• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Op jezelf
  4. Pis uit schoenen krijgen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Pis uit schoenen krijgen

21 jaar
2 jaar geleden
Ik zal je de details besparen, maar ik heb zojuist in m'n broek gepist. Dacht dat ik het nog wel even kon ophouden... niet dus!
Heeft iemand tips hoe ik mijn schoenen nu schoon krijg? Heb geen zin om hier mijn moeder voor te bellen en ben ook blij dat ik m'n pisbroek voor m'n huisgenoot verborgen heb kunnen houden, dus hem ga ik 't ook niet vragen.
25 reacties
22 jaar
2 jaar geleden
Jongen van 19, bij ons zien ze tenminste je eikel of iets meer, bij een meisje haar poes deels. Wat is het probleem? Als je heel erg moet kun je kiezen: of je broek zeiknat (letterlijk) of toch wat ik hier aanhaalde. Zijn we met zijn allen nou zo preuts geworden dat we liever in ons broek pissen? Belachelijk!
19 jaar
2 jaar geleden
Ik vind dat een groot verschil j22. Ik heb mijn hand nog om mijn piemel en je ziet alleen het voorste stukje ook niet hoe groot hij is. Ik zag een meisje plassen en zag haar hele poes en haar dijen. Ik snap best als ze daar geen zin in hebben.
22 jaar
2 jaar geleden
Jongen of meisje? van 19, als meisje kun je toch in of achter een boom of bosje gehurkt gaan zitten en gewoon laten lopen, precies zoals een jongen zijn lul uit zijn broek haalt en pist. Niet zo preuts doen zeg, het is 2024 of komt het juist daardoor. Tijden waren beter in de jaren 70 en 68 heb ik steeds thuis begrepen.
18 jaar
2 jaar geleden
Nee m20, het gebeurde buiten maar bij huis en daar was mijn oma. Ik had daar dus een schone broek, sokken en onderbroek. Alleen die natte moest niet in de wasmand dan zou het uitkomen. Dacht je dat ik bij haar op de bank zat te wachten in mijn blote piemel? Ik was toen 15 he, nu zou dat mij zeker ook niet meer overkomen.
20 jaar
2 jaar geleden
Ik vind het niet stiekem hoor, het is voor eigen bestwil. Maar eh, zat jij toen in je onderbroek terwijl je oma de was deed of hoe moet ik me dat voorstellen? Ik ben wel blij dat ik het tot nu nog nooit heb meegemaakt.
19 jaar
2 jaar geleden
Meisje 21 heeft helemaal groot gelijk. Als ik een meisje was zou ik ieder jaar wel een keer mijn schoenen onderplassen. Kortgeleden nog heb ik wildgeplast waar dan helemaal niet kon. Ik voelde het al komen zo nodig was het dus op het nippertje en dan moet je ook doorgaan. Ik kreeg opmerkingen en ik heb er ook sorry om gezegd. Maar als meisje kun je dan niet anders dan in je broek.
18 jaar
2 jaar geleden
Ik was 15 toen ik nog een keer alles moest laten gaan, maar awwww wat moest ik toen nodig. Mijn oma die bij ons thuis was heeft alles gauw gewassen en gedroogd. Zij en mijn beste vriend hebben beloofd er nooit over te praten. Dus het is nooit gebeurd. Ben ik nou stiekem? Dat is toch normaal.
22 jaar
2 jaar geleden
Oh sorry dan had ik het verkeerd begrepen. Ja ik snap dan wel wat je bedoelt en ben het daar ook wel mee eens.
21 jaar
2 jaar geleden
Zo bedoelde ik het ook niet slimmerd. Het is ook logisch dat meiden dat vaker hebben, dat komt door je slangetje. Toch heb ik nog nooit meegemaakt dat een meid/vrouw een hele cover-up deed omdat vriend, vriendinnen of ouders er niks van mochten weten. Dat is typisch jongens. Natuurlijk schaamde ik me ook, maar het was nu eenmaal zo.
22 jaar
2 jaar geleden
M21 jij bent niet heel slim. Door drie jongens op een forum die in hun broek hebben geplast en die zich hiervoor schamen is dit meteen bij alle jongens zo. Jaja droom verder, volgens mij schamen meiden zich er erger voor want op dit forum valt te lezen dat bijna elk meisje weleens in haar broek plast. Dit krijgen jongens in het echt nooit te horen, behalve hier op een forum waar je anoniem bent. Durven ze dit in het echt nooit te vertellen behalve aan hun vriendinnetjes?

Dit topic is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.