Hallo allemaal het verhaal wat ik nu ga vertellen is best heftig maar ik wil het gewoon kwijt en heb jullie hulp nodig
Ik ben 19 jaar en heb alles goed voor elkaar, ik heb de leukste vriendin van de wereld mijn ouders zijn bij elkaar. Ik heb goede resultaten op school en sport, maar toch heb ik deze gedachtes.
Ik heb alleen last van 1 ding, ik denk altijd heel veel na. Hierdoor word ik gek. Soms zo gek dat ik er over nadenk om uit het leven te stappen. Deze gedachtes heb ik steeds vaker. De enigste reden dat ik nog leef is omdat de redenen om te leven nog zwaarder wegen dan om zelfmoord te plegen, alleen weet ik niet hoelang dat nog zo blijft.
Ik heb meerdere afscheidsbrieven achter slot en grendel waarin ik iedereen bedank.
Ik kom maar niet van die gedachtes af. weet iemand hoe ik hulp kan krijgen??
alvast bedankt
Hallo jongen van 19, blijf hier niet mee lopen. Er zijn mensen die je kunnen helpen. Op de website www.113.nl kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week anoniem chatten met een hulpverlener. Bel je liever? Bel dan 24/7 anoniem naar 0800 0113 (gratis) of naar 113
Op 113.nl vind je ook andere mogelijkheden voor hulp, zoals een online zelfhulpcursus, (online), coaching en tips. Ook kun je kijken op www.jongerenhulponline.nl, daar vind je een 20-tal gratis hulplijnen.
Heel veel sterkte van de moderator!!