Vorige pagina

Ouders ook ongelukjes?

14 jaar
3 weken geleden
Er is hier vaak wel een meisje of jongen die bij hoge nood het in haar broek heeft gedaan. Nu kwam gistermiddag mijn vader vroeg thuis en ging gelijk naar boven douchen. Daarna draaide de wasmachine. Ik denk dat hij in zijn broek had geplast. Komt dat vaker voor bij jullie.? En zeggen ze dat dan ook niet gewoon dat ze een ongelukje hadden.
46 reacties
16 jaar
3 weken geleden
Wat is nou het verschil tussen een ongelukje en pech jong13?
Ik kan het ook wel pech noemen dat de cola zo snel in mijn blaas liep. Anders had ik het toen net wel gehaald.
13 jaar
3 weken geleden
m14 mijn vader had dat ook door zijn hooikoorts toen hij heel hard moest niezen. Ik vind dat niet echt een ongelukje maar gewoon een beetje pech.
16 jaar
4 weken geleden
Dat is voor een volwassen man en ook voor een wat oudere jongen toch wel een heel grote blamage. Ik kan me best voorstellen dat hij er zijn jas voor houdt, de badkamer in sluipt en doet of er niet was. Tenminst dat deed ik toen hihi.
14 jaar
4 weken geleden
Mijn vader kreeg een keer een erge hoestbui toen hij net uit bed kwam, en daarna had hij een hele grote natte plek in zijn slip. Misschien niet echt een ongelukje maar wel een beetje balen voor hem.
13 jaar
1 maand geleden
ja j15 hij zei nu dat hij bij het uitstappen de controlle kwijt raakte. dus gaf het toe dat hij het zijn broek dee. we hebben het er niet meer over
15 jaar
1 maand geleden
M13 Het gaat er bij jongens niet om dat piemel is gegroeid maar dat je buikspieren zijn gegroeid. Daar kan je het langer mee ophouden. Maar ook bij een grote man vol is vol.
13 jaar
1 maand geleden
bedankt j20 ik begreep het al. hij had het wel aan ma verteld. ik dacht dat jongens als alles groot gegroeid was dat nooit meer deden maar dat is dus niet zo. het was heel er nodig.
20 jaar
1 maand geleden
Mogelijk schaamde hij zich en durfde hij er niet voor uit te komen m13. Maar waarom zouden ouders helemaal nooit ongelukjes hebben. Iedereen maakt fouten, doet domme dingen en geeft wel eens gewoon dat alles tegenzit. Er daar zit of loop je dan met je klappende blaas en je kunt nergens. Dan gebeurt echt bij iedereen hetzelfde.
17 jaar
1 maand geleden
Mijn vader gaat gewoon ergens in de bosjes plassen als hij nodig moet.
Maar dat kan natuurlijk niet overal.
En dat gaat dus ook wel eens fout.
Maar ik heb hem nog nooit in zijn broek zien plassen.
Wel ging het een keer op een andere manier mis met plassen.
We waren met hem in het bos aan het wandelen met 4 vriendinnen van me.
Hij zei dat hij moest plassen en dat wij maar door moesten lopen.
Maar wat hij blijkbaar niet goed door had was dat het pad een bocht maakte.
En toen we dus om keken of hij al klaar was zagen we zijn piemel 🤭
Mijn vriendinnen lagen in een deuk.
Hij schaamde zich wel een beetje.
13 jaar
1 maand geleden
mijn paps, maar hij zei dar hij het net had gehaald.
22 jaar
1 kwartaal geleden
Mannen kunnen het veel makkelijker ophouden dan vrouwen @M14. Het lang ophouden geeft wel een onprettig gevoel van aandrang en doet pijn maar wat je al zegt. Je houdt je blaas gewoon op slot ook als de nood heel hoog is. Denk maar aan wat anders dan hou je het wel.
Maar bij een man beschermt je blaas zich zelf en als de druk gevaarlijk hoog is neemt hij de besturing over van je hersens en gaat hij plassen ook als je dat beslist niet wil. Dat gebeurt ineens en daar doe je niets meer tegen. Dat zal je vader dus overkomen zijn en daar kon hij niets meer aan doen ook niet halverwege stoppen. Dat doet ook best veel pijn. De enige andere mogelijkeid is je broek vol. Dat wilde hij zeker niet dus dan dat maar en uiteraard opmerkingen krijgen.
14 jaar
1 kwartaal geleden
mijn moeder wel wat keertjes. mijn vader heeft er een slot op die kan het uren ophouden. een keertje had hij paniek en stond hij ineens te plassen waar dat echt niet mocht. mensen boos.toen had hij ook een ongelukje gehad en moest thuis schone onderbroek. toen kon hij dus ook niet anders meer. ik heb vorig jaar nog in mijn broek geplast dat kon toen ook niet anders. opgehouden tot ik niet meer kon en dat iedereen me ziet doe ik niet. Iedereen hier dus wel.
