• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. met meerder jongens
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

met meerder jongens

17 jaar
3 dagen geleden
ik zit iedere week met groep vrienden waarbij ik het enige meisje ben. Nu gebeurd er ook wel eens wat en dat gaat steeds verder wat ik ook leuk vind.

Zijn er meer die sex hebben met meerdere jongens en wat zijn de risico's? we zijn allemaal getest dus geen kans op soa's in ieder geval.
60 reacties
14 jaar
1 dag geleden
M17
TS
Als het dan zo pijn doet laat je ze dan in vagina verdergaan?
17 jaar
1 dag geleden
TS hier.

M22 die cm is een schatting heb ze nooit opgemeten echt maar zijn wel echt stuk groter geschapen dan de anderen.

M15 die groter geschapen jongens zijn niet altijd fijn zeker niet als ze ruwer doen.

M22 ik ben onderdanig aan de jongens maar wel uit eigen keuze.
18 jaar
1 dag geleden
Aan TS
Wat voor nationaliteit hebben de jongens?
Dit is geen discriminerende vraag. Sommige hebben gewoon een maatje meer vanwege hun DNA.
15 jaar
1 dag geleden
Ik ben het volledig met @M22 en @J23 eens. Het is in een groep van 6 jongens wel extreem onwaarschijnlijk dat er 2 jongens bij zijn met zulke extreme afmetingen! Dit verhaal is dus gewoon niet waar lijkt me.
23 jaar
2 dagen geleden

Met een vaste hechte groep vrienden in een studentenflat of keet party geloofwaardig ja. Met deze plotselinge afmetingen sorry nee.

22 jaar
2 dagen geleden
Ik volg dit topic al even want het lijkt mij geil om zoiets mee te maken. Maar ben ik de enige die steeds meer twijfelt aan de geloofwaardigheid van het verhaal. In begon klonk het nog wel als beetje als gewoon leuk dingen uitproberen maar de laatste reactie lijkt meer alsof je echt misbruikt word door de jongens. En vooral dat er jongens zijn die penis hebben van 22cm en 23cm klinkt erg ongeloofwaardig. Weet niet of je het hebt opgemeten of dat het geschat is en dat ze gewoon groot zijn maar dit is echt heel zelfzaam.
23 jaar
2 dagen geleden
Ik volg dit topic al even want het lijkt mij geil om zoiets mee te maken. Maar ben ik de enige die steeds meer twijfelt aan de geloofwaardigheid van het verhaal. In begon klonk het nog wel als beetje als gewoon leuk dingen uitproberen maar de laatste reactie lijkt meer alsof je echt misbruikt word door de jongens. En vooral dat er jongens zijn die penis hebben van 22cm en 23cm klinkt erg ongeloofwaardig. Weet niet of je het hebt opgemeten of dat het geschat is en dat ze gewoon groot zijn maar dit is echt heel zeldzaam.
23 jaar
2 dagen geleden
M20 Wel fijn dat er weinig tot geen taboes zijn bij jullie en de jongens ook seks hebben met elkaar. Vaak is dit toch een taboe en dat is jammer. Hygiëne en veilige zijn uiteraard ook belangrijk en dus gebruiken jullie condooms las ik en dat is maar goed en veilig ook. Bij vaginaal en anaal lijkt me dit sowieso aangewezen, maar gebruiken jullie (of de jongens onderling) dan ook condooms bij oraal?
17 jaar
2 dagen geleden
@m20 en j20. Ik hoop volgend jaar mijn ervaringen met jullie te kunnen delen. Kijk er enorm naar uit om te studeren maar zeker ook om al het moois van het leven, dus ook wat vrijere seks dan thuis mogelijk is.
20 jaar
3 dagen geleden
Aan J17:
Als ge op zo een studentenflat terecht komt, zijt dan maar zeker dat het daar een nogal losse boel is. Ik ben al af en toe met een studiegenoot mee geweest naar zijn kot als we samen een opdracht moeten verwerken of zo, en de geluiden soms hoorbaar uit de kamers rondom zijn echt geen studie-geluiden ...
Taboe wordt ook verleerd want er is niemand om terecht te wijzen: een studiegenoot die een oogje op mij heeft ging op zijn kot spontaan naakt in de hoop met mij een avontuurtje te beleven.

Zelf zit ik op kot bij mensen thuis. Er zijn drie koten en ik deel de zolderverdieping met een meisje (volgend jaar komt er iemand anders in). We mogen van de kotmadam niemand mee nemen met het oog op seks; ze wilt alleen serieuze studenten. Heu, we hebben geluisterd en gehoorzaamd; haar twee zolderbloemetjes hebben seks met elkaar gehad ...
De derde kotstudent was tot vorig jaar een oersaaie gast, dit jaar zit er een meisje in dat niet veel op haar kot is en aan haar verhalen te horen veel tijd doorbrengt bij vriendjes op hun kot. Haar studie resultaten zijn niet schitterend en ik verwacht volgend jaar, mijn laatste jaar, dus twee nieuwe studenten.

Het studentenleven, met andere woorden, is er eentje met veel valkuilen voor wie er niet de wilskracht toe heeft er omheen te fietsen. Het kan super leuk zijn, maar gaat ten koste van de studie resultaten. Mijn vriend studeert ook verder maar zit niet op kot. Hij kan iedere avond naar huis. Als ik hem over het studentenleven vertel, kan hij bijna zijn oren niet geloven ...

Dus de verhalen die in deze topic verteld worden, tsja, ze gebeuren zeer zeker ...
De vrijheid is enorm! Eten en drinken wat en wanneer ge wilt. Studeren zoveel of zo weinig als ge goesting in hebt. Naar de les gaan of niet wordt zelfs niet aan de ouders door gegeven. En seks? Als ge daar voor open staat en een beetje zoekt, zoveel dat het uw oren uit stroomt ...

Succes met de studies volgend jaar :-)
S.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.