Gisteren ben ik door een meisje in mijn ballen geknepen. Ik was in het zwembad en toen was er een meisje, die tegen mij aan zwom, terwijl ik op dat moment stil stond in het water. Zij zei toen tegen mij dat ik beter moest uitkijken. Maar omdat zij zwom en ik stil stond in het water, zei ik tegen haar dat zij zelf beter moest uitkijken. Daarop zei zij tegen mij dat ik niet zo'n grote mond moest hebben, want anders zou zij mij in de kloten knijpen. Ik keek haar aan en ik zei tegen haar van dat zou jij wel willen. Direct daarna pakte zij mij bij de zak beet en kneep zij in mijn ballen, waarop ik niks meer kon en door mijn knieën zakte. Ik had pijn in mijn ballen en ik kon maar net mijn hoofd boven water houden. Een enkele omstander zei tegen mij dat het mijn eigen schuld wel zou zijn, omdat een meisje je niet zomaar in de ballen knijpt. Een jongen van een jaar of 15 zei dat ik mij niet zo moest aanstellen en dat ik hier een echte jongen van zou worden. Een paar meisjes van mijn leeftijd, die dit zagen moeten wat lachen en giechelen. Ik ben toen het zwembad uit gelopen en ik ben naar de wc gegaan om te kijken hoe het met mijn ballen was. Dat meisje had mij even flink in mijn ballen geknepen, dus dat voelde ik nog wel een poosje. Later ben ik nog wel weer in het zwembad gegaan.