• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Mijn ouders
  4. Pa plast naast auto terwijl dat niet kan.
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Pa plast naast auto terwijl dat niet kan.

15 jaar
1 maand geleden
Er liepen daar mensen en mijn vriendin zat ook bij ons in de auto Ik denk dat ze zijn p gezien heeft heeft. Een vrouw die voorbij liep keek ook heel boos. Hij zei doodleuk sorry, maar dit doe je toch niet als vader.
14 reacties
16 jaar
3 weken geleden
Tja, als je moet dan moet je, wij mannen hebben het geluk dat we hem er zo even uit kunnen halen en van ons af stralen.
15 jaar
1 maand geleden
Iets te lang gewacht m17. We hebben het er niet meer over.
22 jaar
1 maand geleden
Van mij hoeft hij niet zo heilig te zijn J17. Gewoon even zeggen om te waarschuwen dat hij dat gaat doen. Er plast ook wel eens een man in een flesje in de auto. Voor mij hoeven mannen geen buikpijn te lijden en niet in een natte broek te zitten. Zo preuts ben ik niet en gelukkig de mannen die ik ken ook niet want ook in mijn broekje wordt het wel eens erg benauwd en dan wil ik wel graag tussen twee deuren. Het is erg slecht geregeld met de toiletvoorzieningen in NL
17 jaar
1 maand geleden
@m 15jr: waarom zou hij het in z'n broek gedaan hebben. Hij stond toch te plassen met z'n P naar buiten neem ik aan?
17 jaar
1 maand geleden
@j18; met jouw opmerking “ook vaders moeten wel eens “ kan ik niets. Ja iedereen moet wel eens plotseling, maar om dan zichtbaar te zijn voor jouw dochters vriendin keur ik ten stelligste af,
15 jaar
1 maand geleden
Dat weet ik niet m18, maar ik denk van wel. Ze vroeg er al 2 keer naar ook of hij het in zijn broek had gedaan. Dat wist ik toen nog niet dus ik zei alleen dat ik vond dat dat echt niet kon.
Ze is zeker geïnteresseerd in een p, maar ik neem aan in die van jongens van onze leeftijd. Daar hebben we het wel over.
Eens met j21. Het was een vergissing en daar lachen we het beste om. Hij deed het niet expres
18 jaar
1 maand geleden
@ TS: Misschien vond je vriendin het zelfs interessant om zijn plasser te zien. Als ze hem gezien heeft want dat weet je niet hé, kan ook zijn dat ze omkeek of zo..
20 jaar
1 maand geleden
Die moest dus zo erg dat hij iin zijn broek plaste, ja dan moet je waar je bent.. Je vriendin is heel anders dan de beste van mijn zusje. Die zit met open mond te kijken als ik op het strand mijn zwembroek aan doe of ergens een plasje moet doen. Ik treuzel vaak voor haar dat ze meer kan zien. Dat geeft ook niets ze is alleen nieuwsgierig en dat plezier krijgt ze
21 jaar
1 maand geleden
Iedereen vergist zich wel s. Dan denk je het wel tot het toilet te kunnen ophouden en plots voel je dat dat niet zo is. Rustig blijven als je voelt dat het al onderweg naar je broekspijp is is dan moeilijk en dan maak je het genanter dan nodig is. Er om lachen is voor iedereen het beste.
15 jaar
1 maand geleden
Jullie hebben gelijk. Mijn vriendin heeft er meer gezien dan ik, ook die van mijn broer, maar een vader is heel anders. Haar vader is een heel leuke man maar dat zou ik ook liever niet zien..Maar goed mijn vader kon het toen niet meer ophouden en had hij dat toen maar gezegd dan hadden we dat begrepen. Er moet voor ons ook weleens een noodstop worden gemaakt. Maar je verwacht dat niet bij een volwassen man. Het is eigenlijk alleen maar vervelend voor hem.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.