Ik was benieuwd of er hier jongens zijn die zich weleens aftrekken met niet hun voorkeurshand? En bereiken jullie dan ook een orgasme?
Ik heb 3 weken geleden mijn arm/schouder gebroken en kan nu mijn voorkeurshand niet gebruiken en met me andere hand kom ik niet tot een orgasme. En wil echt graag spuiten want ben vreselijk geil en loop bijna hele dag met een stijve rond.
Ik heb 3 weken geleden mijn arm/schouder gebroken en kan nu mijn voorkeurshand niet gebruiken en met me andere hand kom ik niet tot een orgasme. En wil echt graag spuiten want ben vreselijk geil en loop bijna hele dag met een stijve rond.
29 reacties
18 jaar
2 jaar geleden
Ik doe het met links, maar met recht lukt het me net zo goed.
12 jaar
2 jaar geleden
Ik doe het meestal met rechts maar ook soms met mijn linker hand of ik pijp mezelf (heb nog geen sperma)
19 jaar
2 jaar geleden
Ik rukte vroeger altijd met recht maar nu kan ik het met beide handen
19 jaar
3 jaar geleden
ik kan en doe het met beide handen. en soms alleen met de douchestraal, dat is wel wat moeilijker maar lukt soms ook zonder handen te bebruiken alleen de waterstraal.
19 jaar
3 jaar geleden
haha maar zie dat het topic al van januari is... gips zal er inmiddels hopelijk wel af zijn lol. :p
22 jaar
3 jaar geleden
Je begint met aftrekken zodra je seksuele gevoelens begint te krijgen en dat kan zelfs al op je 10e zijn en dit gaat door tot je je vingers niet meer kan bewegen, m.a.w. tot je 100ste (p.s.: als je 101 bent mag je als je dat nog kunt ook nog rukken hoor!) hahaha
12 jaar
3 jaar geleden
Waneer begin je eigenlijk met zoiets?
Want ik zie hier iemand van 12 en iemand van 22
Want ik zie hier iemand van 12 en iemand van 22
13 jaar
3 jaar geleden
doe altijd rechts, links lukt niet
22 jaar
3 jaar geleden
Klopt jongen van 21 maar het is wel een oplossing en erg lekker!!
19 jaar
3 jaar geleden
Ben recht handig maar sinds een jaar of wat doe ik het met linkse , nú vind ik met links veel intenser klaar komen dan met rechtse !
18 jaar
3 jaar geleden
Normaal gebruik ik mijn rechterhand, maar als ik achter mijn computer zit, trek ik me af met mijn linkerhand. Want dan bedien ik met met mijn rechterhand de muis.
21 jaar
3 jaar geleden
J22 daar heeft niemand om gevraagt
22 jaar
3 jaar geleden
Mijn vriendin kan mij klaar laten komen zonder haar handen of voeten te gebruiken! hahaha
19 jaar
3 jaar geleden
Nog even en er staat met je voet. Jaa hoor ts kan niet zonder maar is ook niet creatief, dus vraagt hij het hier
15 jaar
3 jaar geleden
Ik ben rechts bij mij lukt het niet met links
Ben laatst een x een hele tijd op mn rechterhand gaan zitten op een gegeven moment begon hij te prikken en toen sliep mn rechterhand dus ik trok me zelf af en het was net of een ander het deed kwam zo klaar als je nou nagellak op je nagels doe zou je dan ook sneller klaar komen???
Ben laatst een x een hele tijd op mn rechterhand gaan zitten op een gegeven moment begon hij te prikken en toen sliep mn rechterhand dus ik trok me zelf af en het was net of een ander het deed kwam zo klaar als je nou nagellak op je nagels doe zou je dan ook sneller klaar komen???
19 jaar
3 jaar geleden
J20 heeft het topic verpest. En bedankt he Epstein
20 jaar
3 jaar geleden
@j12, knap dat jij het op die leeftijd al kan laten doen!
12 jaar
3 jaar geleden
Altijd met m’n rechterhand of ik laat het doen
16 jaar
3 jaar geleden
Gewoonlijk doe ik het met rechterhand. Als ik fantaseer dat iemand me aftrekt doe ik het met linkerhand.
21 jaar
3 jaar geleden
Wel grappig als je beide kanten tegelijkertijd had gebroken
15 jaar
3 jaar geleden
Ik heb al een jaar een ontsteking op mijn hand waarmee ik trek, dus ik doe het nu met mijn andere hand. Ik ben er nu gewend aan geraakt, nu is mijn hand waarmee ik nooit trok mijn voorkeurshand.
