• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Mijn ouders
  4. Mijn ouders
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Mobieltje van Ma

15 jaar
2 weken geleden
Vd week kreeg mn moeder een nieuw mobieltje. Omdat ze zelf minder handig ermee is vroeg ze of ik alles van de ene tel naar de andere kon overzetten. Tuurlijk, dat is easy. Bij het overzetten wou ik even kijken of alles goed was gegaan met de apps etc. Daarbij drukte ik ook op de fotogallerij app. Naast foto's en mapjes zag ik ook een map die Stilgeheim heette. Ik had het miss niet moeten doen maar uit nieuwsgierigheid klikte ik het open. Ik was stom verbaast toen ik zag dat het bloot selfies betrof. En zelfs korte opnames van haarzelf zeg maar.
Ik heb niks erover gezegd en de tel afgesloten. Maar had zoiets niet verwacht van mn Ma.
Heb het verder ook niet aan iemand vertelt. Ooit iemand zoiets meegemaakt en wat deden jullie ermee, ook niks of?
7 reacties
23 jaar
2 weken geleden
@jongen 15: Je hebt het wel met ander mensen gedeeld (hier gedeeld)
Was je moeder misschien vergeten dat het op haar telefoon stond :-D
22 jaar
1 maand geleden
Als je durfde te kijken, moet je ook maar durven te vertellen.
14 jaar
2 maanden geleden
Vertel het niemand, en vooral je moeder niet.
15 jaar
2 maanden geleden
ik heb een vriendin hiermee geholpen en heb hetzelfde gezien als jou alleen stonden de fotos in de galerij en die opende ik om te kijken of dat goed is gegaan. toen ze terug naar boven kwam zag ze aan mij gezicht / gedrag al genoeg en vroeg meteen of ik in de galerij heb gekeken. ik heb het eerlijk gezegd en was het meteen opgelost.
15 jaar
2 maanden geleden
Ik durf dat echt niet te vertellen, dat ik dat gezien heb. En ik neuzde ook niet door de tel met de bedoeling iets te vinden.
12 jaar
2 maanden geleden
Hoe zou je het zelf vinden als iemand in jouw tel kijkt en prive dingen ziet. Je kan het er gewoon met je moeder over praten, schept een band. Me ouders zeggen altijd eerlijk zijn duurt het langst en als je ergens mee zit kan je altijd bij ons komen, dus zeg het.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

22 jaar
2 maanden geleden
Je hebt gespiekt in prive foto's van een ander... zeker niet netjes! Ik vind dat jouw moeder mag weten dat je hebt zitten neuzen in haar bestanden, zonder dat zij ervan af wist. Alleen dan kun je proberen het vertrouwen weer te herstellen.