Voor alle nieuwsgierigen:
Heb zoals j20 zei mijn schoenen(sneakers) in de wasmachine gedaan. @m16: ik ben linksdragend, maar dat betekent niet dat alles dan in de linkerbroekspijp en linkerschoen terecht komt; wel veel meer dan rechts.
@j19 en @j13: ik kwam de sportschool uit en dacht: verrek, had eigenlijk nog even moeten plassen voor het weggaan. Ik wilde terug naar binnen gaan, maar moest dan ook weer mijn pasje zoeken om door het tourniquet te kunnen en vond dat ook te veel gedoe. Zo nodig moest ik toch ook weer niet. Onderweg naar huis nog even langs de super voor boodschapjes voor het avondeten. In de Appie merkte ik toch wel dat het dringender begon te worden. Maar om nou aan een vakkenvuller te gaan vragen of je daar misschien even naar de wc mag, ging me ook weer te ver. Ik ging ervan uit dat ik het best nog even kon ophouden. Op de fiets richting huis leek het ook wel weer mee te vallen, maar toen ik in de fietsenstalling mijn fiets afstapte werd het opeens weer heel dringend. Terwijl ik mijn fiets op slot zette voelde ik een soort kramp in mijn blaas. Ik pakte snel mijn sporttas en boodschappentas op maar verloor opeens een straal die ik met moeite weer af kon knijpen. Ik rende naar de liften toe, maar na een paar stappen begon ik weer te plassen. Deze keer kon ik het niet meer afknijpen, ik kon alleen langzamer in mijn broek plassen. Toen heb ik het maar helemaal opgegeven en een beetje wijdbeens stil gestaan met in een hand een sporttas en in de andere een boodschappentas. Toen het eindelijk ophield met de lift de fietsenkelder uit gegaan. Met beide tassen geprobeerd het allemaal wat te verbergen, maar kwam gelukkig niemand tegen.