• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Mijn ouders
  4. Moeder zonder ondergoed
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • Onze locaties
  • JOU Academie
  • Publicaties
  • Onze partners

Check onze socials

• Privacyverklaring
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Moeder zonder ondergoed

15 jaar
1 maand geleden
Onze moeder draagt nooit ondergoed, alleen soms een bh. Naar het werk heeft ze wel altijd een rok of jurk aan tot over de knie, maar soms ook korter naar een werkfeestje. Thuis altijd iets korts of sportleggings (camel toe vaak ook). Ik heb het idee dat de vrienden van mijn broer alles al gezien hebben, en mijn vriend heeft bekend dat hij haar gleuf al wel gezien heeft. Het is awkward, we lijken qua uiterlijk ook op elkaar dus is ook een beetje alsof iedereen tussen mijn benen kijkt. Hebben jullie dit ook en hoe deal je er mee?
8 reacties
20 jaar
4 weken geleden
@M14. Ja, en als hem goed om de staart of knot draait ziet niemand dat het eigenlijk een string is.
14 jaar
4 weken geleden
J20, huh, ze heeft een string als scrunchy?
20 jaar
1 maand geleden
Mijn moeder van 41 draagt zelden ondergoed. Maar gaat ze de deur uit dan heeft ze altijd ''een reetveter'' bij zich. Als binder van de paardenstaart of van de knot.
20 jaar
1 maand geleden
Moeders waren ook ooit jong net als wij. De meeste van onze moeders zijn ook gewoon opgegroeid met strings en minder. Zelfs mijn oma vertelt altijd over hoe heerlijk vrijgevochten het in haar tijd was. Dus ja, ze lopen er misschien niet allemaal meer mee te koop, maar ook andere generaties genieten nog van hun lichaam en seksualiteit. Of was jij van plan op je vijfentwintigste in het klooster te gaan? 🤭
23 jaar
1 maand geleden
@m21 Het baren van kinderen heeft geen permanente invloed hoor. Ik zie op het naaktstrand vaak genoeg moeders waarbij je echt niet daaronder kan zien dat er een kind doorheen geperst is geweest. Er zijn vrouwen met wijde losse lippen en vrouwen waar het heel strak toont, ongeacht of ze 18 of 38 zijn, met of zonder kinderen.

@ts, dat jij op jouw moeder lijkt betekent niet dat iemand bij het zien van de vagina van jouw moeder gaat denken aan de jouwe.
21 jaar
1 maand geleden
M15 ik loop ook vaak zonder en zie zo het probleem niet . De mensen die eronder kijken en wat zien zijn er ook naar opzoek mijn inziens
17 jaar
1 maand geleden
Maak je geen zorgen ts. Wij zien en voelen dat verschil prima. Een vriendin van me waarmee ik wel meer zou willen dan huiswerk en theedrinken zit er soms ook zo bij en ik ben altijd nieuwsgierig naar haar gleuf maar ik zal er echt geen stijve van krijgen. Als die vriendin zelf zo zou zitten zouden de gevolgen bij mij niet te overzien zijn. Dat is gewoon anders.
21 jaar
1 maand geleden
Je moeder heeft minstens 2 kinderen gehad dus het zal wel niet hetzelfde daar uitzien.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.