• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. 18 plus
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Opgewonden door stof

17 jaar
2 dagen geleden
Zijn er bepaalde stoffen/ materialen bij kleding waar je opgewonden van wordt? Zo ja : welke?
72 reacties
18 jaar
2 dagen geleden
Heb een satijnen kamerjas en een paar satijnen pyama's wat ik heerlijk vind om het aan te hebben,voorts ook wel nylon lycra enzo.
19 jaar
3 dagen geleden
Hi,ben niet zo gelovig heb het meer op mijn glimmende boksbroek omdat ie zo lekker glad voelt ,zit al jaren op bokstraining.
18 jaar
3 dagen geleden
Bij mijn parochie draag ik een linnen albe en een amict als acoliet.
Was eerst een klassieke toga met een rij knoopjes en de superplie.
Heb het nooit gehad daarvan ik bedoel van de voering dat volgens mij bedoeld is voor de toog beter te laten vallen over je kleren heen.
Om over het anict terug te komen,deze heeft als bedoeling om te zorgen dat de albe geen zweetvlekken krijgt een ieder die niet weet wat dit is het is een langwerpige doek die over de nek streek gaat onder de albe.

21 jaar
4 dagen geleden
Ik .....weet..... sommige jongens door nieuwsgierigheid onder hun koorhemd gaan tijdens dat ze stil moeten zitten tijdens de preek in een toog zitten het zijn zij met name die een toog dragen met voering.Als ze een bloesje,polo of een t.shirt dragen van zichzelf met korte mouw voelen ze de voering over de armen glijden,de toga s met de vele knoopjes hebben een voering.
19 jaar
6 dagen geleden
Weet je,ik heb een vorm van autisme en richt me dan op hetzelfde wat ik boeiend vind.
Dat is soms best wel moeilijk om het uit te leggen als acoliet - misdienaar.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

