• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Mijn ouders
  4. Mijn ouders
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Awkward vader in ochtendjas

14 jaar
5 dagen geleden
Hoi schamen jullie je ook soms zo erg voor je ouders? Ik ben dit weekend bij mijn vader en die loopt heel vaak de hele ochtend in een ochtendjas met zon wijde boxershort eronder. Nu is er een vriend blijven slapen en deed het gewoon alsnog. Dat is zo awkward. Je ziet nog net niet zijn ballen uit de boxershort hangen. Dus ik zei sorry voor me vader tegen die vriend. En toen zij hij dat zijn vader vaak alleen in een strakke boxershort rondloopt met zijn te dikke buik die er dan overheen hangt en je dan zijn hele lul vorm erin ziet zitten. Hebben meer mensen dit? Dat je ouder zich zo awkward kleden thuis dat je teveel ziet? Hebben jullie er wel eens iets van gezegd?
13 reacties
18 jaar
5 dagen geleden
Mijn vader en ik lopen gewoon naakt op de bovenverdieping. Geen probleem. We hebben echt precies dezelfde lul. Even groot, zelfde vorm, zelfde kleur. Alleen zijn schaamhaar loopt over in de rest van zijn lichaamshaar terwijl ik alleen haar heb boven mn lul en op mn ballen. En een streepje naar mn navel
17 jaar
5 dagen geleden
Mijn opa had van de zomer een beetje ouderwetse korte (echt korte) broek aan met als hij ging zitten best wat inkijk. Gelukkig niet alles eruit maar wel een zichtbare bal. Awkward!
21 jaar
5 dagen geleden
Het zijn dus vooral de vaders die nogal schaamteloos zijn zeg... De mijne ook. Douchen met de deur niet op slot en dat je dan binnenloopt per ongeluk en alles ziet. Joggingbroeken en boxershorts waarin je alles ziet. Ik heb me daar vroeger heel erg aan geërgerd. Maar nu denk ik, Ach ik heb hetzelfde hangen dus wat maakt het uit
15 jaar
5 dagen geleden
Ik zie mn vader ook wel eens in een joggingbroek zonder iets eronder dat je alles ziet bungelen. En soms van zn slaapkamer naar de badkamer in zn blootje. Dan houdt die zn hand er zo half voor en gaat die een beetje rennen. Alsof ik het dan niet zie...
17 jaar
5 dagen geleden
Ee badjas over je boxer vind ik nog redelijk normaal. Maar mijn pa heeft een joggingbroek waar je best veel in ziet bungelen. Ik heb hem nooit naakt gezien maar ik denk dat ie een flinke heeft. Miss heeft hij dan geen boxer aan of zo. Dat vind ik wel awkward
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

13 jaar
1 week geleden
Mijn vader loopt ook vaak in zn boxershort. Maar dat doe ik ook. En mijn broers ook. Ik vind dat niet zo erg. In het zwembad zie je hetzelfde toch
16 jaar
2 weken geleden
Mijn ouders lopen er wel normaal bij daar schaam ik mij niet voor.
Alleen soms maken ze opmerkingen als er vriendinnen zijn en dan vooral mijn vader. Expres fluiten of als iemand bukt zeggen lekker kontje hoor. Soms ook een beetje racistische opmerkingen tegen een goede vriendin van mij en dan is het weleens van als je vaker doucht spoelt die kleur er vanaf, of als hij vieze handen heeft van het klussen aan de auto zijn handen laten zien en zeggen dat ze zwart zijn van het werken.
17 jaar
2 weken geleden
Tuurlijk schaam ik me ook wel voor mijn ouders.
Als mijn vriendinnen of vrienden op visite zijn maken ze soms rare opmerkingen.
Mijn vader loopt ook in een badjas als hij uit bed of uit de badkamer komt.
Hij heeft er soms ook helemaal niks onder aan en dan kunnen ze soms per ongeluk zijn piemel zien.
Hij schaamt zich nergens voor dus hij let ook niet echt op als hij gaat zitten.
Mijn vriendinnen en vrienden moeten er wel om lachen. En ze maken er grappen over.
17 jaar
2 weken geleden
Mijn vader loopt ook vaak in zn wijde boxers. Maar zolang hij dat niet doet met bezoek erbij maakt het mij niet uit. Ik loop ook in mn strakke boxershort over de overloop. Naakt lopen doen we gelukkig niet bij ons thuis
16 jaar
2 weken geleden
Ja denk dat onze piemels wel op elkaar lijken. Maar alle piemels lijken wel een beetje op elkaar denk ik. Alleen heeft mn broer een bos schaamhaar en scheer ik dat kort. Slap is die ongeveer wel even groot maar stijf weet ik natuurlijk niet. Ik ben stijf 15cm dus dat is niet echt groot. Mn broer is 19 jaar dus misschien is hij nog wat doorgegroeid daar maar dat weet ik dus niet.
16 jaar
2 weken geleden
vraag voor J16; hebben jullie dan hetzelfde formaat en ja, hoe lang?
16 jaar
2 weken geleden
Mijn ouders doen gelukkig wel normaal. Maar sinds mn broer op kamers woont zit hij elke keer als hij thuis slaapt heel stoer te doen dat wij (mn jongere broertje en ik) veelste preuts zijn. En dan gaat hij express naakt rondlopen. Ja mij boeit het niet, ik heb precies hetzelfde hangen. En zo bijzonder groot is hij ook niet haha. Maar is wel irritant
12 jaar
2 weken geleden
Mijn vader loopt ook heel vaak in een onderbroek maar niet als er vriendje zijn