• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Mijn ouders
  4. ouders met open relatie
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • Onze locaties
  • JOU Academie
  • Publicaties
  • Onze partners

Check onze socials

• Privacyverklaring
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

ouders met open relatie

15 jaar
3 maanden geleden
Mijn ouders gaan een open relatie hebben dus ze gaan ook met andere mensen daten. Hebben jullie dat? Wat doe je als ze thuiskomen met iemand? Als zo iemand blijft slapen? Mijn moeder heeft er het meest behoefte aan
5 reacties
20 jaar
3 maanden geleden
Mijn moeder heeft een vriendin en een vage gast die tien jaar jonger is voor de sex. Mijn vader heeft een vriendinnetje. De vaste mensen zien we ook wel met gelegenheden zoals Pasen. Het is niet veel anders dan bij vriendinnen die gescheiden ouders hebben, behalve dat onze ouders nog bij elkaar zijn en van elkaar houden. Alleen voor de buitenwereld is het anders, die denken dat ik in een sexclub woon ofzo.
18 jaar
3 maanden geleden
Mijn ouders hebben altijd al een open relatie. Ik merk er niet zoveel van, ze hebben een vriendje of vriendinnetje waar ze dan mee gaan sporten of een weekendje weg, en dat weet je dan, maar je ziet ze verder weinig. Laatst met Pasen bij ontbijt. Soms heeft mijn moeder geen enkel extra vriendje of mijn vader geen vriendinnetje, en dan gaan ze vaker uit, daten. Heb wel duidelijk gemaakt dat mijn vrienden en vriendinnen off-limits zijn, want de hoogste leeftijd in mijn vriendengroep en de minimale leeftijd van hun scharrels begint te overlappen.
14 jaar
3 maanden geleden
Mij ouders zijn vorig jaar gescheiden. Ik ging ik het weekend naar mijn vader, hij heeft een appartement gekocht. Mijn moeder ging toen daten. Ze ging zich ook sexier kleden en was weer opgewekt enzo. Ze heeft twee of drie dates per week, en veel sex geloof ik. Nu zijn mijn vader en moeder weer bij elkaar, hij vind het ook leuk dat ze weer blij is en hij vind haar nu ook sexy. Hij vind het zeg maar leuk dat zij een slet is. Zijn appartement is nu haar sex studio ofzo. Ik vind het leuk voor ze maar het is wel wat beschamend als mijn moeder op straat loopt met twee van die mooiboys, elke keer andere, en als mijn vriendinnen dat dan zien. Maar het is wel zo dat ik ook meer vrijheid heb om whatever te doen.
22 jaar
3 maanden geleden
Ik vermoed dat ze wat afspraken hebben gemaakt om de situatie niet voor iedereen ongemakkelijk te maken. Dat kan inhouden dat ze elkaar wel toestaan om iets met een derde te beginnen (FWB ofzo), maar dat dat geheel buiten de deur zal zijn. Dus een nachtje logeren, een hotel.... Ook zullen ze radiostilte houden over wat er op die dates gebeurt en met wie het is.

Meer dan dat één van je ouders een avond/nacht niet thuis is zal je er niet van merken. Hopelijk wordt er niet eentje jaloers want dan wordt het wel lastig.
15 jaar
3 maanden geleden
Wees blij met je moeder dat ze er zo open in zijn.Dus sexualiteit is dan goed bespreekbaar, doe je voordeel er mee.Mijn moeder denkt ouderwets als ik haar vergelijk met moeders van vriendinnen in open denken.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.