J22, het ging om 165 euro hoor en dit was niet het enige wat ze heeft gedaan en hij nam het gelijk voor haar op. Ik heb een paar weken later hem gebeld. Toen zei hij dat als ik sorry zou zeggen dat het dan een stapje richting de goed kant ging. Ik zei dat zij gewoon mijn geld terug moest geven en dat zij sorry moest zeggen. Zij had het niet gedaan hield hij vol. Het was eerst sorry zeggen en dan verder praten. Daarna hebben we een gesprek bij mijn opa en oma gehad, alleen met mijn vader erbij maar hij bleef bij zijn standpunt. Later heeft de broer van mijn vader bemiddeld, ook tussen opa, oma en mijn vader. Dat draaide ook op niets uit. Zij kreeg van alles de schuld en daar moesten we mee stoppen.
Jouw conclusie vind ik erg kort door de bocht. Het is niet alleen dat geld, het is niet alleen zijn vrouw, het is alles bij elkaar! Na de laatste confrontatie heeft hij gezegd dat hij geen contact meer wil. Mijn broers hebben ook geen contact met hem, mijn opa en oma niet, er is 1 oom die nog wel eens contact met hem heeft maar voor de rest is het contact weg. Ook met vrienden. Wat ik weet zitten ze vaak bij haar familie. Daar doen ze alles mee en zij bepaalt.