• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. 18 plus
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Vragenlijst pijpen en sperma

16 jaar
4 dagen geleden
1 Hoe oud was je toen je voor het eerst iemand pijpte?
2 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma in je mond kreeg?
3 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma doorslikte?
4 Wat vind je lekkerder dat je vriend zich aftrekt en zo in je mond spuit of dat hij klaarkomt terwijl zijn pik in je mond zit?
5 Heb je wel eens tegelijkertijd van meerdere jongens sperma in je mond gekregen?
6 Voel je je onderdanig als je sperma ontvangt of juist dominant?
7 Hoe geil wordt je zelf van pijpen en sperma?
48 reacties
23 jaar
4 dagen geleden
21
21
21
4 Wat vind je lekkerder dat je vriend zich aftrekt en zo in je mond spuit of dat hij klaarkomt terwijl zijn pik in je mond zit?
Hangt af van het moment.
5 Heb je wel eens tegelijkertijd van meerdere jongens sperma in je mond gekregen?
Nee, en gaat ook niet gebeuren
Hangt af van wat we doen
Ja, heel erg
22 jaar
1 maand geleden
J23,

Op een BDSM-sex feest waar mijn Meester mijn mond aanbood voor wie maar wilde wel veel, ik heb niet kunnen tellen maar denk wel 30 tot 40
23 jaar
1 maand geleden
M22,
Hoeveel jongens op 1 dag moet ik dan aan denken??
22 jaar
1 maand geleden
1 Hoe oud was je toen je voor het eerst iemand pijpte? 19
2 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma in je mond kreeg? 19
3 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma doorslikte? 19
4 Wat vind je lekkerder dat je vriend zich aftrekt en zo in je mond spuit of dat hij klaarkomt terwijl zijn pik in je mond zit? als hij in mijn mond spuit, als ik zijn sperma mag ontvangen.
5 Heb je wel eens tegelijkertijd van meerdere jongens sperma in je mond gekregen? Ja, verschillende keren soms wel wat tijd ertussen soms echt bijna achter elkaar.
6 Voel je je onderdanig als je sperma ontvangt of juist dominant? Dat verschilt. ik ben onderdanig maar als hij op bed ligt en mij zijn lul laat verwennen en me volledig mijn eigen gang laat gaan wel dominatig, zoals andere meisjes hiervoor al aangeven, je hebt dan de controle over zijn orgasme en je kunt als je hem goed kent op het juiste moment even inhouden en alles even uitstellen. Als ik zelf vastlig of op mijn knieen voor hem zet en hij meer mijn mond 'neukt' superonderdanig zeker als hjij me laat gaggen op zijn lul.
7 Hoe geil wordt je zelf van pijpen en sperma? Heel erg geil.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