18 jaar
1 week geleden
Ja ik ook heb dat soms dat gevoel van opwinding zodra ik satijn voel om me heen,dat specifieke gevoel van zijde en satijn kent iedereen wel denk ik!!!
19 jaar
1 week geleden
M.18.
Herkenbaar van die verdeelde stof want dat is het.
Liefst heb ik naakt die nachtkleding aan want het is lekker licht en het Lubbert zo lekker vind ik.
Mijn voorkeur had ik al heel jong hiervoor.
18 jaar
1 week geleden
Dag,ik heb meerdere satijnen en zijden jongens/ mannen pyama's het is mij te doen om de toch wel wat koude gladde stof hiervan om dat op de blote huid te dragen dus ik bedoel die koude gladde kant op mijn blote huid.
21 jaar
2 weken geleden
@m.19.
Realiseer je wel dat deze gewaden al jarenlang gedragen worden wat inhoudt dat ze een beschermende status hebben het is juist daarom om er vanwege de delicate stof een specifieke genaamde pyama onder te dragen,van de parochie heb ik de kans gekregen om over mijn eigen soutane te beschikken deze heeft de 33 knoopjes waarin van boven tot onder een voering zit daar deze als delicaat gezien word draag ik er een zijdeachtige zwarte pyama bij met als een acoliet betaamt een wit boordje.
Overigens lees ik ook dat hier pantoffels bij behoren dit is wel zo netjes kwa uitstraling al zie ik nog altijd jongens en meisjes met sneakers dit vind ik niet kunnen persoonlijk.
19 jaar
2 weken geleden
Hi,grappig hier is dat meest jongens reageren maar nu wil ik als jong volwassene ook kenbaar maken hoe opgewonden ik ben van zijden en of kunststof satijn jullie weten wel dat dit glad en zacht voelt.
Opvallend vind ik dat meest de jongens waarmee ik misdienaar ben zo een echte soutane willen dragen omdat je er een soort pyama van dat “satijn” onder aan moet doen voor de bescherming van de voering ervan er zijn daar maar enkele van.
Ja en dat is althans voor mij opwindend,
18 jaar
3 weken geleden
Ja ik kan op zeker ergens van opgewonden zijn maar blijf daarbij wel mezelf dan het is gebruikelijk dat als je acoliet ben om een witte boord om te hebben onder je toga,dus eigenlijk niet van de stof van de toga maar dat boordje omdat deze voelbaar aanwezig is omdat het enigszins knelt om de nek.
Uiteraard laat ik dat niet merken dat zal niet gepast zijn namelijk maar om aan de vraag te voldoen ja al wil ik niet meer reageren hierop.
18 jaar
3 weken geleden
Vriend van me heeft ( satijnen) pyama's,hij kan zich idd ermee opwinden!
21 jaar
3 weken geleden
Al voor de puberteit had ik dit al van een Thai Chi pak deze sportpakken zijn van polyamide satijn!!
18 jaar
4 weken geleden
Lekker chillen in satijn vind ik zalig!
19 jaar
4 weken geleden
Ik heb niet zo'n pyama maar ga er wel eentje kopen binnenkort.
22 jaar
1 maand geleden
Ik heb van een glimmende stof een pyama en een kamerjas waar ik graag mee gezien word.
22 jaar
1 maand geleden
M19, ik vind het ook super leuk in zo'n kleding 'n meisje te zien.
Het laat ook je mooie vormen van je lichaam zien, kik jij daar ook op als jongens naar je kijken ?
21 jaar
1 maand geleden
Beste allemaal.
Opgewonden van een dergelijke stof is niet zo bijzonder dit betreft je voorkeur voor iets wat je prettig vind een kwestie van smaak.
19 jaar
1 maand geleden
Zowiezo die glimmende Chinese thai chi pakken.
18 jaar
1 maand geleden
Dat zijde waar sommige soorten nachtkleding van gemaakt worden vind ik opwindend bijvoorbeeld de pyama van echt moerbij zijde is super om dit te voelen.
21 jaar
1 maand geleden
Hallo Dat opgewonden gevoel herken ik ook.
In mijn geval is dit van glimmende en gladde soorten kleding.
19 jaar
1 maand geleden
Hmm.ik heb zelf wel iets met die glanzende sportkleding daar ik op kickboksen zit,die broek is van een supergladde glanzende stof dat zo lekker om je benen drapeert.
18 jaar
1 maand geleden
Hallo allen.
Ik heb ook wel wat met gladde stoffen vooral uniformen met gladmakenfe voering stof omdat dit heerlijk tegen de huid voelt.
Verder wil ik ook aangegeven dat ik misdienaar ben en als het mogelijk is dan pak ik een echte soutane maar daar zijn er maar drie van de reden daarvoor is dat die erg kostbaar zijn en daar nog een glimmende voering stof in zit en veel knoopjes heeft.ja en dat is voor mij althans opwindend om dat te voelen.

18 jaar
1 maand geleden
Satijn is geil vind ik daar bezit ik drie pyama's van.
Voering is ook erg spannend om dat over je huid te voelen want dat voelt lekker koel en glad zo'n beetje glibberig zeg maar.
20 jaar
1 maand geleden
meer van voorgevormde onderjurken die zo mooi om het lichaam draperen omdat die van een soepele stof zijn gemaakt,heb ze zelf uit een kringloopwinkel wel ff zoeken maar dan heb je wel wat.draag ze soms in een g.... bui.
19 jaar
2 maanden geleden
Kik op satijn en zijde heb er enkele pyama's van.
19 jaar
2 maanden geleden
Hmm,ik ....weet..... Dat speciale kleren intrigerend is voornamelijk voor jongens.
Mijn geloof r.k.heeft mij ertoe gedreven dat ik al ruime tijd misdienaar/ acoliet ben dit geeft me voldoening voor het geloof.
Ik wordt er zelf niet opgewonden van al is het af en toe toch intrigerend als een jongen een klerikale witte boord om zijn nek krijgt van de vrouwelijke koster dus ik weet dat het voorkomt!!!!

