Volgens mij is het voor iedereen anders en ligt het heel erg aan hoe je ouders ermee omgaan en wat je van thuis mee krijgt over naakt zijn en daarna ook sex en intimiteit.
Ik zie hier verschillende reacties van mensen met ouders die naturist zijn. Mijn ouders zijn dat ook en dat heeft bij mij en mijn zusjes, mijn neef en nichtjes en andere kinderen veel invloed gehad op onze ontwikkeling. Wij waren thuis altijd heel makkelijker met bloot, we gingen altijd met familie en vrienden op vakantie naar blootcampings in Frankrijk en gingen ook bij vrienden van mijn ouders en familie op bezoek die ook naturist waren. Dus voor mij was het normaal om met mijn zusjes, een neef en nicht maar ook met kinderen van vrienden van mijn ouders naakt te zijn en te spelen. Maar hoe ouder we werden, hoe meer we ook onze piemeltjes en vagina's gingen bekijken en vergelijken, maar ook met elkaar spelen.
Hoe raar dit misschien ook is, ik heb met mijn zusjes en neef en nichtjes over gepraat en we zijn er helemaal goed mee maar we hebben nog niet echt met onze ouders gepraat.