17 jaar
1 maand geleden
1 Hoe oud was je toen je voor het eerst iemand pijpte? 16
2 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma in je mond kreeg? 16
3 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma doorslikte? Ook 16
Maakt me niet veel uit.
Ja, van twee
Beide
Sperma proeven vind ik echt heel geil, ik hou het vaak in mijn mond tot ik zelf ben klaargekomen voor ik het doorslik
16 jaar
1 maand geleden
1 Hoe oud was je toen je voor het eerst iemand pijpte? 13
2 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma in je mond kreeg? 13
3 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma doorslikte? Ook 13
Vooral als z’n pik in m’n mond zit en ik hem klaarpijp. De stralen sperma die hij spuit zijn heel geil.
Ja op een feestje die een beetje uit de hand liep haha
Kan allebei
Heel erg. Er is niets lekkerders
21 jaar
1 maand geleden
21
21
21
Terwijl zijn pik in mn mond zit
Nee
Onderdanig
Echt heel geil, ik ben zelf altijd ook heel stijf als ik het aan het doen ben. Sperma blijft niet heel lekker maar ach
23 jaar
1 maand geleden
Nog net 21
Net 22
Net 22
Hij in m'n mond zit en ik hem klaarpijp
Nee en dat ga ik ook niet doen
Beiden een beetje, want ik bepaal of hij in m'n mond komt, maar onderdanig omdat hij het echt in me spuit
Ik vind het altijd wel erg opwindend
14 jaar
2 maanden geleden
Ik 14 en hij bijna 14
Ook 14
Nog niet gedaaan maar ben wel benieuwd
Als zijn piemel In mijn mond is en gaat spuiten
Euh Nee
onderdanig
Supergeil, vooral als hij bijna moet klaarkomen
19 jaar
2 kwartalen geleden
1 Hoe oud was je toen je voor het eerst iemand pijpte? 12
2 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma in je mond kreeg? 11
3 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma doorslikte? 11, ik wou weten hoe het is, en had een jongen gevonden die me wou helpen, pas later heb ik hem gepijpte.
4 Wat vind je lekkerder dat je vriend zich aftrekt en zo in je mond spuit of dat hij klaarkomt terwijl zijn pik in je mond zit? Allebei
5 Heb je wel eens tegelijkertijd van meerdere jongens sperma in je mond gekregen? Niet tegelijkertijd, wel vaker op één avond.
6 Voel je je onderdanig als je sperma ontvangt of juist dominant? Als ik pijp, dominant, als ik op mijn knieën afwacht onderdanig
7 Hoe geil wordt je zelf van pijpen en sperma? Even geil als van sex. Misschien iets meer. Als ik een relatie heb met alleen pijpen en zonder sex vind ik dat ook prima (zolang ik nog wel gewoon kan vingeren en klaarkomen natuurlijk). Ik vind het fijn om de smaak nog de hele dag te proeven terwijl je dan onschuldig met zijn ouders praat over studiekeuze en dat soort dingen. Of na een lunchpauze op werk, en dan de hele middag wegdromen.
19 jaar
2 kwartalen geleden
@M21 wow 5 achter elkaar laten komen wat was de reden dat je hun ging pijpen en heb je alles door geslikt?
18 jaar
2 kwartalen geleden
1 Hoe oud was je toen je voor het eerst iemand pijpte? 18
18
18
Terwijl hij in m'n mond zit. Maar heel soms ook erbuiten.
Nee
Dominant als hij komt terwijl hij in m'n mond zit, onderdanig wanneer hij zich klaar trekt buiten mn mond en dan in m'n gezicht/mond komt.
Ja, vind het leuk om te doen
13 jaar
2 kwartalen geleden
1 Hoe oud was je toen je voor het eerst iemand pijpte? 13 was afgelopen zaterdag
2 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma in je mond kreeg? Ook 13
3 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma doorslikte? En ook 13
4 Wat vind je lekkerder dat je vriend zich aftrekt en zo in je mond spuit of dat hij klaarkomt terwijl zijn pik in je mond zit? Heb allen tweede gehad
5 Heb je wel eens tegelijkertijd van meerdere jongens sperma in je mond gekregen? Nee
6 Voel je je onderdanig als je sperma ontvangt of juist dominant? Snap ik niet
7 Hoe geil wordt je zelf van pijpen en sperma? Wel geil
15 jaar
2 kwartalen geleden

Ik was 15 en hij was 13

15 ook

Ook 15 haha
Pijpen ik vond het lekker gaf een soort macht

Nee

Dominant ik ben in controle

Vond het echt geweldig dat ik het zaad uit zijn balletjes heb gehaald haha.
21 jaar
2 kwartalen geleden
1 Hoe oud was je toen je voor het eerst iemand pijpte ik was 17 jaar mijn eerste vriendje 2 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma in je mond kreeg? 18 jaar 3 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma doorslikte? 18 mijn toenmalige vriendje vroeg of ik wou slikken normaal stopte ik vlak voor hij kan maar het was zijn verjaardag ik dacht waarom niet 4 Wat vind je lekkerder dat je vriend zich aftrekt en zo in je mond spuit of dat hij klaarkomt terwijl zijn pik in je mond zit? Toch als hij in mijn mond komt geeft een warme gevoel als hij komt 5 Heb je wel eens tegelijkertijd van meerdere jongens sperma in je mond gekregen? Soort van dat was toen ik 20 was het waren er 5 die ik moest pijpen omstebeurt het waren best volle ladingen maar we hebben net ze alle genoten 6 Voel je je onderdanig als je sperma ontvangt of juist dominant.ik voel mee heel onderdanig het is afwachten wanneer hij komt 7 Hoe geil wordt je zelf van pijpen en sperma? Ik vind het fantastisch om te slikken geeft ook niet veel rommel
15 jaar
2 kwartalen geleden
vind je ze alle drie precies even leuk dan? en heb je ook al seks met ze gehad alle drie? of ben je dat in oktober van plan?
14 jaar
2 kwartalen geleden
Hoi M15.