19 jaar
2 maanden geleden
Ik ben benieuwd of anderen dit ook lekker vinden, maar ik vind wijde vrouwen jumpsuits heel geil. Zeg maar zo’n broek waar de bovenkant aan vast zit en je meestal niks op of onder draagt denk ik. Vooral op vakantie of in de zomer zie ik ze vaak, van zo’n dunne stof wat enorm wappert in de wind. Mijn zus heeft er een en als ze die aan heeft zit ze er ook steeds aan viel me op. Ik jat hem weleens en doe hem dan stiekem aan. Zit heerlijk! Zijn er meer die dit begrijpen of lekker vinden?
14 jaar
2 maanden geleden
Wat is er nou spannend enzo aan een voering van een gewaad als ik dat mag vragen???.
Waar ik zelf ook misdienaar ben heb je een witte blouse met lange mouwen aan met een toog dat voel je niet eens.
21 jaar
2 maanden geleden
@j.21,bedoel je sport uniformen of satijn gevoerde uniformen?

Ik doe aan Kung Fu de kleding is een uniform die glanst en glibbert wat mooi drapeert om je heen.

Je hebt soortgelijke kleding bij Tha Chi, ook deze heb je van satijnen stof.
Heb zeker voorkeur van deze gladde stof ervan je doet er niemand kwaad mee!
19 jaar
2 maanden geleden
wat voor uniformen?
18 jaar
2 maanden geleden
Grappig om te lezen van de gladde stof,heb dat van uniformen namelijk.
19 jaar
2 maanden geleden
Ja weet je,ik weet ook best wel dat als je misdienaar ben er altijd wel iets is wat je aandacht trekt vooral is dat zo in het begin want dan krijg je hiervoor speciale kleding aan.
Even terug naar de beginperiode van mijn misdienaar schap toen was ik pas 9 jaar en het toen ook al dat ik even onder de superplie zat te voelen aan die voering stof en ja ook best weleens spannend geweest.
Of het netjes is kan ik geen antwoord op geven maar eerlijk gezegd en geschreven heb ik wel wat met bijzonder stoffen!
18 jaar
2 maanden geleden
Van fetisjen weet niet veel af maar al heel jong vond ik mijn glimmende pyama wel spannend om aan te voelen.Dat gladde en glimmende is nog steeds wel mijn ding.
18 jaar
2 maanden geleden
Ik ben ook acoliet,kleding is een linnen albe en indien nodig ook het amict.
Toen ik 10 jaar was werd ik misdienaar bij dezelfde parochie overigens, natuurlijk ben je op die leeftijd wel geïnteresseerd in dingen zoals specifieke kleding en wat er zoal bij hoort.
21 jaar
2 maanden geleden
Ik begrijp niet goed dat een misdienaar opgewonden kan zijn van zijn soutane,een soutane of toga is net een lange jas die tot op de enkels rijkt veelal met een rij knoopjes veelal met voeringstof,het zou dit kunnen zijn wat delicaat aanvoelt.
18 jaar
2 maanden geleden
#j.21# normaal dan praat je dáar niet zo over,ben zelf ook acoliet ik denk dat dit meer bij jongens zo is vanuit hun nieuwsgierigheid zie ze af en toe toch meer friemelen als meisjes.
21 jaar
2 maanden geleden
Ik ben allang geen misdienaar meer,ik heb dit voor mijn kerk gedaan vanaf de heilige communie tot ik naar voortgezet ging.
Toen ik voor de eerste keer de toga uitgereikt kreeg door de koster vond ik het opvallend dat de voeringsstof nogal glad en kil aanvoelde en als ik eerlijk moet zijn had ik enige tijd ongewild een stijve daardoor daarna nooit meer dus ik snap best wel dat het nou eenmaal zo is als je daar gevoelig voor ben!!!
21 jaar
2 maanden geleden
Heb een kickboks ( lang model) broek van Lonsdale.
23 jaar
2 maanden geleden
Ik heb dat ook met panty's. Vond dat bij meiden en dames zo mooi staan. En zo zacht voelen als ik over een vriendin haar been aaide dat ik ze zelf ook wilde dragen. Inmiddels draag ik alweer jaren 24/7 panty's. Mijn huidige vriendin vind het prima. Maar draagt ze zelf helaas niet. Dus bij ons omgekeerde wereld.
19 jaar
2 maanden geleden
Sterker nog.Wij mijn vriendin en ik hebben alleen maar zijden pyama's,echt heerlijk dat zijde dat over je heen drapeert en dat met een zijden boxer aan.!!!!!
18 jaar
2 maanden geleden
Ik vind de gladde stof waarvan ik een pyama heb heerlijk om te dragen en ( aan te voelen
Ik heb nooit een pyama gedragen tot een vriendin van me een pyama voor me kocht en ik moest wel eraan wennen aan dat gladde en glimmende stof maar het is superlicht en lekker die stof.
19 jaar
3 maanden geleden
Nylon vind ik namelijk opwindend heb daar een tiental onder jurkjes van met buste.
19 jaar
1 kwartaal geleden
Ik heb dat met panty's en nee draag ze niet zelf
19 jaar
1 kwartaal geleden
Heb dat meer van die zwarte panty s van de dames van het heren en dameskoor wat ze onder die toog dragen,dat is bij de heren een zwarte pantalon met wit overhemd!
18 jaar
1 kwartaal geleden
Ik lees af en toe iets van jongens ( met name) die als misdienaar bij hun kerk bijzondere kleding dragen en hun verbazen van hoe die delicate stof en bijbehorende materialen daarvan aanvoelen.
Dat begrijp ik wel omdat ik jongens en meisjes wegwijs maak die in mijn kerk misdienaar willen zijn als hun de communie erop hebben zitten het is heel leuk om dit te doen samen,
Jongens zijn het meest nieuwsgierig heb ik de indruk hoe het voelt om liturgische kleding te dragen!

