• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. Opgewonden door stof
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Opgewonden door stof

17 jaar
4 weken geleden
Zijn er bepaalde stoffen/ materialen bij kleding waar je opgewonden van wordt? Zo ja : welke?
90 reacties
19 jaar
3 dagen geleden
Opwindend zijn in mijn beleving van die lange kickboks broeken omdat ze vederlicht aanvoelen en glimmen ook omdat het polyamide nylon stof is,zit al jaren op deze sport namelijk,heb er wel een tok onder vandaar dat niemand ziet dat ik een stijve krijg.
19 jaar
6 dagen geleden
als kind zijnde vond ik tuinbroeken fijn om die te dragen die stof wind mij nog steeds op.
21 jaar
1 week geleden
Als je misdienaar of acoliet ben kijk je logischerwijs achter de coulissen en het meest gebeurt dan in de sacristie de kleedruimte van de kerk, sommige dragen de albe wel of niet met het amict en andere weer de toog met een superplie een toog heeft meestal veel knoopjes deze zijn dan ook geheel gevoerd en lijken wat op een lange jas die dan makkelijker over de gedragen kleren heen glijdt dan zijn het meestal de jongste jongens die daar iets mee hebben.
19 jaar
1 week geleden
Hallo,zou wel raar zijn als je als misdienaar opgewonden raakt daar heeft niemand die het overkomt niet over ik neem wel waar dat vooral jongens die 16 en ouder zijn meestal een amict om hun schouders dragen alvorens ze een albe aantrekken omdat ze zich schamen als de albe vochtig word door transpiratie dus uit voorzorg doen ze deze om.
21 jaar
2 weken geleden
Het is zo het is dit doe ik ook wel een keer ergens aan zitten wat toch apart, is volgens mij doe je er niemand kwaad mee was trouwens zelf ook misdienaar een paar jaar terug.
19 jaar
2 weken geleden
@ M. 18 dat doe ik ook wel een keer om eerlijk te zijn en ook zoek ik een toog op met al die knoopjes om precies te zijn 33 omdat die van katoen zijn en die hebben zo'n mooie voering erin je mag ze alleen aan als je daar een speciale " pijama" van viscose onder draagt opwindend is dat niet maar kik er wel op van dat ritselen wat soms hoorbaar is.
18 jaar
2 weken geleden
Ik ....weet.....dat in het merendeel jongens daar ondernemend en ondeugend in zijn met bepaalde stoffen en materialen ook als misdienaar is dat geen uitzondering sommige gaan dan gewoon voor even onder de superplie zitten voelen door de zijsplit dat in een toog zit dan kan je zo bij de voeringstof komen van je toog.
lees dit trouwens vaker door jongens vermeld.
19 jaar
3 weken geleden
@reageer liever anoniem als dit tot de mogelijkheden behoort.
Opgewonden raak ik niet echt van bepaalde stoffen daar wil ik verder niet op ingaan.
Alhoewel ik mij dit wel kan voorstellen dat het kan.
Ik lees hier dat het voorkomt bij jongens met name die misdienaar/ acoliet zijn bij een parochie die hun kleden met liturgische kleding,wat ik als acoliet zijnde.

18 jaar
3 weken geleden
Die glimmende pyama's vind ik geil om op internet te zien zowel dames dan heren,heb er zelf ook twee van die blauwe van robson.
18 jaar
4 weken geleden
Een ( Chinees ) pak welke wij dragen met Thai Chi omdat deze heel dun en glad glimmend zijn en kickboks broeken van hetzelfde materiaal.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.