Heyyy
Ik heb deze zomervakantie in een gelijkaardige situatie gezeten. Ik zat op medicatie om mijn tics(bewegingen en geluiden die ik maak zonder dat ik er iets kan aandoen) te verminderen. Deze hielp wel maar ik waq er zeer moe van en had geen momenten meer waar ik superactief was wat ik normaal wel heb door mijn karakter. Tijdens school bleef ik deze braaf innemen omdat ik niet zonder kon. In de zomervakantie bzn ik er wel mee gestopt en toen heb ik enkele keren ruzie gehad met mama. Wat ik heb gedaan is uitleggen waarom ik ze niet nam(voelde mijzelf niet, super snel moe, moeite concentreren, werkte op het einde niet meer). Na een eindje begon ze mij ook te begrijpen. Jammer genoeg zal ik morgen om nieuwe medicatie moeten vragen bij de neuroloog omdat ik niet functioneer op school zonder. Misschien kan je ook een compromis sluiten met jou mama om bv. geen medicatie te nemen in de vakanties. Ik zou misschien ooj vragen om eens naar de dokter te gaan om te bespreken met deze waarom je deze niet meer wil nemen en wat de opties zijn.
Ik hoop dat je eruit graakt met jou mama<3