• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Jongensvragen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Experimenteren

23 jaar
2 maanden geleden
Hallo iedereen,
Al een tijdje heb ik het gevoel dat ik op jongens val. Ik heb in het verleden steeds relaties gehad met meisjes, maar de laatste tijd voel ik me enorm aangetrokken tot jongens. Mijn beste vriend (17) heb ik al heel vaak naakt gezien en dat vind ik best opwindend. Graag zou ik eens met een jongen experimenteren en weten hoe het is om zo’n dingen te beleven met iemand van het zelfde geslacht. Echter weet ik niet hoe ik in contact kan komen met jongens die in het zelfde bootje als mij zitten… Ik ben niet openlijk out, wat het allemaal wat moeilijker maakt. Hebben jullie raad?
15 reacties
23 jaar
2 maanden geleden
Het experimenteren was begonnen met een jeugdvriend. Het ging - voor mij alvast- niet over gevoelens maar wel de opwinding. Later ook met andere vrienden, maar ik had hierbij geen amoureuze gevoelens.
21 jaar
2 maanden geleden
@m23 jij moet vast veel vrienden hebben gehad dan haha. Was het gewoon casual meerdere vrienden pijpen als dagelijks/wekelijks tussendoortje of kwamen er wel gevoelens bij kijken en was het wat exclusiever bij 1 of 2 'speciale' vrienden?
23 jaar
2 maanden geleden
M23 moest J23 zijn, wellicht verkeerd aangeduid door mij.
Ik pijpte vroeger dus graag en regelmatig. Ik vond het ontzettend opwindend om te doen en genoot ervan zelf ook om vrienden oraal te bevredigen.
23 jaar
2 maanden geleden
Niet dat de term belangrijk is, maar als jij zelf niet pijpt zou ik u eerder passief bischierig noemen? Soit.
Ik noem mezelf bi door ervaringen. Ik vind pijpen net heel lekker en opwindend om te doen. Het enige waar ik de gelijke niet van vind in een hetero relatie.
Ik ben heel blij dat ik vroeger heb geëxperimenteerd.
22 jaar
2 maanden geleden
Ik geniet ik enorm van complimenten van mannen en experimenteer ook met mannen en jongens. Ik pijp en zoen zelf niet maar laat me graag pijpen. Ik noem het zelf vooral actief bischierig.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

21 jaar
2 maanden geleden
Ik ben hetero met een bi kantje , experimenteren op sexueel gebied doe ik al van mijn 14de, zowel met meisjes als met jongens. Ik spreek niet 1op 1 af met jongens maar ga wel naar gaysauna's.
Ik kan er enorm van genieten als ze naar me kijken of ik aangeraakt of gepijpt wordt . Zelf pijp ik ook. Het enige wat ik niet doe is een man kussen.
Met experimenteren heb ik grenzen verlegt maar weet ik ook perfect wat ik wil.
23 jaar
2 maanden geleden
TS Als je in jouw kennissenkring geen jongens kent waarmee je wel eens wil of durft te experimenteren ben je zeker oud genoeg om naar een gay-sauna te gaan. Je kan een keertje de sfeer gaan opsnuiven, eventueel zonder zelf al meteen iets te doen. Als je het daar opwindend vindt kan je hier makkelijk contacten leggen. Je kan in de sauna seks hebben of met een leuke kerel afspreken als jij je eerste ervaring liever niet daar wil ervaren.
22 jaar
2 maanden geleden
Ik ga vaak naar jomgeren dag in sauna, helaas is armhem gesloten. Nu ga ik naar essen hier komen dus alleen jongeren dan waardoor je veel keus hebt en veel leeftijdsgenoten zal treffen
23 jaar
2 maanden geleden
Hier TS. Een sauna zou inderdaad een optie zijn, maar ik denk niet dat ik daar iemand zal tegenkomen van mijn leeftijd. Daarnaast heb ik ook geen zin op een vieze oude man die op me zit te geilen haha
22 jaar
2 maanden geleden
Lastig om mensen te ontmoeten inderdaad
22 jaar
2 maanden geleden
Misschien bij een bepaald soort club of bar
23 jaar
2 maanden geleden
Jammer dat je via dit platform geen afspraakjes mag maken :)
14 jaar
3 maanden geleden
Ik heb dus een gwn een vriend van school en wij hebben ook zo een gevoel. Ik was is bij hem gaan slapen. En dan hebben we eerst gwn gekust daarna stak hij zijn hand in mijn onderbroek. Dus we deden onze kleren uit en gingen bij elkaar in bed liggen. Hij kreeg een stijve en ik ook. Dus de ene keer deed zijn lange piemel in mij en daarna ik mijne in hem het was heel geil.
20 jaar
3 maanden geleden
Zoals J12 voorstelt, de mannen sauna. Echter, jongeren zijn er niet talrijk aanwezig en diegenen die er naar toe gaan, zijn ofwel in groepje, als koppel, of solitairen die zo populair zijn bij de voornamelijk oudere bezoekers dat ze dikwijls overvloeien van ervaring.
En moest ge de sauna overwegen, neem dan voorzorgen naar veiligheid toe.
12 jaar
3 maanden geleden
Ik heb weleens gehoord dat er speciale saunas zijn voor mannen, misschien is dat iets.