We zijn niet altijd met z'n 4tjes. Ook wel samen met 1 van hun. Wie eerst is als ze er wel alle 3 zijn doe ik om de beurt en dat vinden ze goed. Is ook wel eens zo dat ik bij de ene geweest ben en hij daarna weg moet en een andere pas later kan en ik daar dan heen ga. Mijn moeder weet het en zij wil dat ik ga kiezen. Maar dat kan ik niet, omdat ze alle 3 crush zijn. In oktober wordt ik 15 en dan ben ik voor het eerst een weekend alleen met hun thuis.
15 jaar
2 kwartalen geleden
zijn ze er dan alle drie bij als je met ze achter elkaar bezig bent? en hoe bepaal je met wie je begint en wie laatste is? beetje lullig dan voor de laatste haha
14 jaar
2 kwartalen geleden
3 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma doorslikte? ook 13
4 Wat vind je lekkerder dat je vriend zich aftrekt en zo in je mond spuit of dat hij klaarkomt terwijl zijn pik in je mond zit? Dat ie in mijn mond zit en dan klaarkomt
5 Heb je wel eens tegelijkertijd van meerdere jongens sperma in je mond gekregen? Niet tegelijk wel na elkaar van 3 jongens
6 Voel je je onderdanig als je sperma ontvangt of juist dominant? Ik weet niet goed het verschil
7 Hoe geil wordt je zelf van pijpen en sperma? Ik vond het eerst eng om in mijn mond te krijgen maar nadat ik het geproefd had werd ik geiler en wilde ik het van hun alle 3. Ik ken hun vanaf groep 5 en zitten nu ook bij elkaar in de klas. Ze zijn alle 3 erg chill en crush en ze zijn mijn vriendjes.
19 jaar
2 kwartalen geleden
3 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma doorslikte? 15
4 Wat vind je lekkerder dat je vriend zich aftrekt en zo in je mond spuit of dat hij klaarkomt terwijl zijn pik in je mond zit? Dat hij klaarkomt terwijl zijn pik nog in mijn mond zit
5 Heb je wel eens tegelijkertijd van meerdere jongens sperma in je mond gekregen? Ja van 2 jongens op mijn 15e
6 Voel je je onderdanig als je sperma ontvangt of juist dominant? Ik voel me meestal toch al onderdanig dus ook als hij sperma in mijn mond spuit
7 Hoe geil wordt je zelf van pijpen en sperma? Van pijpen heel erg geil, sperma maakt me niet geiler dan dat ik toch al ben dan, wel als ik hem dan hoor kreunen en sneller voel bewegen
22 jaar
2 kwartalen geleden
Hoe oud was je toen je voor het eerst iemand pijpte? Ik was 17 2 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma in je mond kreeg? 17 jaar 3 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma doorslikte? Dat durfde ik in het begin niet pas een jaar later geprobeerd 4 Wat vind je lekkerder dat je vriend zich aftrekt en zo in je mond spuit of dat hij klaarkomt terwijl zijn pik in je mond zit? Dat is heel verschillend ik begin meestal met de hand en als hij wat groter wordt neem ik hem in mij mond 5 Heb je wel eens tegelijkertijd van meerdere jongens sperma in je mond gekregen? Ja dat was toen ik 20 jaar was het waren er 4 6 Voel je je onderdanig als je sperma ontvangt of juist dominant? Beetje van beide hangt er vanaf wie de tempo bepaald soms bepaalt hij wanneer hij spuit en soms ik 7 Hoe geil wordt je zelf van pijpen en sperma? Na het eerste keer slikken winst het mij heel erg op
14 jaar
2 kwartalen geleden
3 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma doorslikte? Niet gedaan
4 Wat vind je lekkerder dat je vriend zich aftrekt en zo in je mond spuit of dat hij klaarkomt terwijl zijn pik in je mond zit? Pik in me mond
5 Heb je wel eens tegelijkertijd van meerdere jongens sperma in je mond gekregen? Nee
6 Voel je je onderdanig als je sperma ontvangt of juist dominant? Niks gwn geil
7 Hoe geil wordt je zelf van pijpen en sperma? Van pijpen veel van sperma niet zo
14 jaar
2 kwartalen geleden
1 Hoe oud was je toen je voor het eerst iemand pijpte? 14
2 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma in je mond kreeg? Ook 14
3 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma
doorslikte? Zelfde, was de eerste week van de zomervakantie
4 Wat vind je lekkerder dat je vriend zich aftrekt en zo in
je mond spuit of dat hij klaarkomt terwijl zijn pik in je
mond zit? Ik had m al een paar keer afgetrokken en zijn sperma geroken en een beetje geproefd
5 Heb je wel eens tegelijkertijd van meerdere jongens
sperma in je mond gekregen? Nee, hij is mijn eerste vriend en ook de enige
6 Voel je je onderdanig als je sperma ontvangt of juist
dominant? Dat weet ik niet
