• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. 18 plus
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Ongeluk

20 jaar
1 week geleden
Mijn vriend wilt graag mij een keer anaal verwennen ik zelf vind alles prima de laatste keer begon hij mij kont te Likken ik vond het zelf wel spannend alleen ik had nog niet lang daar voor nummer 2 gedaan hij zelf zei niks maar ik had wel een remspoor in mijn string ik schaam me wel wat nu
6 reacties
20 jaar
1 week geleden
@M22 zeg je er wel wat van ik zou het niet oke vinden als hij zich aftrekken op mijn ondergoed lijkt mij niet heel fris
22 jaar
1 week geleden
Maak je geen zorgen misschien vond hij het wel opwindend mijn vriend betrap ik regelmatig met het rukken met mijn gedragen ondergoed
22 jaar
1 week geleden
Je hoeft je daar echt niet voor te schamen zoals de andere meiden hier zeggen het kan eenmaal gebeuren en misschien wist je vriend het wel maar heeft hij express niks gezegd en als je het zeker wil weten kan je altijd vragen hoe hij het vond
23 jaar
2 weken geleden
Zolang hij niks zegt dan is het goed toch ? Je zal tijd remsporen houden een string gaat eenmaal wat verder in je kont zitten mijn vriend heeft soms ook wat op zijn piemel zitten handdoek er ook ver en klaar
23 jaar
2 weken geleden
Dat kan de beste overkomen. Daar hoef je echt niet voor te schamen
17 jaar
2 weken geleden
Dan moet ge toch echt beter uw gat afvegen. Blijven vegen tot het papiertje schoon blijft. Eventueel vochtig wcpapier gebruiken.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.