• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Meidenvragen
  4. Sauna
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Sauna

18 jaar
1 week geleden
Hallo, afgelopen weekend met mijn bestie naar voor het eerst naar de sauna geweest. Dat liepen ook jongens rond die er we cijfers gaven voor de lol , komt m’n vriendin terug van de wc en zegt dat ze uitgegleden is. Ik vroeg heb je ergens pijn, je loopt normaal? Nee zij ze met afvegen. We lagen blauw van het lachen. Ze vroeg heb dat niet dan? Toen heb ik stiekem gevoeld en heb bekend dat ik best wel nat ben. Hebben jullie dat ook wel eens?
43 reacties
22 jaar
2 dagen geleden
@M19
Het is niet dat ik me schaam voor mijn erectie. Ben weleens opgestaan in een volle sauna omdat ik het te warm had met een erectie wel bij opstaan handdoek omgedaan maar iedereen kon hem zien. Maar reden waarom ik probeer beetje te bedekken is omdat ik niet echt gepast vind.
18 jaar
3 dagen geleden
J15, ik ben zelf ook besneden. Zie mensen wel eens kijken maar dat doe ik zelf ook wel hoor. Het gebeurd wel eens dat ik een stijve krijg, zeker als er jongens van rond mijn leeftijd in de sauna zijn. Zag vorige week ook een jongen van 15 met zijn ouders en had ook een stijve en was toevallig ook besneden.
15 jaar
4 dagen geleden
Vraag aan TS: ik ben besneden en daar wel onzeker over. Omdat iedereen me eikel kan zien, en ik ben zooo bang om juist daarom een keiharde te krijgen. Snap je dat, en hoe zou jij reageren op een jongen van mijn leeftijd die besneden is en miss wel een erectie krijgt? Mij ouders vragen wel of ik meega naar een sauna maar dat durf ik eig helemaal niet
19 jaar
6 dagen geleden
J22. Als een jongen in de sauna een erectie krijgt, dan hoeft hij dat om mij helemaal niet te verbergen, zoals jij probeert te doen met opgetrokken knieën. Ik vind het juist leuk om te zien dat een jongen een stijve heeft en ik beschouw dat juist als een compliment en dan weet jij als jongen ook dat alles gelukkig goed werkt. Het is puur natuur en daar is niks mis mee, lijkt mij. J22, ik hoop dat jij je nu wat vrijer voelt, want jij bent goed zoals je bent en er is niks mis met jou. Hopelijk geeft mijn berichtje jou wat meer zelfvertrouwen in plaats van schaamte.
18 jaar
1 week geleden
Dat zijn de lekkerste dromen! Lekker nat wakker worden en na genieten. Like
22 jaar
1 week geleden
Ik ben nog nooit naar een saunacomplex geweest maar ga wel bijna altijd na het sporten even in de sauna (gemend). Als er andere in de sauna aanwezig of binnenlopen kijk ik vaak even oppervlakkig naar hoe het daar beneden uit ziet en bij vrouw ook even naar borsten. Het is niet echt gepast en voel me dan ook erg ongemakkelijk. Onlangs was het redelijk druk dus ging ik zitten maar lag wel een vrouw voor me en kon letterlijk in haar kruis kijken. Moest echt wegdraaien om het niet te zien.

Verder merk ik dat als ik ga liggen veel sneller last heb van een erectie dan wanneer ik zit. Als hij stijf ga ik vaak snel zitten of trek me knie op en bedek het met me hadden. Laat ik het gewoon gebeuren.
16 jaar
1 week geleden
M17. Als je deze jongen weer een keer ziet, gegevens (nummers) uitwisselen. Gezellig afspreken, dan kunnen jullie veel meer tot elkaar komen. Ik weet zeker dat jullie een klik hebben.
17 jaar
1 week geleden
Ik heb over de knappe jongen uit de sauna gedroomd. Ik kan alleen nog maar aan hem denken. Het liefst zou ik steeds bij hem willen zijn. Ik heb dit nog nooit zo extreem gehad. Ik vraag mij af of dit wel normaal is. Wat moet ik doen? Hebben jullie een wijze raad voor mij?
18 jaar
1 week geleden
M17. Ik weet zeker dat jij verliefd bent op deze jongen en ik hoop voor jou dat je hem gauw weer ziet en ... dan wel doorpakken. Ik bedoel daarmee vervolgafspraken maken, nummers uitwisselen., ... Bedenk eens wat voor mooie tijd jullie tegemoet kunnen gaan. Zoals je hem beschrijft en de manier waarop je dat doet laat zien dat je echt verliefd op hem bent.
21 jaar
1 week geleden
M17 nu maar hopen dat je hem daar nog eens tegen helijf loopt ... hihi ziet . Maar niet het idee gehad om af te spreken of overdonderd
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.