• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Familie
  4. bloot
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

bloot

13 jaar
2 jaar geleden
Is het raar dat je bloot naar de badkamer loopt en weer terug?
en dat andere je bloot zien?
54 reacties
21 jaar
1 jaar geleden
Volgens mij is het voor iedereen anders en ligt het heel erg aan hoe je ouders ermee omgaan en wat je van thuis mee krijgt over naakt zijn en daarna ook sex en intimiteit.
Ik zie hier verschillende reacties van mensen met ouders die naturist zijn. Mijn ouders zijn dat ook en dat heeft bij mij en mijn zusjes, mijn neef en nichtjes en andere kinderen veel invloed gehad op onze ontwikkeling. Wij waren thuis altijd heel makkelijker met bloot, we gingen altijd met familie en vrienden op vakantie naar blootcampings in Frankrijk en gingen ook bij vrienden van mijn ouders en familie op bezoek die ook naturist waren. Dus voor mij was het normaal om met mijn zusjes, een neef en nicht maar ook met kinderen van vrienden van mijn ouders naakt te zijn en te spelen. Maar hoe ouder we werden, hoe meer we ook onze piemeltjes en vagina's gingen bekijken en vergelijken, maar ook met elkaar spelen.
Hoe raar dit misschien ook is, ik heb met mijn zusjes en neef en nichtjes over gepraat en we zijn er helemaal goed mee maar we hebben nog niet echt met onze ouders gepraat.
13 jaar
1 jaar geleden
Ik vind dat niet raar. Thuis doen we dat ook gewoon en als ik logeer bij of met mijn beste vriendin ook. Haar familie doet er ook niet raar over, doen dat zelf ook.
18 jaar
2 jaar geleden
Is je stiefvader een beetje vreemd?
21 jaar
2 jaar geleden
jongen 14 een pak slaag van je stiefvader ? das niet goed of word je er opgewonden van als je naakt op hem ligt/
14 jaar
2 jaar geleden
Als ik een pak slaag krijg van m'n stiefvader moet ik mijn broek en onderbroek uitdoen. Hij is de enige die me dan wel eens bloot ziet.
22 jaar
2 jaar geleden
Eens met jongen van 20 hierboven. Toen mijn zus van nu 20 mij voor het eerst naakt zag moest ze lachen en zei, is dat alles, maar toen kreeg ik een stijve en keek vol bewondering naar mijn best dikke pik. Nu maakte ze papa een beetje opgewonden en vond zijn stijve prachtig om te zien dus ik snap niet waarom je papa je niet bloot mag zien, meisje van 12? Het is toch gewoon erg mooi, elk bloot lichaam vinden mijn zus en ik.
20 jaar
2 jaar geleden
laatste m12: waarom mag iedereen verder je wel bloot zien maar je vader niet?? vind dat raar. Bij ons lopen we allemaal wel eens naakt van of naar de badkamer... en bij mijn vriendin douch ik zelfs wel eens samen met haar moeder (is wel dubbele douch he)
12 jaar
2 jaar geleden
Wij zijn thuis ook naturistisch opgevoed en als er een vriend of vrienden van me blijven slapen, slapen die ook hier naakt. Zomer en winter gaan m’n vrienden ook gewoon naakt naar beneden terwijl mn ouders broer en broertje er zijn. Ze vinden het super chill dat ze bij ons thuis gewoon de hele dag naakt kunnen zijn
22 jaar
2 jaar geleden
Wij lopen ook gewoon bloot van en naar de badkamer. Niets mis mee
17 jaar
2 jaar geleden
Niet raar, doen we bij ons thuis ook.

Dit topic is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.