• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Mijn ouders
  4. Ouders ook ongelukjes?
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Ouders ook ongelukjes?

14 jaar
3 maanden geleden
Er is hier vaak wel een meisje of jongen die bij hoge nood het in haar broek heeft gedaan. Nu kwam gistermiddag mijn vader vroeg thuis en ging gelijk naar boven douchen. Daarna draaide de wasmachine. Ik denk dat hij in zijn broek had geplast. Komt dat vaker voor bij jullie.? En zeggen ze dat dan ook niet gewoon dat ze een ongelukje hadden.
46 reacties
16 jaar
3 maanden geleden
Wat is nou het verschil tussen een ongelukje en pech jong13?
Ik kan het ook wel pech noemen dat de cola zo snel in mijn blaas liep. Anders had ik het toen net wel gehaald.
13 jaar
3 maanden geleden
m14 mijn vader had dat ook door zijn hooikoorts toen hij heel hard moest niezen. Ik vind dat niet echt een ongelukje maar gewoon een beetje pech.
16 jaar
3 maanden geleden
Dat is voor een volwassen man en ook voor een wat oudere jongen toch wel een heel grote blamage. Ik kan me best voorstellen dat hij er zijn jas voor houdt, de badkamer in sluipt en doet of er niet was. Tenminst dat deed ik toen hihi.
14 jaar
3 maanden geleden
Mijn vader kreeg een keer een erge hoestbui toen hij net uit bed kwam, en daarna had hij een hele grote natte plek in zijn slip. Misschien niet echt een ongelukje maar wel een beetje balen voor hem.
13 jaar
3 maanden geleden
ja j15 hij zei nu dat hij bij het uitstappen de controlle kwijt raakte. dus gaf het toe dat hij het zijn broek dee. we hebben het er niet meer over
15 jaar
3 maanden geleden
M13 Het gaat er bij jongens niet om dat piemel is gegroeid maar dat je buikspieren zijn gegroeid. Daar kan je het langer mee ophouden. Maar ook bij een grote man vol is vol.
13 jaar
3 maanden geleden
bedankt j20 ik begreep het al. hij had het wel aan ma verteld. ik dacht dat jongens als alles groot gegroeid was dat nooit meer deden maar dat is dus niet zo. het was heel er nodig.
20 jaar
3 maanden geleden
Mogelijk schaamde hij zich en durfde hij er niet voor uit te komen m13. Maar waarom zouden ouders helemaal nooit ongelukjes hebben. Iedereen maakt fouten, doet domme dingen en geeft wel eens gewoon dat alles tegenzit. Er daar zit of loop je dan met je klappende blaas en je kunt nergens. Dan gebeurt echt bij iedereen hetzelfde.
17 jaar
3 maanden geleden
Mijn vader gaat gewoon ergens in de bosjes plassen als hij nodig moet.
Maar dat kan natuurlijk niet overal.
En dat gaat dus ook wel eens fout.
Maar ik heb hem nog nooit in zijn broek zien plassen.
Wel ging het een keer op een andere manier mis met plassen.
We waren met hem in het bos aan het wandelen met 4 vriendinnen van me.
Hij zei dat hij moest plassen en dat wij maar door moesten lopen.
Maar wat hij blijkbaar niet goed door had was dat het pad een bocht maakte.
En toen we dus om keken of hij al klaar was zagen we zijn piemel 🤭
Mijn vriendinnen lagen in een deuk.
Hij schaamde zich wel een beetje.
13 jaar
3 maanden geleden
mijn paps, maar hij zei dar hij het net had gehaald.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.