• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. Opgewonden door stof
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Opgewonden door stof

17 jaar
1 maand geleden
Zijn er bepaalde stoffen/ materialen bij kleding waar je opgewonden van wordt? Zo ja : welke?
101 reacties
18 jaar
2 dagen geleden
Had ik al op jonge leeftijd een fetish van bepaalde kleding herkenbare berichten allemaal.
19 jaar
3 dagen geleden
Wat je maar prettig vind.
Ik vind het een fijn gevoel als ik een antieke klassieke soutane draag dat is in de volksmond een toog dit met name omdat deze gevoerd zijn met satijn stof dat een uitmuntend gevoel is voor mij,met nadruk zeg ik dat het niet bedoelt is om seks mee te bedrijven.
20 jaar
3 dagen geleden
Als iets strak zit om me heen zoals met wielrennen van de lycra body lijkt op een dames badpak waar ik helemaal in zit maar andere sportkleding ook wel!
20 jaar
2 weken geleden
Jongen 21,fantaseren mag ook natuurlijk ook ieder zijn mening hierover.
21 jaar
2 weken geleden
Je ken nou eenmaal niet in het hoofd van iemand anders kijken wat hij of zij spannend vindt om te dragen v.w.b kleding.
Soms krijg ik zomaar uit het niets een erectie dus ik denk dat sommige het fantaseren.
18 jaar
3 weken geleden
Heb het meer van glimmende stof wat me opwind,heb er een echte pyama van!!
19 jaar
3 weken geleden
Lycra wielrenners pakjes vind ik iets om ervan opgewonden te raken,heb hiervan ook lycra sliding shorts voor onder mijn voetbalbroek.
21 jaar
1 maand geleden
Ik weet dat mijn partner van bepaalde kleding wat temperament krijgt seksueel dan want hij steelt opvallend veel over mijn roze satijnen pyama heen moet eerlijk bekennen dat ik het zelf ook fijn vind die glibberige stof.
Overigens weet ik dat dit bij velen een fetisj is maar daar heeft niemand het over ik denk uit schaamte ervan
Maar de andere kant hiervan is dat niemand ermee benadeeld word.
15 jaar
1 maand geleden
Geen bepaalde stof, wel doorzichtige string onder teen rokje/jurkje maar dat kan gaas zijn of kant. Satijnen nachthempje is ook fijn maar niet opwindend qua stof, wel lekker kort.
21 jaar
1 maand geleden
Heel bijzonder vind ik het als ik een koorgewaad draag dit teneu is een koorhemd en een toga ( rood) wat ook door de dames gedragen wordt dus eigenlijk uniseks hoe sommige het ervaren weet ik niet want niemand praat erover uiteraard maar omdat het in mijn beleving in combi met de kille gladde binnenkant ( viscose stof ) zo glijd over een wit overhemd met stropdas daar wordt ik geil van!
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.