• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Uiterlijk en verzorging
  4. Uiterlijk en verzorging
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Wenkbrauw streepje / eyebrow slit

16 jaar
2 weken geleden
Op TikTok en insta zie ik best wat jongens die een wenkbrauw streepje of eyebrow slit hebben. Dat ik een of meer ingeschoren lijntjes in een of beide wenkbrauwen. Ik vind het best stoer eruit zien. Maar ben toch wat schijterig om het te doen. Wie heeft er ervaring? Ik heb geen vriendin momenteel aan wie ik het kan vragen.
12 reacties
19 jaar
2 weken geleden
@TS ik denk als je er over twijfel dat je het gewoon moet doen (maar misschien heb je het intussen al gedaan). Ik was tot een paar jaar geleden ook vaak van hetzelfde. Maar toen ik mijn vriend leerde kennen die veel vrijer, experimenteler en ondernemender is ingesteld ben ik langzaam hierin veranderd. Mijn vriend heeft in zijn linker wenkbrauw ook een ingeschoren lijntje wat hem heel goed staat. Hij heeft al een buzzcut waarbij dit alleen maar mooier staat.
20 jaar
1 maand geleden
Eyebrowslit maakt je uiterlijk wel af vind ik. Mijn kapper vroeg het random ineens of ik het wilde. Ik kon het wel. Maar nooit gedacht eraan om het zelf te laten doen. Toen toch gedaan. Het staat edgy zeker omdat ik altijd een beetje kakkerig was.
19 jaar
2 maanden geleden
Mijn vriend was naar de barber vandaag voor het eerst. Hij heeft een buzzcut dus daarom is hij overtuigd om een streep in zijn wenkbrauw te zetten. Hij heeft er links een en rechts twee. Wel wennen maar ik hou wel van het rebelse
21 jaar
2 maanden geleden
@j16. En wat ga je laten doen? Ga je voor echt kort opgeschoren? Dit zou ik dan niet laten doen bij een barbershop.
16 jaar
3 maanden geleden
Gaaf. Ik heb besloten om in de kerstvakantie mijn uiterlijk te veranderen. Dan gaat ook de tondeuse door mijn haar maar ook in mijn wenkbrauw ga ik een streep laten scheren
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

17 jaar
3 maanden geleden
@16 nee maakt niet uit. Ik heb aan beide kanten 1 streepje.
16 jaar
3 maanden geleden
@j17 ik ben geen ervaring. Dus lijkt mij de kapper beter. Maakt het nog uit aan welke kan je het doet? Heb jij er een of meerdere?
17 jaar
1 kwartaal geleden
@16 ja ik heb een eigen tondeuse om het te doen. Maar meestal laat ik het door de kapper doen.
16 jaar
1 kwartaal geleden
@j17 heb jij dit door de kapper in laten scheren of heb je een eigen tondeuse om dat te doen?
17 jaar
1 kwartaal geleden
Ja ik heb vanaf m'n 13e zo'n lijntje erin.
16 jaar
1 kwartaal geleden
Hele wenkbrauw eraf vind ik best heftig eerlijk gezegd. Een lijntje erin lijkt me wel gaaf. Maar ik ben best benieuwd naar de ervaring van andere
23 jaar
1 kwartaal geleden
Ik scheer mijn wenkbrauwen de laatste tijd helemaal weg. Staat best goed, beetje alternatief.