• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Familie
  4. Familie
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Masturbatie

15 jaar
2 jaar geleden
Is het raar dat met je zusje over masturbatie praat? Ze had wat vragen.
24 reacties
15 jaar
2 jaar geleden
Ik via mijn bff en zij heeft een oudere zus. Zover ik weet is ze ermee tevreden.
16 jaar
2 jaar geleden
Een hoe heb jij het dan ontdekt?
Ik via een vriendin. Weet jij ook hoe haar ervaring is om het te doen?
15 jaar
2 jaar geleden
Dat was ik
15 jaar
2 jaar geleden
Ja iemand heeft het haar verteld.
16 jaar
2 jaar geleden
TS
Ze heeft de douchekop dus ook ontdekt. Ik ken dat gevoel, jij toch ook?
Helaas is de gasprijs een spelbreker. Of is het een genotbreker?
15 jaar
2 jaar geleden
Ts alleen mijn moeder is niet blij ze doucht nu 2 keer zolang.
Andere vragen komen wel als ze interesse krijgt in jongens. Ik leerde mijn vriend kennen toen ik haar leeftijd had en een jaar later hadden we pas verkering. En dan een later hadden we pas seks.
16 jaar
2 jaar geleden
TS
Je had al een keer een topic over haar schaamte geschreven waar ik ook op reageerde. De vragen die je nu krijgt maken haar nog meer losser. En je hoeft niks voor te doen of iets samen te doen om het uit te leggen. Als ze het maar begrijpt en het ook zelf ontdekt. Zeg ook wat ze niet moet doen.
Elkaar betrappen zal dan ook minder naar zijn. Behalve als jij met je vriendje bezig bent.
15 jaar
2 jaar geleden
Ts hier ik ben al blij dat ze zich niet schaamt dat ik haar bloot mag zien. En ook dat ze durft vragen te stellen.
19 jaar
2 jaar geleden
Ik hen er met mijn broer van toen 17 en ik 15 over gesproken en na veel uitleg allebei ook voorgedaan. Dat was toch even anders dan praten en ik wist toen pas hoe een jongen zich aftrok en dat er zoveel sperma uit spoot!
19 jaar
2 jaar geleden
Das prima toch. Ook als je dingen laat zien lijkt mij geen probleem, als jullie daar allebei mee goed voelen. Het is je zussie he.. geen relatie.
15 jaar
2 jaar geleden
J12 ik heb niks voor gedaan alleen erover gesproken met haar.
16 jaar
2 jaar geleden
Vraag maar iets, ts
12 jaar
2 jaar geleden
Nee is niet raar mijn broer heeft het ook bij mij voorgedaan en ik weer bij mijn broertje
15 jaar
2 jaar geleden
Dat hoop ik dat dat mag.
16 jaar
2 jaar geleden
Je mag niet teveel details vertellen, maar iets vragen of een normale tip moet kunnen.
15 jaar
2 jaar geleden
Ze probeerde het even maar niet goed genoeg ik zeg er niet meer over want dat mag niet. Dat is nu goed gekomen.
19 jaar
2 jaar geleden
OK dan is zij nog beetje jong. maar beter dat ze dingen hoort van jou die kloppen dan dat ze allerlei shit van anderen hoort. Blijf haar steunen, altijd heel leuk om zon goed contact te hebben met je zussie!!
16 jaar
2 jaar geleden
Deed zij het allang of durfde ze het eerst niet? Goede tips helpen altijd om haar over een drempel te krijgen om het te gaan doen. Schamen doet zij zich niet meer.
15 jaar
2 jaar geleden
Ts hier ze is een paar jaar jonger.
19 jaar
2 jaar geleden
Alleen maar leuk als je met je zussie over allerlei dingen kan praten! Nooit raar. is je zussie veel jonger?
15 jaar
2 jaar geleden
Ts hier. Ja ze blij met de antwoorden.
11 jaar
2 jaar geleden
Daar praat ik ook over met mijn zus en ook met mijn broer. Met mijn ouders ook hoor. Het is niks raars en iedereen doet het.
15 jaar
2 jaar geleden
Helemaal niet raar. Mijn broer heeft het mij ook geleerd.
16 jaar
2 jaar geleden
Dat is echt geen probleem. Daar zijn oudere zussen voor. Andersom moet ook kunnen omdat bv het jongere zusje verder is met het ontdekken.
Heb jij ook een goed antwoord kunnen geven? Hier kan je ook advies krijgen.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.