14 jaar
1 kwartaal geleden
Niet in zijn broek maar wel bijna. Pa moest heel nodig maar ma wilde niet stoppen.. Toen zei hij dat hij het niet meer op kon houden en heeft hij het naast de auto gedaan. Hij was nog droog maar voelde het al komen en schaamde zich al. Ma was pisnijdig op hem. Wij vonden het wel zielig.
Grote man en dan in je broek doen.
18 jaar
1 kwartaal geleden
Allebei, net als ikzelf hoor. Mijn moeder, daar was ik bij en mijn vader ging gelijk de douche in toen hij thuiskwam. Hij gaf het ook toe.
Is toch ook normaal, iedereen moet wel eens zo nodig dat er geen houden meer aan is en je wilt niet graag op straat met je broek op je hielen. Dan is in je broek de minst slechte oplossing. Wie echt eerlijk nooit?
20 jaar
2 kwartalen geleden
@j21 Haha klinkt bekend maar mijn vader gaat dan over in de praktische modus. Hij heeft toen gewoon de kraan open gezet en in de wasbak geplast.
13 jaar
2 kwartalen geleden
@m22 Pikstraf? Is dat zoiets als mijn vader iets fout doet dat mijn moeder in zijn balletjes knijpt? Hij moet het maar leren zegt mijn moeder.
15 jaar
2 kwartalen geleden
Mijn vader. Hij heeft het best nog lang opgehouden.
17 jaar
2 kwartalen geleden
Wat zal die leuk hebben staan te dansen voor die wc deur. Maar je moeder heeft groot gelijk dat overkomt een volwassen man niet meer. Dan maar hard knijpen of er een knoopje in leggen. Eigen schuld.
22 jaar
2 kwartalen geleden
Verder nog straf j21. Toen mijn vader onderweg in zijn broek had geplast heeft mijn moeder hem een week pikstraf gegeven. Dus geen seks. Een klein jongetje dat het nog in zijn broek doet wil ze er niet tussen.
21 jaar
2 kwartalen geleden
Een paar weken geleden tijdens een familiebarbecue ging mijn vader belachelijk veel bier drinken. Toen hij met een veel te volle blaas naar de wc ging, niet ermee rekening gehouden dat die ook nog wel eens bezet kon zijn. Alles voor de pleedeur in zijn (korte) broek. Mijn moeder was pislink.
13 jaar
2 kwartalen geleden
Zag je het gebeuren? Wat zei ze?
21 jaar
2 kwartalen geleden
Kom op j16. Denk aan naakte meiden van je eigen leeftijd, niet aan moeders van vrienden. Ook niet als ze hotpants aan hebben.
16 jaar
2 kwartalen geleden
We waren met de moeder van een vriend mee naar het strand gereden en die had hoge nood. Het is nog een heel end van de parking naar zee of een strandtent en ze had al gezegd dat ze het niet dacht te halen. Alles in haar hotpants.
Helaas is ze niet net als die vader een half uurtje in de zon in haar nakie gaan drogen. Dat had ik wel willen zien.
21 jaar
2 kwartalen geleden
Ik had het ook meisje 17. Er komt het moment dat je er niets aan kunt doen en dan zou je je er ook niet lullig over moeten voelen. Bij mij na anderhalf uur krampachtig ophouden. Goed dat jullie hem daar niet om hebben gepest. Het is al zo erg dat je de anderen dan moet vertellen dat je in je broek hebt geplast. Fijn dat ze begrepen dat dat niet anders meer kon. Ik had ook al gezegd dat iik niet meer kon.
21 jaar
2 kwartalen geleden
Ik had het ook meisje 17. Er komt het moment dat je er niets aan kunt doen en dan zou je je er ook niet lullig over moeten voelen. Bij mij na anderhalf uur krampachtig ophouden. Goed dat jullie hem daar niet om hebben gepest. Het is al zo erg dat je de anderen dan moet vertellen dat je in je broek hebt geplast. Fijn dat ze begrepen dat dat niet anders meer kon. Ik had ook al gezegd dat ik bijna niet meer kon, dus ze wisten dat het in mijn broek ging.
17 jaar
2 kwartalen geleden
Nou klein was ie zeker niet hoor M21.
Dat zeiden we wel natuurlijk 🤭
Eerst was ie wel een beetje klein toen hij zich net gewassen had in het riviertje.
Maar toen hij een tijdje in de zon stond werd zijn piemel een stuk groter.
17 jaar
2 kwartalen geleden
Hij heeft het echt heel erg lang opgehouden maar na 2 uur kanoën lukte het echt niet meer.
We zaten met ze drieën in die kano dus wat jij deed over boord vallen kon hij ook niet.
