• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Aanmelden
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Aanmelden
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Familie
  4. samen douchen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Aanmelden
  • Werken bij
  • Onze locaties
  • JOU Academie
  • Pers & Publicaties
  • Onze partners

Check onze socials

• Privacyverklaring
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

samen douchen

15 jaar
1 jaar geleden
Ik en mijn zusje zijn zeiknat geregend toen we naar huis fietsen en we hadden het alle 2het erg koud. Toen zijn we samen onder de douche gestapt om op te warmen.
Volgens mijn bff is dit raar maar zij is enigst kind. En heb erna warme chocolade gemaakt. Was dit raar?
35 reacties
14 jaar
3 maanden geleden
Is gwn normaal. Ik ga ook regelmatig in douche of bed met mn zusje
14 jaar
3 maanden geleden
Nee, dat is niet raar. Ik douche vaak met mijn zus en broertje
14 jaar
3 maanden geleden
Ja soms met mijn zusje maar is dan meer dat we dan een gezellige meidendag hebben. En dan kan ik ongegeneerd kijken hoe ze groeit deed ze ook bij mij haha
16 jaar
3 maanden geleden
Ja moet geen probleem zijn
14 jaar
6 maanden geleden
Nee niet meer samen maar de badkamer deur gaat niet op slot behalve als ik ongesteld ben. Dus we zien elkaar wel.
16 jaar
9 maanden geleden
Tot 10 jaar samen in bad erna niet meer.
17 jaar
9 maanden geleden
Mijn zus is 3 jaar ouder dan mij en nog steeds gaan we samen douchen.
Is altijd gezellig tussen ons. Ook wassen we soms elkaars achterkant.
Dit is heel normaal voor ons.
14 jaar
4 kwartalen geleden
Doe dat ook soms omdat het sneller gaat zeker als je 3 broers hebt.
14 jaar
1 jaar geleden
Paar keer gedaan tijdens de vakantie want dan hadden 2 keer zoveel tijd om te douchen. Want je kreeg maar een muntje per keer mee.
15 jaar
1 jaar geleden
Mijn halfbroer is 12 jaar ouder en mijn halfzus is 15 jaar ouder. Dus daar heb ik nooit mee onder de douche gestaan. Maar 2 weken terug waren we op famillieweekend en toen deelde ik een slaapkamer met eigen badkamer met mijn neef van 14. Op vrijdag avond zei ik voordat we naar bed gingen van ik ga nog even het bad in. Toen vroeg hij of hij er bij mocht komen zitten. Dus ik liet het bad vollopen en bleef nog in mijn onderbroek ziten tot het bad vol was. Hij wilde alvast gaan zitten. Maar hij wilde in zijn onderbroek erin gaan. Ik zeg hou jij altijd je onderbroek aan. Toen zag je hem wat aarzelen, maar hij trok toch zijn onderbroek uit. Dus toen hebben we samen naakt in bad gezeten. En op zondag moesten we om een bepaalde tijd aan het ontbijt zitten, maar wij hadden uitgeslapen. Dus toen zijn we samen onder de douche gaan staan zodat we toch optijd zouden zijn
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.