• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Mijn ouders
  4. Mijn ouders
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Ik heb okselhaar en wil scheren.

12 jaar
2 maanden geleden
Maar hoe vraag je een scheermesje aan je moeder? By gym kunnen andere het zien.
10 reacties
13 jaar
2 maanden geleden
Ts m12 oké en heb je het samen met je vriendin gedaan dus zij ook of ieder apart en hoe heb je het gedaan?
12 jaar
3 maanden geleden
TS hier ik heb geld van mijn moeder gekregen en samen met een vriendin scheermesje en scheerschuim gekocht.En het is weg.
13 jaar
3 maanden geleden
J13 als laatste je moet nooit gebruikte scheermesjes van een ander gebruiken
13 jaar
3 maanden geleden
Heb je op de badkamer gekeken? Er zal toch scheerspul van je e vader/ moeder liggen. Bij de action en kruidvat verkopen ze ook goedkope scheerspullen. Desnoods vraag je tante nichtje oma vriendin of je het mag lenen tot mama thuis is. En anders verwijderen met een pinzet of kort knippen.
16 jaar
3 maanden geleden
M18 wat voor jou normaal is nieuw als je 12 bent. Daarom hebben we dit forum.
15 jaar
3 maanden geleden
Ik heb een gebroken arm met gymen verkeerd gevallen ik wilde van mn schaamhaar af mijn mam heeft het bij mij gedaan ik probeerde het eerst links maar lukte niet toen kwam mam en die zei laat mij dat doen veel te gevaarlijk met je linkerhand het is gewoon top
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

23 jaar
3 maanden geleden
Een pakje van de goedkoopste scheermesjes en de goedkoopste bus scheerschuim is niet duur. Die kun jezelf bij de drogist of een winkel zoals Action halen. En anders gewoon je ouders vragen, zowel je moeder als je vader zullen ongetwijfeld ook wel scheren. Die begrijpen heus wel dat je geen haar onder de oksels wil hebben.
12 jaar
3 maanden geleden
Mijn moeder is in het ziekenhuis en ik ga het niet aan mijn vader vragen.
13 jaar
3 maanden geleden
Je kunt ook wegwerp scheermesjes kopen in de supermarkt of drogist zijn niet duur
18 jaar
3 maanden geleden
Gewoon vragen
Dit soort vragen staan hier vaak op het forum. Ik begrijp niet waarom dit zo moelijk is om aan je moeder te vragen. Hetzelfde geldt voor schaamhaar.