• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. 18 plus
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Meest gênante verhalen

17 jaar
2 dagen geleden
Ik mis dit soort topics, dus post hieronder je meest gênante verhaal. Mag zowel met sex, als zonder zijn!
Laten we dan samen lekker lachen
14 reacties
13 jaar
2 dagen geleden
ik was erg geil geworden op school en ik was zo nat dat zelfs de stoel nat was geworden. je zag een natte vlek tussen mijn benen.
13 jaar
1 week geleden
Ik kreeg buikpijn nadat we uit eten zijn geweest en moest zo nodig poepen dat ik het niet meer in kon houden. Ik zat in de auto met mijn vriendin en haar ouders en we waren op de snelweg. Er kwam dunne diaree uit en de hele auto stonk ernaar. Mijn hele broek zat vol en achterbank ook. Mijn vriendin had ook buikpijn en heeft uit het raam gekost.
19 jaar
1 week geleden
In een dronken bui moest ik plassen ik plaste via mijn gulp in de bosjes daarna vergeten het weer terug te doen en liep ik onderweg naar huis met mijn op piemel uit mijn gulp
19 jaar
1 week geleden
Toen ik 6 was was ik met mijn vader op vakantie (ouders waren gescheiden) en hadden we op de terugreis een hotel geboekt omdat het anders te lang rijden is. We waren ongeveer 20 minuten in de hotelkamer en ik lag net in bed totdat er werd aangeklopt. Mijn vader deed open en stonden er meerdere agenten binnen die mijn vader de kamer uit haalde en dachten dat mijn vader een pedo was omdat er een melding was gemaakt door het hotel. Na een kort onderzoek zijn ze weer weggegaan want bleek gewoon vader en dochter te zijn. Daarna zijn we een paar jaar niet meer op vakantie geweest uit angst dat het weer zou gebeuren.
17 jaar
1 week geleden
Ik heb in het bos mijn vriend gepijpt en er druipte een sperma sliert op mijn shirt en pas een kwartier later werd ik een paar keer raar aangekeken en toen zag mijn vriend die opgedroogde sliert zitten.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

14 jaar
1 week geleden
Ik heb vorig jaar op schoolreis in mijn broek gedaan. Ik moest dringend plassen. Ik liep door de lange donkere gangen, maar ik vond geen wc, alleen kleine omkleedhokjes, douchehokjes, en bezemhokjes, met een gordijn ervoor dat niet goed afsloot. Nergens een wc. Uiteindelijk hurkte ik mij in zo een bezemhokje en ik liet het lopen. En toen schrok ik wakker: ik had in het echt in mijn broek gedaan, ik hoorde het onder mijn bed op de grond druppelen. Ik schaamde mij dood.

Een paar nachten later gebeurde het opneiuw, maar ik weet niet meer wat ik toen droomde.

Gelukkig sliepen we maar met vier in een kamer, dus alleen mijn drie vriendinnen zagen het, niet heel onze klas. En gelukkig was ik niet de enigste, die naast mij had ook een keer in haar bed gedaan.
15 jaar
1 week geleden
Tot vorig jaar droeg ik zo heel af en toe mijn oude slips van toen ik jonger was. Maar niemand wist dat en ik wilde ook niet dat iemand dat wist. Vorig jaar was ik met 2 vrienden en we waren wat aan het stoeien en een vriend pakt mij bij mijn heupen vast en omdat ik weg probeerde te komen trok hij mijn broek uit. Toen stond ik daar dus in een witte kinderslip met helikopters. Die vrienden konden er goed om lachen. Ik alleen niet zo
13 jaar
1 week geleden
Op school wilde ik een foto laten zien aan een vriendin en ik open mijn galerij en stond ineens een dickpick van mijn vader ertussen. Blijkt dat mijn vader een dickpick perongeluk naar mij had gestuurd en weer had verwijdert in whatsapp maar foto was wel automatisch opgeslagen in mijn galerij.
17 jaar
1 week geleden
Ik was op vakantie in Egypte.
Was lekker aan het douchen laat in de ochtend muziek aan badkamer wijd open.
Komt ineens een schoonmaker binnen een man van een jaar of 25 ofzo.
Hij zei sorry maar dat was ook zo'n beetje het enige Engels wat hij sprak.
Towel? Was het andere woord 🤭
Het duurde wel 10 minuten voordat hij begreep dat hij de kamer later moest schoonmaken.
Al die tijd stond hij te kijken hoe ik in me nakie stond 🫣
12 jaar
1 week geleden
Ik was in de grote kleedkamer van het zwembad en een man en een jongen waren daar ook om te kleden en die jongen moest lachen. Toen ik keek zag ik een stijve piemel, ik keek snel weer weg.
13 jaar
1 week geleden
Dat mijn moeder aan iedereen van mijn familie vertelde dat ik voor het eerst ongesteld was geworden.
17 jaar
1 week geleden
Ik ben 3 jaar geleden van de ene kant van het land naar de andere kant verhuisd. Op die nieuwe school moest ook gedouched worden. Ik was daar hartsikke zenuwachtig voor want dat was voor mij de eerste keer dat ik andere piemels zag en dat anderen mij piemel zagen. In alle stress heb ik nergens op gelet en heb ik mij gewoob uitgekleed en ben ik naar de doucheruimte gegaan. Ik was als een van de laatste. Stond iedereen in zijn onderbroek te douchen. Ik schaamde mij dood en ik kon wel door de grond zakken
15 jaar
1 week geleden
Het vriendje van mijn vriendin kwam te vroeg binnen en we waren elkaar aan het beffen en dat voelde zo genant.
Gelukkig vond hij het niet heel erg en vond hij het leuk om te zien en is hij gaan rukken naast ons.
20 jaar
1 week geleden
Ik stond dit weekend in de polonaise achter een vriendin van mijn vriendin, een paar keer kwamen we dicht tegen elkaar aan en daardoor kreeg ik een stijve. Denk dat ze het wel gemerkt heeft, best genant. Hoop dat ze niks zegt tegen mijn vriendin.