Dan hadden we allemaal in het water gelegen.
21 jaar
2 kwartalen geleden
Misschien heeft hij een kleine. Daar schamen mannen zich vaak weer wel voor.
18 jaar
2 kwartalen geleden
M17, ik zou me juist veel erger voor die natte broek schamen. Een piemel heeft iedere man.´Daar kun je niets aan doen. Heeft hij het wel opgehouden tot hij dat niet meer kon of het maar laten gaan?
17 jaar
2 kwartalen geleden
M18 ik had al twee keer geantwoord maar het is niet geplaatst.
Over de rand van een kano plassen op een stromend riviertje kan niet.
Dan moet je namelijk op je knieën gaan zitten of gaan staan en dan val je om met kano en al.
Schamen deed de vader van mijn vriendin wel.
Maar dan niet zozeer voor zijn nat geplaste broek. Maar meer omdat hij naakt was voor mij en zijn dochter.
Vooral omdat hij na het wassen in het riviertje nog een tijdje naakt op de kant moest blijven staan om op te drogen.
En wij de hele tijd grappen over zijn piemel en billen aan het maken waren 🤣🤣🤣
En nu pesten we hem er nog steeds vaak mee.
13 jaar
2 kwartalen geleden
@m19
Kon iedereen het zien?
18 jaar
2 kwartalen geleden
Ik heb ook wel eens gehad dat mij blaas zo vol was dat hij op barsten stond. Toen konden we gelukkig ergens stil gaan staan. Je dekt dan aan niets anders meer dan dat je het in je broek gaat doen en dat je je dan geen houding meer kunt geven.
Ik was toen 17, maar volwassen ouders zullen zich nog wel rotter voelen. Terwijl zij er ook niks aan kunnen doen.
19 jaar
2 kwartalen geleden
Mijn vader toen ik 12 was op de roltrap bij de Bijenkorf. Hij moest heeeeeel nodig en daar zijn de toiletten boven. Ik had het niet gezien, maar toen hij uit de toiletten kwam zei hij dat we naar huis moesten omdat hij het op de roltrap al niet meer kon houden. Naderhand zijn we weer terug gegaan. Hij was er heel eerlijk over en liet het ook zien. Dat weet ik nog.
19 jaar
2 kwartalen geleden
In die tijd had ik zelf ook nog wel ongelukjes
21 jaar
2 kwartalen geleden
Zo zou ik het ook maar gedaan hebben @j22, zeker als ik een jongen was. Voor een meisje kan in je broek plassen nog wel een keertje, hangt er van af wie erbij is. Dat ze jouw piemel zagen lijkt me ook helemaal niet erg. Een volwassen man die hem aan twee meiden van 13 laat zien vind ik anders.
18 jaar
2 kwartalen geleden
Ja mijn moeder. Ik moest mee boodschappen doen om een kratje bier te dragen. Ze kon daar niet naar de wc maar ik wist niet dat ze op klappen stond dat was op de terugweg toen ze zei dat ze het niet meer kon houden.
Ik weet dat je dan niet mag kijken maar automatisch deed ik dat toch. Ik kreeg gelijk een enorme harde. Ik vond dat ergens opwindend en toch heel vervelend voor haar. Anders dan daarna weer verder lopen met haar tas er een beetje voor kon ze niet. En ik had een kratje voor mijn paal.
Rare situatie.
18 jaar
2 kwartalen geleden
Wat zei hij toen hij in zijn broek plaste m17? Je schaamt je toch de oren van je hoofd als je met twee bijna nog kinderen bent en jij bent degene die het niet meer op kan houden en je moet jezelf verschonen. Dan hem er maar zo gênant het is uitsteken en wildplassen uit de kano.
22 jaar
2 kwartalen geleden
Ik moest ook zo dringend tijdens een boottochtje en dat duurde ook te lang. Toen ik het in mijn broek deed heb ik maar iets onhandigs gedaan dat ik in het water viel. Ik was toen 18. Ik moest toen ook alles uit en wat anders aan en iedereen , ook de meiden zagen mijn lul. Veel minder erg dan dat ik had moeten zeggen dat ik het in mijn broek had gedaan.
17 jaar
2 kwartalen geleden
Ik was een dagje weg met mijn vriendin en haar vader.
We waren een hele dag aan het kanoën op een riviertje.
Haar vader zei na een tijdje dat hij moest plassen. Maar het riviertje liep de hele tijd langs allemaal huizen en drukke wegen en fietspaden.
Dus op een gegeven moment hield hij het niet meer en plaste in zijn broek.
Gelukkig hadden we alle 3 ook schone kleren bij ons in een waterdicht tonnetje.
Dus toen we in een bos kwamen zei hij dat hij zich even ging wassen en omkleden.
We trokken de kano's op de kant bij een klein grasveldje.
