• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Familie
  4. Mijn broer heeft in zijn broek geplast
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Mijn broer heeft in zijn broek geplast

13 jaar
2 jaar geleden
Hij is 17 en kwam vanmiddag thuis. Nu schaamt hij zich en zit alleen. Dat is niet nodig. Wat kan ik doen.
39 reacties
14 jaar
2 jaar geleden
@meisje 14 als die jongen meteen buiten de bus midden op straat heeft staan plassen, heb je dan niet al een beetje kunnen kijken? Als het zo dringend was zal hij toch best een tijdje met zn lul uit zn broek hebben gestaan
20 jaar
2 jaar geleden
Dat zal toch wel m14. Je kunt rustig ook met hem gaan praten. Hij zal je wel ontdekt hebben en leuk vinden ook omdat je er niet raar over deed. Een jaar ouder voor een jongen is normaal, Zou je dat al durven?
14 jaar
2 jaar geleden
Meis 20
Ik ken hem al veel langer hoor, maar alleen van gezien en dag zeggen. Hij is maar net over een jaar ouder dan ik en heel leuk gepraat, meest over andere dingen dan dat voorval. Ik hoop dat hij morgen weer met me praat.
De jongen met een piemel zo groot als een tuinslang
je dacht zeker dat als je het 2 keer post dat we het dan gaan geloven. Nee dus en ik wil hem ook niet zien, dat zou ik bij die jongen van school wel willen.
19 jaar
2 jaar geleden
Net wat jullie zeggen meisjes. Geen smoezen, eerlijk zeggen hoe het kwam en je wel schamen maar overdrijf dat niet. Ik heb hem er ook weleens te laat uitgehangen. Ik was al 18 en groot geschapen dus dan is het of de tuinslang openschiet in je broek. Een vreselijk beschamend gezicht en nat tot in je schoenen. Denk even na als je reageert en laat die jongen een beetje heel. Hij heeft vaak alleen verkeerd ingeschat hoe lang hij het nog op kon houden. Zo erg is dat niet.. plagen moet hij dan kunnen hebben, maak er geen pesten van.
19 jaar
2 jaar geleden
Net wat jullie zeggen meisjes. Geen smoezen, eerlijk zeggen hoe het kwam en je wel schamen maar overdrijf dat niet. Ik heb hem er ook weleens te laat uitgehangen. Ik was al 18 en groot geschapen dus dan is het of de tuinslang openschiet in je broek. Een vreselijk beschamend gezicht en nat tot in je schoenen. Denk even na als je reageert en laat die jongen een beetje heel. Hij heeft vaak alleen verkeerd ingeschat hoe lang hij het nog op kon houden. Zo erg is dat niet.. plagen moet hij dan kunnen hebben, maak er geen pesten van.
20 jaar
2 jaar geleden
Waarom zou hij er niet eerlijk over zijn m14. Dan maakt hij het alleen moeilijker voor zichzelf. Ni komt hij ook volwassen over.
En geen enkele reen dat hij nu minder aantrekkelijk is, eerder leuker omdat hij zo open en eerlijk is. Jullie zullen nog wel meer praten denk ik?
14 jaar
2 jaar geleden
Meiden 15 en 20.
Hij heeft thuis niet op zijn klote gekregen. Ik zag hem gisteravond nog bij een vriendin en haar broer en hij had gelukkig lol. Hij gaf toe dat hij het al in de bus in zijn broek had gedaan en zei dat het zijn eigen stomme schuld was omdat hij op school al erg moest..
Zij ouders vonden het niet erg. Waarom dat andere meisje het aan de halve school moest vertellen snap ik niet. Ik had dat nooit gedaan. Iedereen heeft wel eens iets doms dat niet in de krant hoeft. Ik had gisteren een 3 voor Nederlands en daar had veel te kort voor geleerd. Dat moet ik nog thuis vertellen en dan krijg ik op mijn donder. Zijn broek is al gewassen, ik sta nu onvoldoende. Hij is overigens 15 en eigenlijk wel een heel leuke jongen. Heel eerlijk en ziet er aantrekkelijk uit. Hij heeft best wel lang met met gepraat terwijl het voor hem toch een ellendige dag was
15 jaar
2 jaar geleden
Meisje 14.
Waarom zou hij daarvoor op zijn donder moeten krijgen?
Als jij zo erg had gemoeten had jij het dan op kunnen houden? Soms kun je daar weinig aan doen als de bus er weer eens veel te lang over doet. Of je geen tijd had op eerst naar de wc te gaan. Ook als je het zelf vergeten bent. Iedereen vergeet wel eens iets en dan hoef je je niet erg te schamen. Trouwens je hebt zelf niet gezien dat hij het in zijn broek deed en die meid verlinkt hem, misschien viel het wel heel erg mee. Hij heeft toch buiten geplast. Bij mij hebben ze het ook een keer heel erg opgeblazen toen het maar een straaltje was. Iedereen heeft dat wel eens. Niets aan de hand.
20 jaar
2 jaar geleden
Dat meisje moet zich schamen dat ze dat heeft doorgekletst. Laat die jongen. En ja dat ding waar hij in kneep mag je hier gewoon piemel of lul noemen. Alleen dat knijpen houdt een jongen niet lang vol.
14 jaar
2 jaar geleden
Dat komt toch wel vaker voor. Een jongen uit een hogere klas van zeker 16 moest in de bus naar ons dorp heel nodig. Hij zat de hele tijd al te wiebelen en toen in zijn ding te knijpen. Toen we er waren stapte hij heel snel uit en stond gelijk op straat te plassen. Volgens een ander meisje was zijn broek al helemaal nat. Die moest zich dus heel erg schamen en thuis zal hij wel op zijn donder hebben gekregen. Rot voor hem maar als je 16 bent plas je niet meer in je broek.

Dit topic is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.