• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jong en zwanger
  4. Jong en zwanger
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Help! Ik denk dat ik ben verkracht

12 jaar
5 jaar geleden

Help! Ik denk dat ik ben verkracht. Gisteren was het begin van een kamp (met overnachting) ik kende het kamp totaal niet maar het leek me wel leuk. Toen ik daar aan kwam was er een jongen naar mij aan het staren. Ik vond het maar vreemd. Maar in de avond zo rond 8 uur moest ik naar de wc aangezien we Ik die jongen die naar mij staarde en een paar andere samen in 1 kamer slapen ging hij ook naar de wc. (Ik vond dat wat raar) opeens duwt hij mij in een wc hokje en verkracht mij ik zij nog stop stop maar hij wou niet luisteren de anderen waren hun bedden aan het opmaken en de deur zat op slot. Ik heb hier met niemand over durven praten. En morgen moet ik weer de hele dag bij hem zijn. +Ik denk dat ik zwanger ben help me pls.??

48 reacties
12 jaar
5 jaar geleden
Hoe gaat het nu waar is nu het kindje? Is de bevalling goed gegaan?
17 jaar
5 jaar geleden
neem contact op met een [familie] die jij vertrouwd.
nicht/oma/tante ed, in noodgeval ben je altijd welkom
14 jaar
5 jaar geleden
bel de politie en als hij dat nog een keer doet gewoon keihard om hulp roepen
14 jaar
5 jaar geleden
Hoe gaat het met je? Waar ga je wonen? Is er aangifte gedaan?
24 jaar
6 jaar geleden
Hallo jongen 12, wat denk jij wel te doen?! Je weet op internet nooit of iets waar is, dat weet ik. Ik geloof meisie de ts wel. Dat is voor iedereen anders. Prima, maar als je iemand niet gelooft, houd dat dan voor je. Hier kun je iemand flink mee kwetsen. Niet goed dus. An meisje de ts, let maar niet op de reactie van jongen 12. Jongen 21, zeker waar.
21 jaar
6 jaar geleden
@jongen 12: Je kunt met 12 jaar zeker al wel ongesteld worden. Ik was het al kort voor mijn elfde verjaardag.
12 jaar
6 jaar geleden
Ik geloof dit verhaal niet. Er zitten gaten in en verkracht worden op 12-jarige leeftijd en dan ook al zwanger geraken. Op 12 jaar heb je meestal nog geen regels.
12 jaar
6 jaar geleden
De eerste psychopatische kenmerken vertonen zich rond 12 jaar maar om dan ook meteen iemand te gaan verkrachten is wel heel erg straf.

Als het nep is, stop er dan mee om valse vragen te stellen. Er zijn mensen die dit echt nodig hebben!

