• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Uiterlijk en verzorging
  4. Grijze joggingbroeken
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Grijze joggingbroeken

17 jaar
3 weken geleden
Ik zie weleens meisjes op TikTok die het hebben over hoe aantrekkelijk ze het vinden wanneer een man een grijze joggingbroek draagt, omdat z’n pielemuis er dan goed in te zien is. Ik heb zelf ook een grijze joggingbroek, maar je merkt er alleen iets van als ik er geen onderbroek onder heb zitten. De lengte van me lul is ook niet erg bijzonder wanneer hij zacht is, maar een volle erectie valt dan weer veel te veel op als ik geen onderbroek aan heb. Je zou dus een soort halve erectie nodig hebben om echt iets te kunnen showen. Of heb ik het fout and maakt de grootte hier helemaal niet uit? Bovendien weet ik niet zeker of het wel heel netjes is om zoiets in het openbaar te dragen.
20 reacties
21 jaar
3 dagen geleden
@j20 dat laatste heb ik ook vaak,ik denk dan had ik dan bijv.ook maar een grijze joggingbroek aan getrokken, ik zou dan wel trug naar huis willen om me om te kleden
Maar het gebeurt ook vaak dan we ff een snap naar vrienden sturen wat we dragen of aantrekken
Dan ken he je outfit nog ff aanpassen
20 jaar
4 dagen geleden
Ik vind jongens met grijze nike tech vaak heel knap. Doe hem zelf ook geregeld aan naar school, zonder boxer zit super lekker. Merk wel dat veel mensen het nice vinden, jongen van mijn studie heeft er ook een en zie hem vaak kijken als ik hem aan heb, kijkt ie een soort shocked /jaloers steeds haha. Heb ik overigens ook als ik hem er in zie en het zelf niet aan heb
21 jaar
5 dagen geleden
@j21 precies dat bedoel ik maar,sommigen kunnen er echt over zitten zeuren
Ik heb zwarte blauwe grijze en witte en zolang het maar netjes blijft vind ik het oke
Je moet er niet uitzien als zo'n Poolse trucker met zon afgezakte zeeman joggingsbroek met badslippers,dat is voor mij een echte afknapper
21 jaar
5 dagen geleden
Eens @j21! Sommige mensen doen heel hysterisch over trainingspakken en Joggingsbroeken. Maar waarom… het zit gewoon heerlijk en voelt gewoon comfortabel
21 jaar
6 dagen geleden
In mijn vrije tijd loop ik eigenlijk altijd in een trainingsbroek,eerder naar school ook regelmatig.
De meiden vinden dat helemaal niet erg,want hun dragen ze ook vaak.
Australian jako adidas nike heb ik zoal.
21 jaar
1 week geleden
Joggingsbroeken kan je bijna altijd wel aan in je vrije tijd. Op een of andere manier zijn dames inderdaad heel positief,
23 jaar
1 week geleden
Joggingbroeken zijn sexy! Van die lekkere gladde wijde trainingsbroeken ook. Ik vind het heerlijk als m’n vriend zijn Australian aantrekt. Hij krijgt dan vaak een stijve.
16 jaar
2 weken geleden
J21. Bedankt voor jouw leuke reactie.
21 jaar
3 weken geleden
Leuk en spannend. Haha jij weet wel van aanpakken. Iedereen blij en voldaan. Dat is toch mooi? Moet je gewoon meer doen.
17 jaar
3 weken geleden
We beginnen superserieus hoor j18. En op een moment gaan we dollen. We hebben niemand waarom we dat niet zouden mogen. Zijn moeder komt nooit boven als ik er ben. Die zal wel vermoeden dat er wel eens een broek uit gaat. Hier ook.
Gaan we naar beneden dan zie ik er weer netjes uit maar ik verrraad me met mijn rode kop. Mogelijk denken ze veel meer en dat daar denk ik ook wel aan maar geen verkering.Maar lief dat je je zorgen maakt over mijn concentratie.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.