• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Gevoelens
  4. achterstand met daten
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • Onze locaties
  • JOU Academie
  • Publicaties
  • Onze partners

Check onze socials

• Privacyverklaring
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

achterstand met daten

13 jaar
1 maand geleden
hoi, ik ben net klaar met de 1e klas iedereen heeft al 1 vriendje gehad en ik nog niet ik had op tiktok gezien dat nog meer mensen van mijn school wat hebben. veel mensen hebben ook al gezoend..
loop ik achter?
5 reacties
16 jaar
1 maand geleden
Vakantie komt eraan misschien je wel een leuke jongen op je vakantie?
23 jaar
1 maand geleden
Nee, je loopt niet achter. De grote hoop (zeker bij de jongens) pocht en liegt over hoeveel liefjes ze al gehad hebben, over hoeveel sex ze hebben, en over hoe groot hun piemel is. Halveer al die getallen en je komt in de buurt.

Je moet anderen niet slaafs volgen. Maar doe wat je zelf vindt dat juist is (zolang het niet destructief is voor jezelf of anderen). Denk zelf na.

Trouwens: hoe intelligenter jongeren zijn, hoe later ze daar gewoonlijk mee beginnen.
19 jaar
1 maand geleden
Joh! Maak je niet druk. Je hoeft niet met de eerste de beste jongen. Een vriendje komt wel als je degene ziet die je geschikt vindt. Als dat op de 14e of 15e is is dat ook ok.
Er is geen regel dat het nu moet.
18 jaar
1 maand geleden
Je loopt niet achter. Sommige zijn er (te) vroeg bij een andere wat later. Wees niet onzeker daarover. Ga ook niet zomaar met iemand iets doen zonder dat er meer in zit. Dat valt altijd tegen en dat is ook niet leuk.
18 jaar
1 maand geleden
Voor iedereen is er een tijd en een gelegenheid wanneer dat gebeurd. Laat je niet opjutten door anderen, Tiktok of een of ander social medium. Zo social zijn ze ook helemaal niet. Bovendien weet je helemaal niet zeker of het waar is wat anderen daar allemaal beweren. Jouw tijd komt ook. Blijf bij jezelf, kijk goed rond en als je echt gevoel hebt, yesss dit is 'm, aarzel dan ook niet.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.