Als dit waar is moet je dringend naar de politie gaan.
12 jaar
6 jaar geleden
Goed maar moeilijk echt moeilijk ook gewoon om op de trap te kunnen maar ik moet nog zoveel regelen dus ik kan niet zo vaak meer kijken op het forum maar ik zal mijn best doen
24 jaar
6 jaar geleden
Hey, ik heb je al een lange tijd niet meer gesproken. Hoe gaat het met je..?¿
23 jaar
6 jaar geleden
Plaats je ook nog af en toe een update over hoe het met je gaat..? Fijn dat het nu nog wel gaat, wel veel sterkte toegewenst.
12 jaar
6 jaar geleden
Goed veel moe en veel buikpijn maar het gaat nog bedankt voor het vragen jongen 23
23 jaar
6 jaar geleden
En hoe gaat het ondertussen met je..?
23 jaar
6 jaar geleden
Okè, ik vind het fijn voor je dat die vriend er zo voor je is!! Veel sterkte en geluk!! Gr R.
12 jaar
6 jaar geleden
Nog ongeveer 36 weken jongen 23
23 jaar
6 jaar geleden
Maar hoelang nou nog in de zwangerschap..?
12 jaar
6 jaar geleden
Bedankt dat je me geloof jongen 23 ik ben een maand ongeveer zwanger maar dat is wel lastig want er is een trap nu gaat het nog maar later zal het moeilijker worden mijn vriendje is er ook voor me zonder hem kan ik dit niet het zal niet makkelijk zijn maar ik hoop dat het goed zal gaan bey er komt zeker nog een update
12 jaar
6 jaar geleden
Bedankt jongen/meisje 21 bedankt voor de mensen die me wel geloven
23 jaar
6 jaar geleden
Toevoeging aan x21: Of houd ze voor je, of plaats ze gewoon niet. En ik geloof meisje 12 de ts helemaal.
23 jaar
6 jaar geleden
Aan de ts: Hoe gaat het nu met je..? Hoelang nog in de zwangerschap? Ik hoop dat het goed gaat met je.. En luister maar niet naar meisje 13, die zegt zo maar wat.
21 jaar
6 jaar geleden
@meisje 13: Ik ben het eens met jongen 23. Een uitspraak als 'dit is fake' is altijd onzeker (want je kunt op internet niet weten of iemand de waarheid spreekt of niet) en in het ergste geval kun je iemand er pijn mee doen omdat diegene zich niet gehoord voelt. Pas dus liever op met dit soort berichten.
12 jaar
6 jaar geleden
Ik weet niets van een andere verkrachting ik meen het sorry als je me niet geloofd
12 jaar
6 jaar geleden
En bedankt voor je steun jongen 23
23 jaar
6 jaar geleden
Meisje 13 En als dat niet zo is kan je iemand flink kwetsen. Kan je de link es sturen..? Je weet natuurlijk nooit zeker of het waar is...
13 jaar
6 jaar geleden
@meisje12 Ik geloof je verhaal niet. Ik heb zojuist een ander (recente) topic gelezen over een meisje van precies jou leeftijd dat wordt aangestaard op een kamp door een jongen. Dit zit allemaal in jou verhaal, dus ik neem aan dat jij dat andere topic ook hebt gemaakt. Maar in dat andere topic vroeg je je af of hij je leuk vond. Je hebt daar niks over verkrachting geschreven. Dit verhaal is dus ook gewoon hartstikke fake.
23 jaar
6 jaar geleden
Hoe gaat het nu met je?? Hoelang nog te gaan in de zwangerschap?
12 jaar
6 jaar geleden
Ja mijn ouders zijn megegaan jongen 19
12 jaar
6 jaar geleden
Misschien bedoelde ze met “ik heb mezelf laten testen” dat haar ouders mee zijn gegaan
19 jaar
6 jaar geleden
Er klopt iets niet in het verhaal. TS schrijft dat ze dacht dat ze misschien corona had en zich hiervoor heeft laten testen.

Een meisje van 12 kan niet zonder haar ouders zich laten testen. De ouders moeten zich laten meetesten mits er zwaarwegende symptomen zijn die op corona duiden.

Zomaar een test laten doen kan niet wegens een tekort aan test-materiaal. Een ouder moet ten aller tijd mee worden getest.
21 jaar
6 jaar geleden
Hoe reageerden je ouders? Volgens mij mag je niet gedwongen worden tot abortus, als je dat zelf niet wilt. Wel ben je nog heel jong, dus praat goed met je huisarts over je zwangerschap: die kan je meer vertellen over de risico's van een zwangerschap en een bevalling op jouw leeftijd, en over wat je mogelijkheden zijn nadat het kindje geboren is. Willen en kunnen jullie het kind zelf opvoeden, bijvoorbeeld, of laten adopteren? Door goed over die vragen na te denken en te overleggen met je huisarts en je ouders, kun je beslissen wat je nu met het kindje wilt doen.

