Hoi ik ben een meisje van 15 , ik heb de afgelopen jaren veel meegemaakt. Waardoor ik het eigenlijk niet meer wil leven en ik mezelf. Al heel vaak heb proberen aan te doen , me vriend houd me steeds tegen . Maar hij moet weten dat ik zo niet door kan gaan. Ik heb ook wel is tegen hem gezegd waarom ga je niet weg en zoek je een ander vriedin . Die niet zoveel shit heeft meegemaakt, en dan zegt die nee want ik wil jou . En zeg die steeds liefe dingen . Maat ik kraak hem dan echt af als het over mij gaat . En dat vind ik gewoon zielig hij moest de vorige keer gewoon bijna huilen , omdat die het erg vind dat ik mezelf elke dag snij en mezelf elke dag dingen tegen mezelf zeg die 'normalen ' mensen niet zullen doen dit was mijn verhaal .
Moderator:
Hallo meisje van 15. Wat goed dat je je verhaal hier deelt en wat fijn dat je een vriend hebt die jou tegenhoudt. Blijf hier niet mee lopen. Er zijn mensen die je kunnen helpen. Op www.113.nl kun je gratis chatten met een hulpverlener. Ook bieden ze therapie, coaching en een veiligheidsplan. Je kunt ook 24 uur per dag, 7 dagen per week bellen naar 0800 0113. Ook zijn er heel veel andere plekken waar je hulp kunt krijgen, kijk bijvoorbeeld eens op www.jongerenhulponline.nl
Heel veel sterkte!
Dit topic is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.