Is het raar om graag naakt te zijn bij mijn vader?
15 reacties
23 jaar
2 kwartalen geleden
Wij waren thuis ook naturisten en ik ben ook nog steeds graag naakt thuis, op strand en op vakantie. Vroeger als puber was een onverwachte erectie geen issue, maar samen rukken enz heb ik toch mijn bedenkingen bij, als het al waar is. Naturisme heeft trouwens totaal niets met seksualiteit te maken. En ook nudisme is vooral het plezier van naakt zijn en ook niet meteen verbonden aan seksualiteit.
Los van naturisme ben ik bijv ook een liefhebber van buitenseks, maar dit staat volledig los van samen naakt zijn met familie of vrienden.
Los van naturisme ben ik bijv ook een liefhebber van buitenseks, maar dit staat volledig los van samen naakt zijn met familie of vrienden.
12 jaar
2 kwartalen geleden
Wij zijn ook naturist en broertje en ik hebben überhaupt of geen schaamhaar en m’n ouders scheren hun schaamhaar ook altijd
20 jaar
3 kwartalen geleden
Niets mis mee toch? Beter dat het normaal is om gezinsleden regelmatig naakt te zien, dan dat iedereen extreem preuts is, vind ik. Scheelt een hoop gedoe.
20 jaar
3 kwartalen geleden
hoi jongen 19 en 20 jaar nee me ouders en ik hebben geen schaamhaar en ja ik heb ook gewoon een stijve piemel en ja we trekken wel eens samen onder de douche
20 jaar
3 kwartalen geleden
Jullie zijn naturisten heb Jullie schaamhaar of niet hoe zit dat bij jou of vader of moeder ?
19 jaar
3 kwartalen geleden
Heb je zelf dan ook een stijve piemel?
20 jaar
3 kwartalen geleden
ik ben naturist en mijn vader en moeder ook lopen dagelijks bloot en douchen ook met ze drien zie papa vaak met een stijve heb ze ook al vaak zien neuken
15 jaar
2 jaar geleden
Ik woon samen met mijn vader. Ik ben vaak bloot, hij ook wel maar niet heel vaak. We gaan ook samen naar de sauna en sporten veel. Hardlopen, veldrijden en surfen en kleden ons ook samen om. Het is mijn vader en dat maakt me helemaal niets uit en voor hem ook niet. Ik ben liever niet bloot met mensen die ik niet ken maar als mijn vader er bij is voelt dat toch veiliger.
13 jaar
2 jaar geleden
Dat mag je zelf weten
14 jaar
2 jaar geleden
Als ik thuis ben en niet afgesproken heb met vrienden of zo, dan s’morgens bij het opstaan na het douchen blijf ik vaak bloot, mijn broertje hij is 13 en doet dat ook en zijn we samen de hele dag bloot. Onze ouders hebben er nooit wat over gezegd. Soms stoeien we wat met elkaar, of gaan wat gamen en bij mooi weer zitten we gewoon buiten te chillen. Soms zit papa er gewoon bij in z’n boxer vooral in het weekend als niemand wat te doen heeft, mama is dan vaak behaloos maar draagt haar kamerjas.
13 jaar
2 jaar geleden
Gewoon doen waar jij en je vader zich goed bij voelen.
Ik woon ook bij mijn vader en ben ook veel naakt thuis, zoals zwemmen, slapen, spelen, op computer,
Ik woon ook bij mijn vader en ben ook veel naakt thuis, zoals zwemmen, slapen, spelen, op computer,
12 jaar
2 jaar geleden
Ik ben niet de ts maar ik ben 9 van de 10 x naakt thuis ook als de hele Fam er is, vader, moeder, oudere broer en jonger broertje
17 jaar
2 jaar geleden
Is dat naakt zijn nodig of ben je gewoon graag bij je vader en vind je het daarbij niet erg dat je naakt bent? Is hij zelf dan ook naakt?
15 jaar
2 jaar geleden
Mijn papa ziet mij elke dag naakt niks mis mee mag gezien worden
18 jaar
2 jaar geleden
als jij dat fijn vind dan moet je dat lekker doen, wat maakt het uit wat wij daar van vinden?
Plaats je reactie