding, dus eerst naar de politie. Mijn psycholoog wist niet zo goed wat ze met dat witchcraft ding moest. Die had me daarom ook naar het ziekenhuis gestuurd. Ik had ook nog een vertrouwenspersoon op school: Gelooft niet in witchcraft, leerkrachten hebben geen verstand van dit soort dingen.
Om hem met alles te confronteren en al dit uit te praten. Ik heb heel veel spijt van het stalken, de 4 volgverzoeken en dat ik deed alsof hij een meisje was op dit forum. Sorry.
Ik zou niet meer in die tweelingziel moeten geloven. Ik ben geadopteerd uit China, en ik denk op bepaalde vlakken nogsteeds ergens dat het kan. Dan zou ik het heel bijzonder vinden dat een Chinees geadopteerde (ik) spiritueel verbonden zit aan een niet geadopteerd kind. Ik pieker ook over die adoptie en daarom o.a ben ik heel neerslachtig en onrustig. Ik heb duidelijkheid nodig en ik voel me lam en slap van de stress en ongelukkig zijn. Ja dit is weer zo'n raar topic en ik schaam me enorm. Ik ben ook zeer bang om dit topic te plaatsen omdat ik bang ben dat hij het leest.