Hij zei tegen ons als jullie me niet bloot willen zien moeten jullie maar even de andere kant op kijken.
Ik ga me ff wassen in het riviertje.
Maar wij bleven gewoon kijken natuurlijk 🤭
Hij deed al zijn kleren uit en ging in z'n blootje in het riviertje zwemmen.
Maar een handdoek hadden we niet mee dus toen moest hij een half uur ofzo naakt in de zon blijven staan. 😁
Ik had hem nog nooit naakt gezien dus ik vond het wel grappig.
We waren toen 13 ofzo.
22 jaar
2 kwartalen geleden
Eigenlijk hebben jullie allebei gelijk meiden 21. Natuurlijk moet je het als volwassene altijd op kunnen houden. Dat geldt dus ook voor ons en ook als er niet onmiddellijk een toilet is. Maar soms gebeuren er wel eens onvoorziene dingen of wordt de nood wel eens erg snel erg groot. En vooral we doen wel eens erg stomme dingen. Ik had het ook met skiën. Lekker lunchen met een groot glas bier en dan een ijskoffie na.
Daarna een rustig ski tochtje. Alleen kreeg iemand het onzalige idee om naar het hoogste punt te gaan. Na twee uur waren we pas bij een resto met wc. Maar het was al laat dus we gingen door naar het dorpje. Ik vertel jullie niet hoe nodig ik moest, want jullie vinden het mijn eigen schuld en dat is helemaal waar. Dat ik het drooggehouden heb is puur geluk geweest. Een winkeltje waar een toilet was. Ik voelde het al komen.
Dus ik begrijp dat iemand het wel eens in zijn broek kan doen, ik wist toen dat dat mij ging overkomen.
21 jaar
2 kwartalen geleden
Gatver andere m21. Hebben jullie ook lekkere hapjes bij de drankjes op jullie feestjes? Daar heb je dan geen trek meer in bij zulke verhalen. Met wintersporten hebben mensen nogal eens ongelukjes. Het duurt lang voor je bij een toilet bent en je kunt je blaas of je darmen niet eeuwig onder controle houden. Ook niet als (bijna) volwassene. Heel gedoe ook met een skipak als je naar het toilet moet.
Meestal blijft het bij een simpele natte broek die de volgende ochtend weer schoon en droog is en bij de ongelukkige alleen nog schaamrood achter laat. Ongelukjes gebeuren maar zo erg als bij jullie……
21 jaar
2 kwartalen geleden
Ik was op een familie feestje waarbij iedereen nogal uitgelaten en aangeschoten was. Toen vertelde mijn oom dat mijn tante vorige zomer in de auto in haar broek had gedrukt en dat mijn neef tijdens het skiën in zijn broek had gescheten. Me neef was wel beschaamd dat dit verteld werd en dat het kwam omdat hij aan de schijterij was. Volgens een andere neef die erbij was had hij een hele vieze kont.
Ik heb echt nog nooit eerder zoiets gehoord. Zijn er echt volwassenen, die nog in hun broek drukken of hebben ze mij voor de gek gehouden? Dat hoor je toch op te kunnen houden of hebben ze misschien een medische afwijking?
17 jaar
2 kwartalen geleden
Bij ons net zo m16. Dat is ook logisch omdat wij niet overal kunnen als de nood aan de vrouw komt. Mijn moeder en ook ik zeggen ook wel eens dat we het proberen op te houden tot we thuis zijn. Dan kan het dus ook mis gaan. Daarom moesten we ergens ook wel lachen dat mijn vader die ene keer een half minuutje te laat in de berm stond met zijn kinderbijslag nog in zijn broek. Hij kon de grapjes moeilijk hebben..
Maar we bedoelden het goed hoor.
16 jaar
2 kwartalen geleden
Mijn moeder wel eens maar mijn vader heeft zoiets als de natuur roept dan ga ik. En dan maakt het hem echt niet uit waar hij is.
23 jaar
2 kwartalen geleden
Ik heb het ook gehad dus ik weet dat je pa zich helemaal kapot heeft geschaamd. Je schaamt je al zo als je moet zeggen dat je het niet meer op kan houden en er voor je gestopt moet worden en dan voel je dat je in je broek zeikt. Mijn hart stond stil. Dat duurt dagen voor hij er overheen is.
17 jaar
2 kwartalen geleden
Mijn moeder wel vaker en mijn vader pas ook. Hij had bier gedronken dus mij moeder reed. Hij moest al dringend plassen en zei ineens dat hij het niet meer op kon houden dus mijnmoeder zet de auto aan de kant en hij de berm in. Het duurde lang en hij komt terug toen zagen we dat hij niet op tijd was. Hij had het bij het uitstappen al inzijn broek gedaan.Hij was een beetje stilletjes, niets voor hem.
Tegelijk schrik ke en lachen.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.