Dag J23. Met die ene jongen die mij 'stalkte' hoef ik in principe niks. Ik heb me nooit echt meer met hem bezig gehouden, maar hij kwam in me op, omdat ik met die tweelingziel bezig was. Dat die jongen die mij 'stalkte' mij pestte omdat ik Chinees ben kan ik mij heel goed voorstellen. Ja, ik weet niet hoe ik het anders kan verwoorden. Hij stalkte me niet echt, maar hij ging steeds naar me toe om me te plagen, wist waar ik woonde en wat ik deed in de les.
Ik heb niet zoveel ruzies meer met mijn moeder. Ik heb wel alles verteld. Ik geloof er nog wel in dat die tweelingziel mij dood wou. Ik kon aanvoelen dat hij me neer wou steken, en ik was bang dat hij dat misschien echt zou doen. Alleen geloof ik bepaalde dingen van die hele woohoo gebeuren niet meer, maar sommige nog wel. Ik ben minder bang voor manifestatie, witchcraft, liedjes op de radio, tiktoks, filmpjes op social media etc die met die tweelinzielen connectie te maken heeft want ik denk toch niet dat iemand daar controle over kan hebben. Andere dergelijke dingen die met die tweelingzielenconnectie te maken hebben ben ik ook niet zo bang meer voor.
Alleen zijn er nog wel een paar dingen die ik geloof bijvoorbeeld geboortedatum, ik denk nog dat mijn tweelingziel kan trekken aan mijn ziel en dat ie andere spirituele gaven heeft, en ik kan daar niet overeen komen. Ik denk ook dat dat misschien met mijn adoptie te maken heeft. Ik ben ook nogsteeds heel boos op hem vanwege die ruzie en gedoe. Zo boos op iemand ben ik in jaren niet geweest. Van de andere kant geloof ik nog echt dat er een spiritueel iets is, en ik wil weten hoe dat kan en hoe dat in elkaar zit. Vooral met mijn adoptie. Ik krijg ben daar niet alleen heel boos over, maar ik krijg er ook extreme stress en irritatie van. Zoals je weet ben ik afgelopen jaar al zo vaak eerder naar huis geggaan van stage en werk, omdat ik ziek was door de angst, toen ik nog in meer woohoo geloofde. Laatst was ik weer ziek, maar toen door de irritatie, woede en vragen waar ik geen antwoord op krijg.
Op de Chinese Cultuur en de adoptie ben ik heel trots ja en als mijn mentale gezondheid beter is zou ik me er misschien wel meer hebben verdiept. Ik vind het best wel interessant trouwens. De medicijnen worden uitgesteld. Dat komt omdat ik veel lichamelijke sensaties krijg. briesjes over mijn lichaam en ik dacht dat iemand anders dat kon aansturen, maar heel logisch na te denken zou dat niet kunnen. Die briesjes zijn echt heel vervelend, maar ik weet niet of ik daarvoor wel medicijnen wil slikken.