Vorige pagina

Broertje en vriendin komen slapen

19 jaar
1 dag geleden
Mijn vriend en ik wonen sinds een paar maanden samen in ons eigen huurhuis. We zijn er erg blij mee en hebben onze draai lekker gevonden. Het is best een te groot huis voor ons tweeën waardoor we dan ook een slaapkamer overhebben. Dit hebben we nu we nog geen kind hebben als logeerkamer ingericht met mijn oude twee persoonsbed. Nu wil mijn broertje samen met zijn vriendin voor het eerst bij ons twee dagen logeren (za-zo-ma). Gewoon voor de lol. Wij kunnen het allebei goed met hun vinden dus komen ze al best vaak langs. Ik weet dat mijn ouders niet staan te juichen als ze samen in een bed slapen. Mijn vriend is daar heel makkelijk ik en ben ik dat dus ook geworden. Daardoor vinden me ouders het eigenlijk geen goed idee (ik begrijp heel goed dat mijn broertje wel even het huis wilt ontvluchten, dat bemoei). Maar ik vind dat ze wijs genoeg zijn (16 en 15) om zelf te bepalen wat ze gaan doen. Zijn er verder nog dingen waar ik rekening mee moet houden? Ondanks dat ze vaker komen vind ik het ook best spannend haha. Of alles goed gaat (dit is de eerste keer met z’n vieren in deze setting). Of ze ons niet raar vinden (ik ga niet heel mijn weekend omgooien of me aanpassen). Heeft iemand nog tips?
7 reacties
22 jaar
1 dag geleden
Bijzonder dat jullie een huis bemachtigd hebben. Hoe oud is je vriend als ik vragen mag?
19 jaar
2 weken geleden
Tot nu toe hebben we het gezellig gehad met elkaar en is alles goed gegaan. We hebben inderdaad een pakje condooms voor hem gekocht. Ik zei dat hij ze de overgebleven weer mee mag nemen naar huis. Volgens mij hadden ze wel een soort van seks gehad vannacht maar ik ga er bewust niet naar vragen.
Ik vind het ook wel weer goed als ze morgenochtend weer naar hun school gaan. Want ineens twee dagen met z’n 4-en is toch ineens weer wennen.
19 jaar
3 weken geleden
Nou, zijn je broertje en z'n vriendin er al? Ben wel benieuwd hoe het gaat.
19 jaar
3 weken geleden
Ze zijn in jullie huis. Jullie huis, jullie regels zou ik zeggen dus als jij en je vriend het ok vindt dat ze in 1 bed slapen mogen ze dat gewoon doen. Op die leeftijd is de kans dat ze "iets" gaan doen als ze samen in een bed liggen wel aanwezig. Ik zou er sws voor zorgen dat er condooms beschikbaar zijn. Je kan er een paar op hun kamer neerleggen of gewoon in pakje op de badkamer zetten of zo. Maak je er verder niet teveel zorgen over. Gewoon een gezellig weekend hebben, de rest komt wel goed.
Ik ben het eens met J22. Niet tussen je broertje en je ouders in gaan zitten. Veel plezier
14 jaar
3 weken geleden
Ze gaan toch seks hebben dan kunnen ze het beter veilig bij jou doen of ergens onveilig. Je ouders wordt boos maar wanneer veilig met condoom of ergens onveilig.
22 jaar
3 weken geleden
Ik zou er niet over gaan liegen, dat is nooit verstandig om te doen. Als je ouders er naar vragen, dan zeg je dat ze dat maar aan je broertje zelf moeten vragen. Verder zou ik het tof vinden om zo'n zus te hebben, die meedenkt en toch probeert rekening te houden met mij. Ga niet gelijk uit van een grote vrijpartij en als dat wel gebeurt, dan mag je best trots zijn dat ze het bij jullie fijn genoeg vinden om te doen.
18 jaar
3 weken geleden
tegen je ouders zeggen dat ze niet het bed delen maar gewoon een slaapzak op de grond. en leg voor de zekerheid een condoom neer zodat het veilig gaat. bij mij eerste keer samen slapen hadden mijn ouders een condoom op bed gelegd en als die er niet had gelegen hadden we onveilige seks gehad.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.