7 Hoe geil wordt je zelf van pijpen en sperma? Geil, vooral toen het echt in mijn mond kwam.
15 jaar
2 kwartalen geleden
J18. Ja we hebben al meer gedaan. Is chill met 2 vriendjes en vind het geil dat ze samen ook dingen doen.
18 jaar
2 kwartalen geleden
Heb je al meer met ze gedaan dan alleen pijpen?
22 jaar
2 kwartalen geleden
17
17
17
In mond
Nee
Ja, onderdanig
JA
15 jaar
2 kwartalen geleden
J18. Dat zijn jongens uit mijn klas en vrienden van elkaar. Ik vind hun allebei crush en eigenlijk is het nu driehoeksverkering
18 jaar
2 kwartalen geleden
@m15 Ben even benieuwd, als je het wilt delen; hoeveel jongens had je toen gepijpt toen je achter elkaar in je mond kreeg, en waren dit goede vrienden / bekenden? en random situatie of speciale gelegenheid?
15 jaar
2 kwartalen geleden
2 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma in je mond kreeg? Ook 13
3 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma doorslikte? De eerste keer, 13 dus
4 Wat vind je lekkerder dat je vriend zich aftrekt en zo in je mond spuit of dat hij klaarkomt terwijl zijn pik in je mond zit? In mijn mond
5 Heb je wel eens tegelijkertijd van meerdere jongens sperma in je mond gekregen? Niet tegelijk wel achter elkaar
6 Voel je je onderdanig als je sperma ontvangt of juist dominant? Dominant vooral met 2 jongens
7 Hoe geil wordt je zelf van pijpen en sperma? Ik ben dan al erg geil maar het maakt me nog geiler. Vooral als een jongen kreunt als ie klaarkomt
23 jaar
2 kwartalen geleden
Niet elke meid wil haar vriend oraal bevrediging en/of in de mond laten komen en dit moet je ook respecteren. Op een forum kan je indruk krijgen dat iedereen graag pijpt, eventueel ook in de mond laten komen en ook slikt, maar dit is uiteraard niet zo. Ik vind dat je dit initiatief bij je partner moet laten en respecteren als zij dit eventueel niet wil of heel sporadisch.
15 jaar
2 kwartalen geleden
2 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma in je mond kreeg? Van pijpen 14, van rukken 13
3 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma doorslikte? Zelfde
4 Wat vind je lekkerder dat je vriend zich aftrekt en zo in je mond spuit of dat hij klaarkomt terwijl zijn pik in je mond zit? Pik er in, dan is het helemaal mijn verdienste
5 Heb je wel eens tegelijkertijd van meerdere jongens sperma in je mond gekregen? Niet van pijpen maar heb wel eens 2 jongens afgerukt tegelijk en die kwamen bijna tegelijk klaar en toen had ik natte handen die ik heb afgelikt. Hun reactie was geweldig om te zien.
6 Voel je je onderdanig als je sperma ontvangt of juist dominant? Geen van beide, gewoon mezelf.
7 Hoe geil wordt je zelf van pijpen en sperma? Lastig, ik gebruik de pil niet dus ik wil ook niet mezelf vingeren als ik sperma op mijn handen heb terwijl ik dan wel geil ben. Als ik pijp slik ik wel alles door. Daarna sex met condoom kan misschien wel maar ze worden zo snel slap? Ik zou graag willen dan jongens blijven spuiten als een hond en dat je kunt blijven pijpen en ze blijven spuiten. En dan gespietst terwijl je dat doet. Mijn fantasie wereld.
22 jaar
2 kwartalen geleden
1 Hoe oud was je toen je voor het eerst iemand pijpte? 20
2 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma in je mond kreeg? 20
3 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma doorslikte? 20
4 Wat vind je lekkerder dat je vriend zich aftrekt en zo in je mond spuit of dat hij klaarkomt terwijl zijn pik in je mond zit? Als hij in m'n mond zit.
6 Voel je je onderdanig als je sperma ontvangt of juist dominant? Beetje onderdanig, tenzij m'n ex vastgebonden zat en ik hem een bj gaf.
7 Hoe geil wordt je zelf van pijpen en sperma? Best wel, vond het wel opwindend
22 jaar
2 kwartalen geleden
1 Hoe oud was je toen je voor het eerst iemand pijpte? Ik was 19 jaar vrij laat vergeleken met de meiden hier 2 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma in je mond kreeg Dat was toen ik 20 was ik durfde het niet 3 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma doorslikte Ik was 20 mijn vriend vroeg of ik er klaar voor was dat vond ik fijn laten we het doen zei ik het veranderde alles 4 Wat vind je lekkerder dat je vriend zich aftrekt en zo in je mond spuit of dat hij klaarkomt terwijl zijn pik in je mond zit Ik vind het fijn om met mijn handen zijn piemel eerst stijf te maken daarna neem ik hem in mijn mond hij vind het zelf ook heel fijn 5 Heb je wel eens tegelijkertijd van meerdere jongens sperma in je mond gekregen? Hij kwam met idee om naar een swingers club te gaan uiteindelijk heb ik van 4 mannen tegelijk sperma in mijn mond gehad inc mijn eigen vriend een hele leuke ervaring zo'n swingers club 6 Voel je je onderdanig als je sperma ontvangt of juist dominant Ik voel me dan heel dominant ik heb de controle ik weer precies wanneer mijn vriend gaat komen 7 Hoe geil wordt je zelf van pijpen en sperma het blijft voor mij elke keer spannend