23 jaar
1 kwartaal geleden
Ik draag ook dagelijks panty's. Vind het heerlijk aan glad geschoren benen dragen.
19 jaar
1 kwartaal geleden
Ik zit op Thai Chi en heb dan dat pak aan dat is van gladde en glimmende stof en dat voelt best apart aan dat vind ik lekker om daar aan te zitten omdat het dan zo glad en koud voelt.
19 jaar
1 kwartaal geleden
Van die pyama's weet ik niet af heb er geen.
Zal ook best wel apart aanvoelen die stof daarvan,ik vind dat wel raar om dat te zeggen maar ik heb dat gevoel van opwinding af en toe ook met een eucharistieviering met mijn toog aan waar die gladde stof inzit als voering stof,beetje jammer is dat je een hemd met lange mouwen en een lange broek er bij aan moet hebben.
15 jaar
1 kwartaal geleden
Van een zijden pyama die ik heb vind ik geil want die stof is heel dun en glad wat lekker op de blote huid voelt.
18 jaar
1 kwartaal geleden
Niet echt opgewonden ofzo al vind ik het wel apart voelen gladde stoffen zoals de voeringstof viscose ofzo dat ik in mijn toga van het koor heb zitten.Soms lees ik dat van jongens die liturgische kleding dragen als misdienaar enzo.
21 jaar
1 kwartaal geleden
Opgewonden wordt ik ben die viscose onderjurken,zoek ze regelmatig op in kringloopwinkels met kleding en draag ze thuis.
Heb ook enkele van die pyama's van satijn die ik graag draag met een zijden ochtendjas want dat voelt superzacht en een beetje glibberig.
19 jaar
1 kwartaal geleden
Ik vind wijde dunne stoffen heel geil. Bijvoorbeeld meiden in van die wijde zomer jumpsuits, als ik dat zie wil ik dat ook meteen aan, maar ja als jongen toch minder makkelijk. Mn zus heeft er een paar en die pak ik soms stiekem
18 jaar
1 kwartaal geleden
Satijn op mijn blote huid vind ik geil aanvoelen dus met de buitenzijde ( de glimmende kant) op de blote huid.
Ik heb daar enkele echte herenpyama's van.
21 jaar
1 kwartaal geleden
Ik word opgewonden van zachte stoffen zoals panty's en hardloop tights. Ook full nylon bodysuits vind ik echt leuk. Spandex panty's met satijne afwerking is ook iets voor mij :) leuk om te lezen dat ik niet de enige jongen ben die panty's draagt
22 jaar
1 kwartaal geleden
Hallo ms die reageert, weer een jongen ja.... maar hetero.
Ik heb het zelfde verlangen naar gladde stoffen.
Ik draag zelf veel lycra speed schaatspakken, en draag daar dan ook niks onder, heerlijk gevoel.
Draag ze het liefst snachts maar zwem er ook mee in openbare zwembaden. Mensen kijken wel ,maar meer zo van,lekker pakje.
Mijn ex had deze verlangen ook en hadden dan ook vaak zo'n pak aan, lekker elkaar plagen en dan....
Heb jij dit al eens geprobeerd, badinka heeft hele mooie fulle body suits, heb er zelf ook een paar van.
22 jaar
1 kwartaal geleden
ik vind gladde of strakke kleding wel geil. Heb paar een hardloop tights en wat lingerie zoals panty's en slipjes vindt vooral de stof van slipjes erg fijn.
17 jaar
1 kwartaal geleden
Wat gek dat hier alleen maar jongens op reageren.

