Vorige pagina

BE Rijbewijs

19 jaar
4 kwartalen geleden
Hallo, ik heb mijn B rijbewijs nu ongeveer 5 maand. Ik wil ook graag mijn E achter B. Mijn BE-Rijbewijs dus. Ik vroeg mij alleen af hoe dit zit als ik dan hem haal, moet ik dan opnieuw een rijbewijs aanvragen? Dus opnieuw die kosten? Of kan je het laten aanpassen?
6 reacties
19 jaar
4 kwartalen geleden
Ik heb direct na mijn B ook mijn E gehaald, omdat ik zelf met de paardentrailer wilde kunnen rijden. Was een cursus van een dag met aansluitend direct het examen. Moest toen inderdaad wel weer een nieuw rijbewijs laten maken en betalen. Beetje jammer, maar helaas.
20 jaar
4 kwartalen geleden
Denk dat de rijschoolhouder het ook wel zal weten dacht ik zo. Dan weet je het zeker
19 jaar
4 kwartalen geleden
Ik had al een tijdje gegoogled maar kwam alleen maar op sites die BE cursussen aanbieden, vandaar dat ik het hier vroeg ;)

Maar dankjulliewel!
19 jaar
4 kwartalen geleden
Broer heeft die in de zomer gaan halen:
dat waren vier lessen dacht ik, voor met een geremde remorque te mogen rijden.
Na het examen moet ge dan op de gemeente een nieuw rijbewijs gaan vragen, en betalen, maar dat was niet zo duur dacht ik.
16 jaar
4 kwartalen geleden
Als je even had gegoogled dan weet je dat je nieuw rijbewijs moet aanvragen.
19 jaar
4 kwartalen geleden
Je moet dan een nieuw rijbewijs aanvragen
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.