Heel veel sterkte!
12 jaar
6 jaar geleden
Ik heb het verteld aan mijn ouders maar ik wil het kindje echt niet wegdoen want het moet toch kans hebben op leven en mijn vriendje vind het ook niet erg
17 jaar
6 jaar geleden
Heb je nog een update? Aangifte gedaan of iemand verteld.
21 jaar
6 jaar geleden
Dat moet erg zwaar zijn om te ontdekken! Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is, maar het beste is als je dit aan je ouders vertelt. Die zullen misschien schrikken, maar als ze weten dat je verkracht bent, zullen ze je niet veroordelen: zoals gezegd, het is niet jouw schuld. Jullie kunnen dan naar de huisarts gaan om te praten over wat je nu het beste kunt doen.

Heel veel sterkte!
12 jaar
6 jaar geleden
O nee help ik heb het mijn vriendje verteld hij heeft een zwangerschapstest gekocht en ik blijk zwanger te zijn op dat kamp moest ik ook overgeven en voelde ik me al niet goed maar ik dacht dat ik corona had en heb me laten testen die was negatief en nu blijkt dus dat ik zwanger ben wat moet ik nu doen?
17 jaar
6 jaar geleden
Vertel het aan je moeder, dit is niet jou schuld. Die jongen was fout en hoort gestraft te worden. En jij bent te jong voor een kind te krijgen.
12 jaar
6 jaar geleden
Ik heb mijn regels nog niet gekregen denken jullie dat ik zwanger ben?
18 jaar
6 jaar geleden
Ik zeg dit omdat ik dat soort rotjochs gwn haat. Hoe gaat het ne met je??
17 jaar
6 jaar geleden
Weet je al of je zwanger bent? Zo ja, zoek dan hulp. Je bent nog veel te jong voor een kind wat je niet wilt hebben.
12 jaar
6 jaar geleden
Bedankt jongen 18
18 jaar
6 jaar geleden
Ik hoop dat dat rotjoch een zware straf krijgt.
21 jaar
6 jaar geleden
Goed om te horen dat je het die kampleider hebt verteld!

Het aan andere kinderen vertellen zou ik alleen doen als je dat zelf wilt. Het kan fijn zijn om vervelende ervaringen te delen met leeftijdsgenoten die je vertrouwt, bijvoorbeeld met een goede vriendin. Maar het kan natuurlijk dat je het te persoonlijk vindt en het niet prettig vindt om er met anderen over te praten, en dat is ook helemaal oké. Zolang je maar weet dat schaamte niet nodig is: wat er gebeurd is, is niet jouw schuld.
12 jaar
6 jaar geleden
Bedankt voor jullie reacties ik heb het aan een leider verteld en zij heeft meteen zijn ouders gebeld.
12 jaar
6 jaar geleden
Ik schaam me om het aan de andere kinderen te vertellen
17 jaar
6 jaar geleden
Een verkrachting is nooit jouw schuld. Zoek iemand van de leiding en vertel het verhaal. Die jongen verdient een hele grote straf.
Schaam je niet. Hij was fout.
21 jaar
6 jaar geleden
Wil je vertellen waar je je voor schaamt? Het is echt die jongen die fout zat, niet jij: je hebt niets verkeerd gedaan.
12 jaar
6 jaar geleden
Sorry Ik durf het niet echt te vertellen want ik schaam me
21 jaar
6 jaar geleden
Wat heftig dat je dit hebt meegemaakt! Weet alsjeblieft dat dit niet jouw schuld is en dat je je er niet voor hoeft te schamen dat het is gebeurd: die jongen zat fout, niet jij. Je hoeft hier niet alleen mee rond te blijven lopen; vertel het alsjeblieft aan een volwassene. In jouw geval kun je het melden bij de leiding van het kamp: die hoort je te beschermen en streng op te treden tegen die jongen. Zij kunnen je ook helpen met je eigen vragen en onzekerheden, bijvoorbeeld over of je zwanger bent.

Heel veel sterkte, TS!
16 jaar
6 jaar geleden
Nare ervaring! Misschien kan je iets meer in details gaan met wat er op het moment zelf precies is gebeurd en hoe het gegaan is, want anders is het lastig om je vragen goed te beantwoorden.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.