15 jaar
2 kwartalen geleden
1 Hoe oud was je toen je voor het eerst iemand pijpte? 11, mijn vriendje was 13 en we hebben nog steeds verkering
2 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma in je mond kreeg? 11
3 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma doorslikte? 13, vond het eerst vies en heb het uitgespuugd
4 Wat vind je lekkerder dat je vriend zich aftrekt en zo in je mond spuit of dat hij klaarkomt terwijl zijn pik in je mond zit? Dat ie in mijn mond zit
5 Heb je wel eens tegelijkertijd van meerdere jongens
sperma in je mond gekregen? Nee, mijn vriend is de enige
6 Voel je je onderdanig als je sperma ontvangt of juist
dominant? Beide niet. Hoort er bij vind ik
7 Hoe geil wordt je zelf van pijpen en sperma? We hebben dan al een lang voorspel gehad en ben dan al mega geil.
17 jaar
2 kwartalen geleden
1 Hoe oud was je toen je voor het eerst iemand pijpte? 15
2 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma in je mond kreeg? 15
3 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma doorslikte? 15
4 Wat vind je lekkerder dat je vriend zich aftrekt en zo in je mond spuit of dat hij klaarkomt terwijl zijn pik in je mond zit? Allebei wel, alleen als hij in mijn mond probeert te spuiten zit het ook in mijn gezicht en mijn haar en op mijn kleren.
Dus dat doen we alleen onder de douche 😁
5 Heb je wel eens tegelijkertijd van meerdere jongens sperma in je mond gekregen? Nee niet tegelijkertijd wel van andere vriendjes.
6 Voel je je onderdanig als je sperma ontvangt of juist dominant? Beide ik kan met zijn piemel doen wat ik wil als ik em in mijn mond of handen heb heeft hij niks meer te vertellen.
Maar als ik op mijn knieën voor hem zit voel ik me onderdanig.
Best wel heel geil daarna en daarvoor ben ik aan de beurt om gelikt gevingerd en geneukt te worden.
20 jaar
3 kwartalen geleden
Bijna 14, 13 dus
Zelfde
Zelfde
T laatste... Bij dat andere komt t ook vaak op je gezicht en dat vind ik nie fijn
Nope. Weleens twee jongens in 1 dag maar niet tegelijk
6 Voel je je onderdanig als je sperma ontvangt of juist dominant? Beetje een mix, toch wel onderdanig
Het gevoel is geil, dat je hem voelt genieten. Maar t is niet dat ik denk, hmm de smaak van sperma...m
21 jaar
3 kwartalen geleden
1 Hoe oud was je toen je voor het eerst iemand pijpte ik was 17 2 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma in je mond kreeg 19 jaar daarvoor stopte ik voordat hij kwam 3 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma doorslikte? 19 was wel wennen in het begin vond het heel spannend 4 Wat vind je lekkerder dat je vriend zich aftrekt en zo in je mond spuit of dat hij klaarkomt terwijl zijn pik in je mond zit ik vind zelf en mijn vriend ook als ik pijp en dat hij sluit voel het dan ook echt goed 5 Heb je wel eens tegelijkertijd van meerdere jongens sperma in je mond gekregen ja van 3 jongens was speciale ervaring 6 Voel je je onderdanig als je sperma ontvangt of juist dominant dominant ik bepaal of hij komt of niet 7 Hoe geil wordt je zelf van pijpen en sperma sinds de laatste 2 jaar heel erg zeker als hij al een paar dagen niet gemastrubeerd volle lading
22 jaar
3 kwartalen geleden
Ik kom al jaren op deze site en geef mijn complimenten aan de mods die dit werk doen! Zij zijn heel goed in staat om de binnenkomende berichten te filteren en zij bepalen wat ze plaatsen en wat niet. Dan kun je als deelnemer wel menen dat het fake is en dat als reactie onder topics van andere deelnemers zetten, maar daar verziek je de boel alleen maar mee. M19 geeft een goede tip. Geloof je het niet? Sla het dan over! Zo blijft het topic leuk voor hen die het wel geloven en hoeven andere deelnemers zich niet te ergeren aan de negatieve reacties die alleen maar meer gezeur geven. On topic blijven, is niet te veel gevraagd toch?