16 jaar
3 jaar geleden
Ik heb daar geen probleem mee. Ik kan gemakkelijk met beide handen klaarkomen. Soms gebruik ik ook beide handen tegelijk.
19 jaar
3 jaar geleden
Anders koop je gewoon een masturbator. Overigens, weet je waarom Duitsers zo’n goede backhand hebben met tennis? Dat is hun ruckhand.
,
,
22 jaar
3 jaar geleden
Ik ben linkshandig maar heb ook veel dingen rechts aangeleerd zoals mezelf aftrekken. Veel verschil is er niet en kom in beide gevallen klaar, alleen voelt het rechtshandig iets anders aan, een beetje alsof mijn vriendin me aftrekt of pijpt. Ik denk dat de jongen van 20 hierboven grotendeels gelijk heeft met dat 'tussen je oren'. Bij mij is het in ieder geval hoe dan ook lekker en geil om te spuiten door wie of wat dan ook.
20 jaar
3 jaar geleden
Voor mij iets er geen verschil, links kom ik net zo snel klaar als rechts.
Heb het idee dat het meer tussen de oren zit dan in je handen. Maar goed, ieder zijn eigen ideeën hierin. We live in a free word!
Heb het idee dat het meer tussen de oren zit dan in je handen. Maar goed, ieder zijn eigen ideeën hierin. We live in a free word!
17 jaar
3 jaar geleden
Hey TS,
neen, dat lukt mij ook niet.
Rechts is gewoon perfect afgestemd op wat hij moet doen, en dat voelt helemaal zoals het moet voelen. Met links voelt het vreemd en zelfs storend.
Wat J22 zegt klopt niet helemaal. Er is een groot verschil tussen uzelf met de verkeerde hand aftrekken of afgetrokken worden door iemand anders. Het is de handeling van met de verkeerde hand af te trekken dat voor tegenstand zorgt met het klaarkomen. Het gevoel is gewoon niet juist. Voor mij past rechts perfect. Mijn piemel weet wat hij mag verwachten en hij ligt dan ook helemaal knus in mijn palm. Helemaal juist.
Links voelt verkeerd. Mijn piemel raakt het precies niet met de hand eens en rebelleert. En de beweging met de arm maken voelt ook niet juist, eerder geforceerd. Het achterhoofd weet ook dat dit met rechts vele beter kan en vele beter voelt.
Als iemand anders aftrekt (mijn vriend) dan heeft dit niks met links of rechts te maken. Dan is het gewoon op bed liggen en genieten, want hoe en wat en welk ritme bepaald mijn vriend, en niet ik. En dat is een compleet andere ervaring.
neen, dat lukt mij ook niet.
Rechts is gewoon perfect afgestemd op wat hij moet doen, en dat voelt helemaal zoals het moet voelen. Met links voelt het vreemd en zelfs storend.
Wat J22 zegt klopt niet helemaal. Er is een groot verschil tussen uzelf met de verkeerde hand aftrekken of afgetrokken worden door iemand anders. Het is de handeling van met de verkeerde hand af te trekken dat voor tegenstand zorgt met het klaarkomen. Het gevoel is gewoon niet juist. Voor mij past rechts perfect. Mijn piemel weet wat hij mag verwachten en hij ligt dan ook helemaal knus in mijn palm. Helemaal juist.
Links voelt verkeerd. Mijn piemel raakt het precies niet met de hand eens en rebelleert. En de beweging met de arm maken voelt ook niet juist, eerder geforceerd. Het achterhoofd weet ook dat dit met rechts vele beter kan en vele beter voelt.
Als iemand anders aftrekt (mijn vriend) dan heeft dit niks met links of rechts te maken. Dan is het gewoon op bed liggen en genieten, want hoe en wat en welk ritme bepaald mijn vriend, en niet ik. En dat is een compleet andere ervaring.
16 jaar
3 jaar geleden
Ik doe dit soms met de andere hand. Het voelt bijna aan alsof iemand mij aftrekt en ik kom sneller klaar.
22 jaar
3 jaar geleden
Hmm -nu je het zegt- dat is best vreemd, want als je afgetrokken wordt dan is het helemaal door een 'ongebruikelijke' hand en dan gebeurt het net veel sneller dan normaal. Interessante vaststelling. Geen idee hoe dit komt. Hopelijk lezen we hier nog een verklaring.
17 jaar
3 jaar geleden
Ik probeer het soms ook voor de grap maar meestal lukt dat dan ook niet, alleen als ik een week niet klaargekomen ben dan kan het soms nog wel goed gaan.
Plaats je reactie