Vorige pagina

Ik heb een GGZ W3 indicatie. En jullie?

23 jaar
2 weken geleden
Welke indicatie hebben jullie, of hebben jullie er geen?
4 reacties
23 jaar
2 weken geleden
Beste TS, Je krijgt geen reacties van anderen die ook een GGZ W3 indicatie hebben zoals jij hebt. De reden zal zijn omdat het niet zo veel voorkomt en dat anderen met die indicatie hier niet vaak komen.
Zelf heb ik ook niet zo'n indicatie maar ik zie wel eens wat van jongeren in tv programma's die beschermd wonen. Zo te zien hebben ze het daar allemaal wel naar de zin.
Dat jij geen echte reacties kreeg vond ik jammer voor je en daarom dacht ik laat ik eens wat schrijven.

Op tv is elke dag een programma waarin soms ook een stukje voorkomt van een vrouw die in tuinen werkt. Soms plant ze dingen of onderhoudt ze een tuin, soms legt ze wat nieuws aan. Ze heeft een assistent die haar helpt en die ze ook opleidt.
Die jongen woont ook begeleid. Hij is al aardig handig in het werk wat hij doet en soms vertelt hij ook wat voor de camera. Af en toe vraagt die vrouw hem wat om te zien of hij het weet en altijd weet hij het goede antwoord. Het is heel leuk om te zien hoe ze zo samen werken.

Als je beschermd woont dan kan je daar niet de hele dag niets zitten doen en dus zoeken ze geschikt werk voor je. Vaak is dat werk bij boeren of bij tuinders. Daar leren ze je soms ook met machines omgaan.
Steeds zie ik dat die mensen veel plezier beleven aan het samen daar dat werk in de natuur doen. Je wordt opgeleid en je krijgt werk dat geschikt voor je is. Daarom denk ik dat de meesten die beschermd wonen wel tevreden zijn met hun leven. Ze doen nuttig werk en vinden daar ook vrienden. Wat heb je meer nodig in het leven?

Ik weet niet of jij nu al beschermd woont, maar ik hoop dat je het leuk gaat vinden en gauw passend werk en vrienden vindt.

23 jaar
2 maanden geleden
Een GGZ W3 indicatie wil zeggen dat de persoon in aanmerking komt voor beschermd wonen. Dat kan zijn als zo iemand psychische of andere uitdagingen heeft waardoor hij of zij behoefte heeft aan begeleiding bij het zelfstandig wonen.
23 jaar
2 maanden geleden
j23 Wonen 3.
23 jaar
2 maanden geleden
W3?
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.