• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Depressie
  4. Depressie
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Lang in een dip zitten

18 jaar
4 jaar geleden
beste lezer,

Ik heb vaak ups en downs. Maar ik zit al voor een lange tijd niet zo lekker in mijn vel. Ik voel me verdrietig en wil me graag terug trekken en heel klein maken. Maar dit is erg lastig want ik ben beginnend muzikant (op een muzikanten opleiding) en moet mezelf veel presenteren en op een podium begeven waar ik me (nog) niet comfortabel voel. Ik vind het gewoon erg moeilijk en wil me graag weer vrolijk voelen.

Heb jij tips?
1 reactie
18 jaar
4 jaar geleden
Beste TS, wat vervelend, maar wel herkenbaar voor mij, heb dit al meerdere keren zelf meegemaakt. De eerste keer ( ik was 14) geprobeerd er zelf uit te komen, maar de twee keren erna met professionele hulp, ben vang dat het bij mij niet van tijdelijke aard is en ik nu in mijn 3e sessie echt hulp nodig heb, ben er nog niet, maar het gaat weer de goede kant op.

Verder, praat met zeer goede vrienden erover, maak het bespreekbaar met je ouders/verzorgers en probeer te achterhalen waar het vandaan komt, want dan alleen kun je tot een oplossing komen!! Heel veel succes en een dikke knuffel
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.