Ik was trouwens een laatbloeier wat jongens betreft. Was eerst meer bezig met meisjes.
1 Ik was 18 toen ik voor het eerst een jongen pijpte
2 Ook 18, was gelijk de eerste keer raak
3 Ja, ook 18 maar echt lekker???? Nee
4 Geen echt antwoord
5 Nee
6 Nee, beide niet
7 Het is geil, maar echt lekker vind ik het nog steeds niet.
21 jaar
3 kwartalen geleden
Zo M19 ben je met verkeerde been uit bed gestapt ofzo? Wat een reactie! Ik ben het eens met M17, en geloof er ook geen snars van wat de meesten hier allemaal beweren.
19 jaar
3 kwartalen geleden
M17! Ga je dit nu steeds doen? Als je iets NIET gelooft sla het dan over! Of hou je on topic!
16 jaar
3 kwartalen geleden
3 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma doorslikte? 13
4 Wat vind je lekkerder dat je vriend zich aftrekt en zo in je mond spuit of dat hij klaarkomt terwijl zijn pik in je mond zit? laatste
5 Heb je wel eens tegelijkertijd van meerdere jongens sperma in je mond gekregen? nee
6 Voel je je onderdanig als je sperma ontvangt of juist dominant? geen van beide
7 Hoe geil wordt je zelf van pijpen en sperma? het is wel geil om te doen.
20 jaar
3 kwartalen geleden
1 Hoe oud was je toen je voor het eerst iemand pijpte? 18 (vrijwillig dan)
2 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma in je mond kreeg? 16 (zelfde)
3 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma doorslikte? Zelfde
4 Wat vind je lekkerder dat je vriend zich aftrekt en zo in je mond spuit of dat hij klaarkomt terwijl zijn pik in je mond zit? Aftrekken, omdat ik pijpen gewoon echt veel werk vind en te lui ben.
5 Heb je wel eens tegelijkertijd van meerdere jongens sperma in je mond gekregen? Nee dat is fantastie
6 Voel je je onderdanig als je sperma ontvangt of juist dominant? Gewoon, die fantasie is wel onderdanig
7 Hoe geil wordt je zelf van pijpen en sperma? Van het idee van pijpen wel maar de praktijk niet omdat het veel werk is en mijn kaken pijn doen. Sperma is wel erg geil.
17 jaar
3 kwartalen geleden
Weer een boel verzinsels en neppe sterk overdreven reacties. Totaal ongeloofwaardig van de meesten. Pfff 12 jaar geloof je het zelf
16 jaar
3 kwartalen geleden
2 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma in je mond kreeg? 14
3 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma doorslikte? 14
4 Wat vind je lekkerder dat je vriend zich aftrekt en zo in je mond spuit of dat hij klaarkomt terwijl zijn pik in je mond zit? Als hij zich aftrekt in mijn mond, voelt sletterig lekker
5 Heb je wel eens tegelijkertijd van meerdere jongens sperma in je mond gekregen? Twee tegelijk voelde ontzettend sletterig
6 Voel je je onderdanig als je sperma ontvangt of juist dominant? Onderdanig maar wel lekker
7 Hoe geil wordt je zelf van pijpen en sperma? Heel erg, ik kom er nog net niet van klaar maar wordt wel heel erg nat
14 jaar
3 kwartalen geleden
13
13
13
Als hij klaarkomt en in mijn mond zit . Je voelt aan zijn pik dat hij gaat spuiten, heerlijk. Maar als hij zelf aftrekt mag hij over mijn borsten spuiten. Is ook geil.
Ja van 3 jongens, afgelopen Hemelvaart op de camping. Was bijzondere ervaring.
Geen idee eigenlijk, het is gewoon geil om te doen.
Ook ontzettend geil. Mijn vriendje heeft dat als hij mij beft. Meestal eindigen we dan ook met een neuk partij.
16 jaar
3 kwartalen geleden

