• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Sport, muziek, huisdieren en hobby
  4. Sport, muziek, huisdieren en hobby
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Ander team

13 jaar
3 dagen geleden
Ik wil naar een ander voetbalteam.

Hoe zou ik kunnen regelen om naar een ander team te mogen. Dit team getraind door 2 jonge jongens is een heel hecht team. Maar tijdens trainingen. Lijkt het wel een strafkamp. Waar er in mijn team alleen nog maar gekloot werd tijdens trainen. Komen zij echt om beter te worden. En ik wil gewoon lekker klootten. Iedere sprint alles moet 100 procent zijn van elkaar anders spreken ze je er op aan. Buiten het voetballen om gaan iedereen ook veel met elkaar om ze gaan zelfs kerst vieren als voetbalteam. Ik denk echt van hoezo.... en het raarste aan die gasten zonder schaamte douchen ze naakt. Never nooit dat ik onder een douch stap met anderen. Kapot ranzig...
10 reacties
13 jaar
3 dagen geleden
Ik zou ook niet gaan douchen bij die gasten
hoop datt je een ander team vind
:[
13 jaar
3 dagen geleden
Ik zou ook niet gaan douchen bij die gasten
hoop datt je een ander team vind
:[
14 jaar
2 maanden geleden
Nee, douchen is niet raaar.
14 jaar
2 maanden geleden
Sorry dat ik het zeg.. Maar je komt naar trainen om beter te worden doelen te bereiken. En dat douchen is doodnormaal
12 jaar
2 maanden geleden
Dat je naar een ander team wil moet je zelf weten dan moet je kijken of er iemand binnen de club is wie je daarmee kan helpen. En wat douchen betreft ben jij wel erg preuts. Je zit op een teamsport en daar hoort na de training/wedstrijd ook douchen bij. En het heeft helemaal niks te maken of het gay is of niet. Je andere teamgenoten die wel gewoon in hun blootje douchen die zijn normaal bezig. Als jij dat niet wil kun je beter naar een schaakclub gaan ofz
19 jaar
2 maanden geleden
Heb zelf altijd naakt onder de douche gestaan bij voetbal met de rest van mijn team. En in mijn team is er altijd fanatiek getraind en we waren altijd best goed. Heb dat nooit als vervelend ervaren. Ik begrijp niet wat je zo schokkend vind aan gezamenlijk douche zonde kleren. Vond met vieze onderbroek aan veel stommer.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

13 jaar
2 maanden geleden
Ts hier. Nu stel ik me aan? Hun douchen en trekken zonder schaamte hun onderbroek uit. En de trainingen. Hun lopen altijd net elkaar te kloten. En dan zodra de training start. Is het serieus. Even die complimenten van de trainet vangen hoe goed ze wel niet bezig zijn echt flikken op
22 jaar
2 maanden geleden
Een training moet een beetje pijn doen: je moet je inspannen, grenzen oprekken en verleggen, uitdagen met nieuwe situaties en nieuwe inzichten, en zo, anders heeft het geen effect en geen nut. Dat is nu net de reden waarom ze trainen: ze willen beter worden.

Als je alleen maar naar het voetbal gaat om anderen te kloten, moet je inderdaad misschien een andere groep zoeken. Waar sport en kunde geen belang hebben, alleen wat onnozel doen.

Langs de andere kant: training mag ook niet zo zwaar zijn dat je er fysiek en mentaal aan kopot gaat. Het mag geen strafkamp zijn waar je een trauma en angst aan overhoudt. Dus de training zelf mag hard zijn, maar ze moet tegelijk vriendschappelijk zijn. En na afloop moet je er een goed gevoel bij hebben, zo van: nu ben ik sterker geworden, nu heb ik iets nieuw geleerd, nu sta ik hoger.

Naakt omkleden en douchen is in veel sporten gewoon normaal, dat is hoe normale mensen normaal doen. Dat verschijnsel noemt "leven".

Ik heb de indruk dat je gevangen zit in oude idee-fixes, dus verstrikt in dwanggedachten die je ingelepeld zijn door anderen? Door je opa of door oude culturen, of zo, van mensen die al lang dood zijn? Maar dat je daar niet uit geraakt?

Probeer misschien eens om je visie te onderzoeken en je aan te passen? Probeer nieuwe inzichten op te doen? Er gaat wellicht een heel nieuwe wereld voor je open?
22 jaar
2 maanden geleden
Ik douche altijd naakt, normaal toch!
Hou jij je jas aan onder de douche? Lekker fris zeg...
13 jaar
2 maanden geleden
Jezus man stel je niet zo aan. Je traint toch om beter te worden?