Ik ben niet TS.

Ik ben gek op gladde stoffen zoals zo'n gladde pyjama soort satijn maar meestal nylon.
Leggings met niks eronder.
Bikini's en badpak als het lekker strak zit.
En ik heb ook graag strakke kleding aan die een beetje doorschijnend is.
18 jaar
1 kwartaal geleden
Sommige lingerie stoffen van mij zus of moeder voelen lekker aan om te dragen.
Ook een strak badpak is fijn.
23 jaar
1 kwartaal geleden
Ja van bijvoorbeeld een leren broek, en zeker niet te vergeten de sport leggings waar meiden best veel in lopen
Heerlijke stof en sommige kun je goed de cameltoe van zien.
14 jaar
1 kwartaal geleden
Ik vind satijn of zijde op mijn naakte huid erg opwindend.
20 jaar
1 kwartaal geleden
Ik raak meer opgewonden van panty's niet om zelf te dragen ma om het bij een meid te zien en te voelen
22 jaar
2 kwartalen geleden
Ik word ook heel geil van panty's. Soms draag ik er 2 over elkaar. Mijn vriendin vindt het leuk en draagt ze ook. De satijnen panty's winden me het hardst op... zeker in het blauw
20 jaar
2 kwartalen geleden
Panty’s, daar ben ik wel heel erg blij van, panty’s voelen zo fantastisch aan en tegelijkertijd opwindend, draag zelf panty’s en meiden met panty’s aan vindt ik ontzettend lekker.
22 jaar
2 kwartalen geleden
Zelf raak ik opgewonden van latex catsuit welke strak zitten en van badpakken. Dit doe ik op momenten als ik alleen thuis ben aan
14 jaar
2 kwartalen geleden
Heb een pyama van een gladde stof die voelt vet glibberig en superglad ook,ook mooi is die stof omdat hij glimt
22 jaar
2 kwartalen geleden
Hoi Meiden, van dunne stof wordt ik geil. Zeker als het 'n beetje doorschijnd en als haar aan mag raken en zo haar bandjes van bh of string voel. Bij sommige kun eronder niets voelen dat maakt het spannender.
12 jaar
2 kwartalen geleden
Satijn ja en vooral zachte stof of wat net gewassen is. Nvt ook als het bed net verschoond is omdat ik altijd naakt slaap
17 jaar
2 kwartalen geleden
@m.17.
Zachte en gladde stoffen zoals voedingstoffen van echte zijde stof kan ik best opgewonden van zijn, bijvoorbeeld in een toog die ik als acoliet draag,dat glijdt zo lekker over een glad hemd eronder.
18 jaar
2 kwartalen geleden
ik word opgewonden van rubber(latex) en pvc...erg lekker
14 jaar
2 kwartalen geleden
Van dat satijn heb ik dat.
18 jaar
2 kwartalen geleden
Ik raak erg opgewonden van strakke elastische stof zoals van een badpak of body.
Als ik alleen thuis ben trak ik dat vaak aan. Vaak uit de wasmand en heel soms uit de kast van mijn zus.
Ik trek dan wel een condoom aan zodat er geen geen voorvocht in komt of om mijn sperma op te vangen wanneer ik erin klaar kom.
De cups vul ik meestal ook op.