2 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma in je mond kreeg? 14

3 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma doorslikte? 14

4 Wat vind je lekkerder dat je vriend zich aftrekt en zo in je mond puit of
dat hij klaarkomt terwijl zijn pik in je mond zit? Dat zijn pik in mn mond zit. Dat je dan voelt hoe hij komt is zo geil

5 Heb je wel eens tegelijkertijd van meerdere jongens sperma in je mond gekregen? nee

6 Voel je je onderdanig als je sperma ontvangt of juist dominant? weet niet, het voelt wel geil dat je zeg maar controle hebt over wanneer hij komt

7 Hoe geil wordt je zelf van pijpen en sperma? ik word altijd nat als ik hem pijp
18 jaar
3 kwartalen geleden
TS, wat zijn je eigen antwoorden?
21 jaar
3 kwartalen geleden
2 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma in je mond kreeg? 12
3 Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma doorslikte? 12
4 Wat vind je lekkerder dat je vriend zich aftrekt en zo in je mond spuit of dat hij klaarkomt terwijl zijn pik in je mond zit? Dat laatste, dan is het mijn eigen werk.
5 Heb je wel eens tegelijkertijd van meerdere jongens sperma in je mond gekregen? Nee wel vlak na elkaar een keer
6 Voel je je onderdanig als je sperma ontvangt of juist dominant? Nee, gewoon
7 Hoe geil wordt je zelf van pijpen en sperma? Alleen pijpen zonder sex vind ik soms hele weken geil genoeg en dan heb ik niks anders nodig, maar na een week of twee verlang ik wel weer naar een beurt. Sperma heb ik wel graag in mijn mond of dat het uit mijn kitje gelikt wordt.