• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Mijn ouders
  4. Helpen douchen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Helpen douchen

14 jaar
6 maanden geleden
Tot hoelang heeft jullie vader of moeder je meegeholpen met douchen? Mijn moeder komt altijd nog ff langs in de douche om te kijken of het wel goed gebeurt, terwijl ik douche. En af en toe wil ze dan meehelpen met inzepen. ik durf dit niet aan vrienden ofzo te zeggen of te vragen, omdat ik bang ben dat ze me uitlachen.
13 reacties
23 jaar
2 maanden geleden
@jongen14: Tot mijn moeder zag dat mijn eerste schaamhaar in ontwikkeling was.
Tegenwoordig als ik in bad zit roept ze nog altijd of alles oké is.
12 jaar
3 maanden geleden
j12. gelukkig ben je weer beter. wat een geluk met je broer dat hij je wil helpen, de mijne, 18j wil helemaal niks met bloot te maken te hebben. andersom zou ik hem wel helpen daar ben je familie voor.
12 jaar
3 maanden geleden
Hé andere j12 de griep, heel erg verkouden en heel veel hoesten en kort ademig en voelde me de hele dag slap. M’n broer is bijna 18 en nee ik vond het niet erg en hij zei dat hij het zo weer zou doen. Hij zei daar zijn oudere broers voor
12 jaar
3 maanden geleden
j12 wat had je, vond je het niet gek dat je weer gewassen werd door je broer, hoe oud was ie. hopelijk ben je weer helemaal beter en kan je het misschien allemaal zelf weer.
12 jaar
3 maanden geleden
Ik denk vanaf m’n 7/8 jaar dat ik het alleen kon doen, pa/ma of broer waren er dan op het begin nog wel bij of ik het goed deed. Maar ik ben begin van deze maand 2 weken heel erg ziek geweest en toen hebben pa/ma of m’n broer me elke dag geholpen met douchen en aan en uitkleden
14 jaar
6 maanden geleden
Wij hebben een ruime badkamer. Daarin kun je met meerdere onder de stortdouche. Mijn broertje, broer en ik zepen elkaar in. Onze ouders zien ons dus vaak uitgebreid wassen. Ik zou het niet raar vinden als zij mijn rug inzeept hoor.
Als jij dit ook niet vervelend vind, gewoon doen. Vooral niet delen met vrienden. En als je het vervelend vind, dan hierover praten met je ouders.
18 jaar
6 maanden geleden
Een reactie van TS zou fijn zijn. Wij reageren hier op zijn topic.
13 jaar
6 maanden geleden
Het maakt ook wel iets uit of je gewoon lekker samen doucht en kletst en inzeept of dat het om een andere reden is dat je moeder wil dat je goed wast.
Maar je reageert niet meer...
12 jaar
6 maanden geleden
Waarom zou je zoiets aan anderen gaan vertellen, gaan dan raar denken. Genoeg mensen die niet zelf kunnen wassen, dus dan mag het wel. Als jij het niet erg vind gewoon doorgaan ook al zou je misschien een harde piemel kunnen krijgen, maar dat gebeurt soms met een piemel. Je moeder heeft wel eens een stijve piemel meegemaakt. Dit maakt het wel makkelijker als je iets wilt vragen over piemels/spleetjes/liefde/sex.
13 jaar
6 maanden geleden
Het hangt er vanaf. Als je samen met je moeder doucht en gewoon ondertussen praat en ze zeept je in.
Zo lang je het zelf fijn vindt, waarom niet?
Hoe ver gaat ze eigenlijk met inzepen/wassen?
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.