Hey TS,
neen, dat lukt mij ook niet.
Rechts is gewoon perfect afgestemd op wat hij moet doen, en dat voelt helemaal zoals het moet voelen. Met links voelt het vreemd en zelfs storend.
Wat J22 zegt klopt niet helemaal. Er is een groot verschil tussen uzelf met de verkeerde hand aftrekken of afgetrokken worden door iemand anders. Het is de handeling van met de verkeerde hand af te trekken dat voor tegenstand zorgt met het klaarkomen. Het gevoel is gewoon niet juist. Voor mij past rechts perfect. Mijn piemel weet wat hij mag verwachten en hij ligt dan ook helemaal knus in mijn palm. Helemaal juist.
Links voelt verkeerd. Mijn piemel raakt het precies niet met de hand eens en rebelleert. En de beweging met de arm maken voelt ook niet juist, eerder geforceerd. Het achterhoofd weet ook dat dit met rechts vele beter kan en vele beter voelt.
Als iemand anders aftrekt (mijn vriend) dan heeft dit niks met links of rechts te maken. Dan is het gewoon op bed liggen en genieten, want hoe en wat en welk ritme bepaald mijn vriend, en niet ik. En dat is een compleet andere ervaring.