• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jezelf iets aandoen
  4. Jezelf iets aandoen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Ik weet het niet meer

14 jaar
3 jaar geleden

Orginele bericht niet geplaatst

Moderator
Hallo meisje van 14, jouw bericht kunnen wij helaas niet plaatsen. Wel willen wij je aanraden hier niet mee te blijven lopen. Er zijn mensen die jou kunnen helpen

>Op de website www.113.nl kun je 24 uur per dag, 7 dagen per week anoniem chatten met een hulpverlener. Bel je liever? Bel dan 24/7 gratis en anoniem naar 113. In België raden we je de site van het Jongeren Advies Centrum aan.

Heel veel sterkte!

Ook voor andere mogelijkheden kun je kijken op de site www.113.nl zoals online hulpverleners, een zelfhulpcursus, (online) coaching en tips. Ook kun je kijken op www.jongerenhulponline.nl

4 reacties
21 jaar
3 jaar geleden
Ik heb geen idee of je dit nog zal lezen maar wil je gewoon meegeven dat je er absoluut mag zijn! Praat erover met mensen die je vertrouwt en/of je huisarts. Ik wens je uit de grond van me hart het aller beste:)
23 jaar
4 jaar geleden
Hey meisje 14, ook van mij heel veel sterkte. Ik kan je verhaal dus helaas niet lezen, maar ik hoop dat het snel weer wat beter met je zal gaan.

Een tip vanuit mijn eigen ervaring, als je hulp wilt: je kunt met dit soort problemen ook altijd bij je huisarts terecht. Die kan je doorverwijzen naar de juiste zorg.
14 jaar
4 jaar geleden
Thankss. Ik heb geprobeerd het er zo netjes mogelijk neer te zetten maarja zoals je ziet is er niks gepost
22 jaar
4 jaar geleden
Hey meisje 14, ik ken je niet, ik weet niet wie je bent maar ik hoop dat het ooit beter met je zal gaan! Echt... Heel veel sterkte :( Veel liefs D
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.