Vorige pagina

Help

12 jaar
2 kwartalen geleden
Hoi allemaal, Ik zit op voetbal in de 13-2 team nu ben ik dus gevraagd om naar de 13-1 Te gaan. Van me ouders moet ik.. Maar dit team waar ik nu in zit is echt het leukste team ooit met 2 geweldige trainers.. en we hebben ook nog is gewonnen van de 13-2 dus zijn ook beter. Maar me vader zegt dat ik gewoon moet gaan ma ik wil niet tips?
1 reactie
22 jaar
2 kwartalen geleden
Waarschijnlijk hebben je ouders het beste met je voor, maar ze hebben niet de inzichten die jij hebt op dat vlak. Dus probeer zo rustig en rationeel mogelijk met hen te overleggen, op een geschikt moment. Leg hen je visie en wensen uit, en waarom. Laat het bij hen bezinken, en leg het opnieuw uit.

Laat hen ook aan het woord en luister ook naar hun argumenten. Je moet het er niet mee eens zijn, maar je moet ze wel willen horen.

Niet gaan roepen en tieren, niet gaan uitschelden, dat werkt averechts.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.