• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Mijn ouders
  4. Mijn ouders
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Boosheid

12 jaar
2 kwartalen geleden
Ik ben verdrietig. Ik ben dus gescout voor een voetbalclub maar me ouders zeggen dat ze daar geen tijd voor hebben... Hierom moet ik me droom maar beëindigen. En het enige wat ze zeggen er is toch meer als voetbal? Ze willen liever dat ik een game verslaafd kind ofzo word. En mag nu waarschijnlijk helemaal niet meer voetballen omdat ik boos was geworden .. of ja meer verdrietig.
3 reacties
12 jaar
2 kwartalen geleden
Ze steken sowieso geen tijd in mijn dus... zijn altijd weg voor werk en ben eigenlijk altijd alleen. Ze hebben zelfs nooit een wedstrijd gezien van mij of überhaupt interesse tonen... Zon kans krijg je echt niet 2 keer gescout worden. Maar dat boeit ze niks gisteren kreeg ik voor de zoveelste keer allemaal dure dingen nieuwe telefoon en een dikke pc.. zodat ik een keer niet buiten hoef te hangen ofzo zeiden ze... alles lossen ze op met geld ze hebben gewoon 0 gevoel.
22 jaar
2 kwartalen geleden
Kan je geen transport regelen met anderen: een ander clublid, of een trainer uit de buurt of zo?

Ik snap wel dat je heel graag wil sporten. Maar ouders hebben zelf ook een leven, en meestal een fulltime job. Eigenlijk twee jobs, want huishouden is ook een meer dan fulltime job. Dus ik snap hun punt ook wel dat ze het niet zien zitten, of dat het misschien niet eens mogelijk is, om iedere week drie halve dagen verlof te nemen om jou te gaan rondrijden naar de andere kant van het land. Of dat ze het mogelijk niet eens kunnen betalen: autorijden kost zeer veel geld. Dat moet je ook willen zien.
18 jaar
2 kwartalen geleden
Zou nog een jaartje bij je lokale club blijven. 12 is nog wel jong om al ver te moeten gaan, dat is wat je ouders mogelijk ook vinden. Als je echt goed bent, komen ze later nog wel langs. Zelf extra trainen op conditie en kracht kan je ook doen.

Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.