• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Uiterlijk en verzorging
  4. Wenkbrauw streepje / eyebrow slit
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Wenkbrauw streepje / eyebrow slit

16 jaar
3 maanden geleden
Op TikTok en insta zie ik best wat jongens die een wenkbrauw streepje of eyebrow slit hebben. Dat ik een of meer ingeschoren lijntjes in een of beide wenkbrauwen. Ik vind het best stoer eruit zien. Maar ben toch wat schijterig om het te doen. Wie heeft er ervaring? Ik heb geen vriendin momenteel aan wie ik het kan vragen.
20 reacties
23 jaar
5 dagen geleden
Gewoon lekker mijn hele kop geschoren inclusief de wenkbrauwen. Alleen maar wimpers is genoeg. Wel wat piercings om de leegte op te vullen.
21 jaar
6 dagen geleden
@m23. Je moet het wel heel goed bijhouden. Mijn beste vriend is een kapper. Geen professionele maar gewoon voor vrienden en bekenden in zijn kamer. Hij werkt het geschoren deel een keer per week bij. Om de +- 6 tot 8 weken ga ik naar de kapper voor de bovenkant. Misschien in de zomer ga ik wel korter bovenop. En misschien wat meer met overloop want nu word alles op een stand onder de krullen afgeschoren en vallen mijn krullen er over.

Ben jij degene die je vriend elk weekend knipt? Dat las ik in een ander topic die ik nu niet zo snel meer kan vinden?
23 jaar
6 dagen geleden
@j20, zijkanten kaal opgeschoren is ook wel tof inderdaad. Maar sommigen hebben het zo onverzorgd en te lang niet geschoren.
23 jaar
1 week geleden
@j20, zijkanten kaal opgeschoren is ook wel tof inderdaad. Maar sommigen hebben het zo onverzorgd en te lang niet geschoren.
23 jaar
1 week geleden
21 jaar
1 week geleden
@m23 hoezo de tondeuse er over? Ik heb dus bovenop lang gekruld haar en zijkanten kaal opgeschoren. Dat is volgens mij dus een broccoli haha. Mijn vriendin vind het heel leuk en zelf voel ik me ook lekker met dit kapsel. En dan een lijntje in mijn wenkbrauw en een snorretje
23 jaar
1 week geleden
Ik vind dat wel vet zo’n streepje! Maar jongens, doe aub de rest ook flink kort. Niet van die uitgegroeide broccoli kapsels. Gewoon lekker strak en tondeuse erover.
21 jaar
1 week geleden
Ik heb ook een eyebrowslit. Daar wel heel leuk. En het blijft leuk om het elke knipbeurt bij de kapper weer fris te maken.
19 jaar
2 maanden geleden
@TS ik denk als je er over twijfel dat je het gewoon moet doen (maar misschien heb je het intussen al gedaan). Ik was tot een paar jaar geleden ook vaak van hetzelfde. Maar toen ik mijn vriend leerde kennen die veel vrijer, experimenteler en ondernemender is ingesteld ben ik langzaam hierin veranderd. Mijn vriend heeft in zijn linker wenkbrauw ook een ingeschoren lijntje wat hem heel goed staat. Hij heeft al een buzzcut waarbij dit alleen maar mooier staat.
20 jaar
3 maanden geleden
Eyebrowslit maakt je uiterlijk wel af vind ik. Mijn kapper vroeg het random ineens of ik het wilde. Ik kon het wel. Maar nooit gedacht eraan om het zelf te laten doen. Toen toch gedaan. Het staat edgy zeker omdat ik altijd een beetje kakkerig was.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.