Vorige pagina

Koorknaap.

14 jaar
1 week geleden
Hoy wie van de lezers hier is koorknaap ???

5 reacties
14 jaar
1 week geleden
Dit jaar weer een nieuwe uitdaging om met kerst op te treden.
17 jaar
3 maanden geleden
Al op jonge leeftijd zat ik op het koor en nog steeds.
Van de kleding is wel wat veranderd heb nu een wit overhemd aan en een zwarte stropdas dit met een rode toog en koorhemd of superplie.
14 jaar
2 kwartalen geleden
Zit bij een jongenskoor van de kerk.soms moet je daarbij de kleren aan van een misdienaar een toog met koorhemd,je krijgt dan een soort pyama erbij die wit is met witte pantoffels,altijd een rode toog met een wit kraagje krijg je aan met dat witte koorhemd of superplie.

16 jaar
2 kwartalen geleden
Gaat dit over alleen maar jongens?
Inmiddels alweer enkele jaren geleden zijn er ook meisjes toegelaten waaronder ikzelf.
De koorkleding is enigszins aangepast omdat ik in het begin als meisje een witte stijve boord moest dragen met een toga en koorhemd en een witte satijn pyama met witte pantoffels daar onder de toga is overigens rood.
Tegenwoordig mogen meisjes ook een lange broek en een wit overhemd dragen de pantoffels zijn wel gebleven,de jongens zowel meisjes dragen hetzelfde witte overhemd met de kraag over de toga heen,al met al heb ik het vanaf het begin van aanname erg leuk bij dat jongens/ meisjeskoor.
14 jaar
2 kwartalen geleden
ik ben sopraan nog geen stemwisseling tot nu toe.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.