• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Jongensvragen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Aftrekmachine

16 jaar
4 dagen geleden
Mijn beste vriend liet mij laatst zien dat hij op aliexpress een autmatische aftrekmachine heeft gekocht. Het is een soort dik rubber hoes in een machine die op en neer beweegt en kan draaien waar je dan je pik in steekt. Hij vond het echt fantastisch zei hij. Heeft er iemand meer ervaring mee? Ik wil er misschien ook een kopen maar ze zijn best duur. En ik zie ook die kunnen verwarmen trillen of zuigen. Welke zou ik dan kopen?
5 reacties
18 jaar
4 dagen geleden
Wat een onzin hierboven dat sex alleen leuk is met iemand anders. Masturberen in je eentje is ook leuk. En ik heb ook zo'n machine en ja, dat is ook heel leuk. Die van mij kan op en neer bewegen, zuigen en trillen. Vooral dat zuigen kan ik heel lang aanzetten voor ik klaarkom. Op en neerbewegen kom ik echt binnen een paar minuten al hard klaar. Beide is fantastisch. Trillen vind ik niet veel aan dus gebruik ik niet vaak.
23 jaar
6 dagen geleden
Met zo'n aftrekmachine heb ik geen ervaring. Mijn beste vriend had een dildo-machine en op een dag toonde hij me deze. Hij had me hier al wel over verteld en was hier bijna lyrisch over. Hij wist me te overtuigen om dit toch ook eens te proberen. We sporten en douchen erna al jaren samen en naakt zijn was sowieso geen issue voor me. Dit was toch nog iets anders dan samen naakt zijn, maar bijna tegen mijn verwachting in was de ervaring echt wel bijzonder en zeker ook voor herhaling vatbaar. Ik kwam hierdoor echt zeer intens en het wendde ook voor me dat hij hier bij was en zo werd dit ons ding samen. Ik kende ook al lang en wellicht als eerste zijn geaardheid en had hier ook geen probleem mee. Het voelde goed en ik stelde me hier toen eigenlijk ook geen vragen bij, al klinkt dit misschien wel wat raar voor sommigen.
19 jaar
6 dagen geleden
Ik heb er eens een opgezocht op bol maar niet gekocht puur omdat hij duur is en nu mijn vriendje van 17 het veel lekkerder kan dan zoon nep ding. Er zit dan wel geen trilling in de handen van mijn lief maar dat mis ik echt niet hoor!
13 jaar
1 week geleden
Hoe ga je dat ding thuis verstoppen
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

23 jaar
1 week geleden
Heb je geen vriend of vriendin die jou een plezier wil doen? Die machines zijn dus nog al duur, en alleen daar voor?
Straks krijg je een relatie en dan heb je hem niet meer nodig (neem ik aan). Hoe ga je die machine dan uitleggen? Een warme hand is toch ook veel fijner dan een koude machine?