• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Meidenvragen
  4. Meidenvragen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

gemengd douchen

13 jaar
5 dagen geleden
douchen mensen gemengt en hoe is dat krijg je dan geen stijve
12 reacties
17 jaar
5 dagen geleden
Zou een leuke weddenschap zijn idd. Naakt in een douche gaan staan en de jongens mogen geen stijve krijgen. Wie houdt dat het langste vol van de jongens?? Hahaha
22 jaar
1 week geleden
M17 dat is vast goed voor je zelfvertrouwen
15 jaar
1 week geleden
Ik douche regelmatig samen met mijn broertje van 13 of nemen anders samen een bad, alleen mijn allerkleinste broertje hij is 9 ga ik niet mee douchen omdat aan alles en overal aan zit en honderd uit vraagt. Hij ziet mij en zijn onze oudere broer wel naakt maar dan gewoon op de slaapkamer, vaak komt hij dan net vanonder de douche, dan gaan we gewoon ff gamen op de ps5
16 jaar
1 maand geleden
wij hadden ook 1 meisje in het team en die ging ook mee in de kleedkamer, maar douchte niet, we waren ook nog iets van 11 jaar ofzo, daarna kreeg ze haar eigen ruimte.
Ik weet nog dat ik dat toen vreemd vond, stond er totaal niet bij stil dat zij anders was dan de andere jongens.
23 jaar
3 maanden geleden
We zijn met onze vriemdengroep wel eens naakt naar een prive sauna geweest en hebben een huisje met elkaar gedeeld. We zien elkaar dus naakt en er heeft ook welneems iemamd een stijve. Bij de meiden zie je ook wel eens een harde tepel of opgewonden vafina, maar niemand die dat iets bowit
18 jaar
1 kwartaal geleden
Je pik slap houden is bijna onmogelijk zeker als je met mooie dames onder de douche staat. Sommige meiden lokken dit ook uit zodat de pik omhoog staat.
18 jaar
1 kwartaal geleden
@M17

Waren het grote stijve piemels in de douches bij de jongens? Keken de jongens ook naar elkaars stijve?

Zelf ben ik homo en kreeg wel eens een stijve in het begin bij de jongens douche. Nu niet meer.
17 jaar
1 kwartaal geleden
Ik had een weddenschap met mijn klasgenoten dat ik niet met de jongens zou durven douchen.
Dus ik ben na gym met ze onder de douche gegaan. Ik de weddenschap gewonnen.
Het was vooral dat de jongens het niet durfde sommige hielden hun onderbroek aan.
Maar ze hadden allemaal een stijve piemel 🤭😜
17 jaar
1 kwartaal geleden
Wij douchen ook wel gemengd met een aantal jongens en een aantal meisjes. Af en toe krijgt èèn van mijn maten of ik een stijve, maar wat maakt dat uit. Dat hoort er gewoon bij.
13 jaar
1 kwartaal geleden
Hé ts als wij in de zomer naar een naturistencamping gaan in Frankrijk kan je kiezen om als jongen/man naar de herendouches te gaan en meisjes/vrouwen naar de damesdouches te gaan. Maar er zijn ook gemengde douches daar ga ik meestal naar toe en ik krijg dan soms een halve stijve
18 jaar
1 kwartaal geleden
Als je tussen al die naakte meiden staat te douchen moet je veel moeite doen denk ik om je fluitje slap te houden, hahaha
12 jaar
1 kwartaal geleden
Douche al vanaf ik 8 ben gemengd bij voetbal in ons dorp. Waarom zou ik als enigste meisje van mijn team helemaal alleen dit doen. Ken hun al bijna 5 jaar als ik 13 wordt in januari.

Oke ze krijgen een stijve soms. Maar het boeit mij niet en hun ook niet. 2 van hun zijn mijn beste vrienden ook.

En mijn ouders zijn allang blij dat ik met de fiets van huis naar voetbal en terug naar huis altijd met 5 of 6 jongens mee fiets . Beste bescherming zeggen mijn ouders
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.