Vorige pagina

Hoe vinden je ouders dat je een vriend of vriendin hebt?

14 jaar
2 maanden geleden
Doen ze er moeilijk over en maakt ze het niet uit.
3 reacties
20 jaar
2 maanden geleden
Mijn ouders deden niet echt "moeilijk". Snap wel dat ze bezorgd zijn, bang dat je misschien gekwetst wordt, doe je dingen wel veilig enzo. Zeker bij je eerste vriendje als je nog jong bent is dat iets waar ze aan moeten wennen.
Ligt er ook maar net aan wat voor jongen jij als je eerste?vriendje hebt uitgezocht... ?

Ik heb mijn ouders nooit verteld over mijn eerste vriendje... Duurde ook maar een zomervakantie, ik was net 14 en hij 19. Dat hadden ze niet zo leuk gevonden denk ik
14 jaar
2 maanden geleden
Mijn ouders hebben er geen problemen mee dat ik een vriendje heb en vinden het vooral leuk. We mogen ook gewoon bij elkaar slapen. M’n broer van 16 slaapt naast me en die is wel jaloers. Hij wil ook dat we niet zoveel geluid maken als we seks hebben, maar dat vind ik heel moeilijk als het zo lekker is
14 jaar
2 maanden geleden
TS hier Bij mijn broers geen probleem en bij mij doen ze moeilijk ook mijn broers.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.