Vorige pagina

Parfum en erectie

19 jaar
3 jaar geleden
Ik ging vanmorgen naar een vriend en bij zijn flat stond ik met meisje in de lift die veel te veel parfum had opgedaan.
Toen zij uitstapte had ik al een vreselijke niesbui en toen ik op zijn verdieping uitstapte nieste ik nog steeds en had ik een enorme erectie en een onhoudbare aandrang. Het was een heel indringende zoete geur met iets van muskus of kruidnagels. iemand hier die daar wat van weet. Moet een soort drug zijn.
1 reactie
22 jaar
3 jaar geleden
Lol, ze droeg waarschijnlijk patchouli. Dat is een parfum op basis van idd muskus en muskaatnoot. Dat heb je goed geroken. Muskus is al duizenden jaren gekend om zijn geilmakende eigenschappen . De oude Egyptenaren gebruikten het al om iemand te verleiden. Bij mij veroorzaakt het ook best wat opwinding maar - naar mijn smaak - ruikt het vooral naar hitsige oudere dames op hun retour die nog snel een frisse knul willen meepikken.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.